rafael Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Oddać do regeneracji i mieć spokój na jakieś dwa sezony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 rafael myslisz ze kupował bym drugi i pytał tu na forum gdyby regeneracja załatwiła sprawe? ... Stary w którym górna regulacja nie działała był zregenerowany (dałem 300zł za regeneracje) i dupa dalej powietrze schodziło, wymieniałem wentyle w naboju też nic, wiec kupiłem drugi i złamała sie śróbka od górnej regulacji - wiec samą śróbkę przełożyłem ze starego i dalej jest lipa... :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 rafael myslisz ze kupował bym drugi i pytał tu na forum gdyby regeneracja załatwiła sprawe? ... Stary w którym górna regulacja nie działała był zregenerowany (dałem 300zł za regeneracje) i dupa dalej powietrze schodziło, wymieniałem wentyle w naboju też nic, wiec kupiłem drugi i złamała sie śróbka od górnej regulacji - wiec samą śróbkę przełożyłem ze starego i dalej jest lipa... :(Kto Ci regenerował ten amor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Rafael mechanik naprawde dobry mechanik z wielo letnim doświadczeniem w mechanice no i mistrzem polski był w motocrosie kilka razy. Kiedy mi go oddawał mówił ze będa z nim problemy.Tylko jakoś nie bardzo wyjaśnił na czym będa polegac.Amor ten regulacje górną miał zepsuta jak go kupowałem z motorem odrazu ale działał w sensie nie puszczał gazu. Jak sie zepsłuł i kupilem ten drugi amor to z tego starego przełożyłem tylko tą śróbke która sie reguluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Rafael mechanik naprawde dobry mechanik z wielo letnim doświadczeniem w mechanice no i mistrzem polski był w motocrosie kilka razy. Kiedy mi go oddawał mówił ze będa z nim problemy.Tylko jakoś nie bardzo wyjaśnił na czym będa polegac.Amor ten regulacje górną miał zepsuta jak go kupowałem z motorem odrazu ale działał w sensie nie puszczał gazu. Jak sie zepsłuł i kupilem ten drugi amor to z tego starego przełożyłem tylko tą śróbke która sie reguluje.Może być mistrzem, ale jak zregenerował amor, wziął za to kase i jeszcze mówi właścicielowi że z amorem będzie problem to gówno z niego nie mechanik. Tak właśnie robią buraki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 rafael moglibyśmy wrócić do problemu co może sie dziać z amorem nie chcem marnować stron na tłumaczenie kto jest mechanikiem i czy powinien nim byc.Co może powodować schodzenie powietrza ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Główny uszczelniacz tłoczyska albo jakiś oring na zaworze. To jedyne miejsca gdzie może puszczać gaz. Możliwe też że przez zawór Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Witam, po bardzo długim czasie.W końcu doczekałem się i ja ;-)) DRZ 400 SM 2006 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Witam, po bardzo długim czasie.W końcu doczekałem się i ja ;-)) DRZ 400 SM 2006 Dobrze idzie na koło? :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 (edytowane) Dobrze idzie na koło? :D :D po kilku dniach jazdy jeszcze nie próbowałem,ale korci ;-) zastanawiam się tylko, czy oddać go do serwisu na ewentualne regulacje itp.olej zalany świeży, jeżdżę tylko w weekendy i raczej spokojnie ;-]] Edytowane 20 Lipca 2012 przez MotoCross Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 po kilku dniach jazdy jeszcze nie próbowałem,ale korci ;-) zastanawiam się tylko, czy oddać go do serwisu na ewentualne regulacje itp.olej zalany świeży, jeżdżę tylko w weekendy i raczej spokojnie ;-]]Oddaj oddaj, zawory przedewszystkim sprawdzić i łańcuszek rozrządu, jeśli to będzie ok i masz nowy olej to możesz latać.PS: NA SM łatwo się gumuje to będziesz latał za kilka dni już :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burger34 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Witam od tygodnia posiadam DRZ 2001 r wersja E. Takie 3 pytanka mam do was1. Podczas spokojnej jazdy coś jak by dzwoni / szumi jak by blaszka jakaś uderzała , właściciel mówił że jeździł tak rok i nic się nie działo.2. Ostatnio drz mi zgasła przy spokojnej jeździe , nie chciała odpalić kranik ustawiłem na RES i bez problemu paliła ( w baku miałem 2-3l paliwa) zdarza sie??3. Czy drz powinna chodzić bez żadnych zakłóceń / stuków lekkich / puków itp ?? mawiają że zawsze coś tam będzie lekko szumieć / postuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoCross Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Dobrze idzie na koło? :D :D mówili, że na kole się silnik zaciera w DRZ ... to prawda ?? zdrówko ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 (edytowane) Witam od tygodnia posiadam DRZ 2001 r wersja E. Takie 3 pytanka mam do was1. Podczas spokojnej jazdy coś jak by dzwoni / szumi jak by blaszka jakaś uderzała , właściciel mówił że jeździł tak rok i nic się nie działo.2. Ostatnio drz mi zgasła przy spokojnej jeździe , nie chciała odpalić kranik ustawiłem na RES i bez problemu paliła ( w baku miałem 2-3l paliwa) zdarza sie??3. Czy drz powinna chodzić bez żadnych zakłóceń / stuków lekkich / puków itp ?? mawiają że zawsze coś tam będzie lekko szumieć / postuka1. No i co z tego, że rok jeździł. Może miał farta, a ty wsiądziesz raz i się pół silnika posypie :D Zajrzyj w magneto czy się śrubki nie poluzowały no a tak w ogóle to zlokalizuj skąd te stuki dochodzą.2. Norma.3. Pytanie co to dla ciebie stuki, puki. Silnik ma chodzić normalnie - nic ma nie walić czy stukać. Jak cykają zawory to do regulacji, jak puka w głowicy to niedobrze, jak słychać dzwonienie z prawej strony to łańcuszek rozrządu może się kończyć - ma być słychać tylko pracę tłoka. mówili, że na kole się silnik zaciera w DRZ ... to prawda ??zdrówko ! Prawda - g***o prawda :rolleyes: jak ma się zatrzeć na mokrej misce olejowej? Edytowane 24 Lipca 2012 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 na mokrej to bardzo latwo, ale drz ma smarowanie z suchą 3. Pytanie co to dla ciebie stuki, puki. Silnik ma chodzić normalnie - nic ma nie walić czy stukać. Jak cykają zawory to do regulacji, jak puka w głowicy to niedobrze, jak słychać dzwonienie z prawej strony to łańcuszek rozrządu może się kończyć - ma być słychać tylko pracę tłoka.czasami dobrze mieć 2T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.