m_fiolek Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Jakby ktoś miał na zbyciu to kupię stacyjkę do DRZ'ty z kluczykami/kluczykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 jak działa ten licznik z S-ce w sensie prędkościomierz ?? do niego normalnie wchodzi linka z ślimaka z przedniego koła?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mavrik Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) michoa - tak idzie linka z przedniego koła i wchodzi na gwint do prawej częsci licznika. Do lewej części licznika wchodzi wiązka elektryki. Edytowane 2 Czerwca 2011 przez mavrik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukozol Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Chlopaki maly problem.Kupilem nowego DRZ400E z wydechem DEP pipes S3 (system 3) no i strzela mi z tlumika przy redukcji albo odpuszczeniu gazu. dodatkowo cos niesmialo schodzi z obrotow, jak puszcze gaz to zajmuje mu 2-5sek zeby zszedl z obrotow.nie wiem czy ten problem z obrotami byl od poczatku bo za bardzo bylem podniecony zakupem zeby zauwazyc :)a strzela od poczatku. Jakies pomysly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korczu Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Miałem to samo i mechanior skrecil mi troche srubke w gazniku od mieszanki ( zbyt bogata mieszanka) i teraz jest dobrze. Sprobuj powinno zadzialać. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukozol Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 (edytowane) o zaprzyjazniony mechanik tez mi to przez telefon powiedzial, korczu a to odnosnie strzelania czy obrotow :) bo tyle juz dzisiaj sie naczytalem i podzwonilem ze zapomnialem co ten mechanik mi powiedzial, tzn apropos czego ta srubka byla :) zapomnialem dopisac, spalanie 8-9l/100km!!!!!!!!!!!!! i to na asfalcie, teraz jest na dotarciu wiec jezdze nim do pracy i takie wyniki osiagam, nie dziwilbym sie za bardzo gdyby tak w terenie bral ale na asfalcie?!!! Edytowane 3 Czerwca 2011 przez krukozol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 mavrik- dzięki poprostu zastanawiam się nad zegarem od S-ki do E :D zapomnialem dopisac, spalanie 8-9l/100km!!!!!!!!!!!!! i to na asfalcie, teraz jest na dotarciu wiec jezdze nim do pracy i takie wyniki osiagam, nie dziwilbym sie za bardzo gdyby tak w terenie bral ale na asfalcie?!!! a to po wymianie tłoka jest czy po generalce czy jak ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korczu Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Odnośnie obrotów ale i strzelanie moze zniknac... spalanie masz duzo za duze ja bylem na wycieczce weekendowej i jezdzac glownie offem spalila mi ponizej 5l/100 Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 Odnośnie obrotów ale i strzelanie moze zniknac... spalanie masz duzo za duze ja bylem na wycieczce weekendowej i jezdzac glownie offem spalila mi ponizej 5l/100 PzdrO ja ... :D nogami sie odpychales ?:icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 O ja ... :D nogami sie odpychales ?:icon_twisted: w E takie spalanie jest realne, to czemu w S-ce nie ?? mnie drz 400e jak sobie pyrkam offroadem 50-60km/h bez piłowania na biegach spokojnie zamyka się w 5/100... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukozol Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 (edytowane) motor jest calkiem nowy(no 2 tygodnie juz ma)jeszcze 5 godz do calkowitego dotarcia, no i mam nieszczelnosc w miejscu gdzie laczy sie tlumik z czescia przednia wydechu (sory nie wiem jak to nazwac mniejwiecej na srodku ukladu pod pala oslona metalowa) ptobowalem gokrecic na maxa ta srube na laczeniu ale i tak cos sie wydostaje, musze teraz poszukac na necie czym moge to uszczelnic. i mam nadzieje problemy znikna. a co do spalania to juz sam nie wiem mysle ze wersja E moze palic wiecej niz S, poprzednio jezdzilem XR400 i palila 8 w terenie wiec duza roznica nie jest.A czy wie ktos czy taka nieszczelnosc w wydechu wplywa na spalanie? dzienks Edytowane 6 Czerwca 2011 przez krukozol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Skoro DRZ jest na gwarancji, to nie baw się w samemu w serwis tylko jedź do ASO i niech ci to zrobią na gwarancji. Jak sam będziesz grzebał to ci nic nie uznają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korczu Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Hehe tez bylem zaskoczony ale kolezka jechal LC4 625 i spalila mu 6. Zaznaczam ze byla to traska offem, w jedna strone 230 km wiec tempo bylo w miare rowne co by kondycyjnie wytrzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krukozol Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 dzwonilem do obslugi klienta suzuki w tej sprawie, wiec tak nie zrobi mi tego zaden ASO bo tlumik jest niestandardowy, wiec zadzwonilem do dilera ktory sprzedal mi moto i bez problemow mowia ze motur doprowadza do porzadku, nie chcialem tego robic bo do tego dilera mam 120km, no coz czeka mnie niezla przeprawa autostradami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 6 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2011 Bardziej chodzi mi o te kłopoty z gaźnikiem i wysokie spalanie. Tłumik to raczej da się zrobić samemu. Trzeba go jeszcze raz złożyć na jakieś dobre uszczelnienie i powinno być ok. Mi DRZ'ta spaliła najmniej trochę powyżej 4,5l/100, przy emeryckiej jeździe szutrami. 5 litrów/100 pali mi przy normalnej (raczej spokojnej) jeździe szutrami, lasami itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.