abgutek Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 A co masz z tyłu - ile zębów? tak jak w oryginale w "S" chyba 44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 (edytowane) To może inaczej zapytam. Czy oponka 150 wejdzie mi do DRZ? Kupiłbym mniejszą jednak wolałbym kupić komplet u jednej osoby. Edytowane 10 Maja 2011 przez Soku11 Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 wejdzie i 160 nawet :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Dzięki wielkie. To pewnie kupie te oponki, o które wcześniej pytałem i sprawdzę jak się tym jeździ :) Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adel Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 160 nie wejdzie do DRZ, tzn widziałem jak koleś założył, ale łańcuch wytarł mu ranty opony. 150 powinna bez problemu pasować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 aa mam 160 w SM i nic mi nie ociera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 W oponach motocyklowych nie zawsze szerokość opon od różnych producentów jest jednakowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Co może być powodem ciężkiej pracy sprzęgła? Ogólnie chodzi w miarę ok, jednak w cięższym terenie po rozgrzaniu trzeba bardzo mocno wciskać. Po wciśnięciu motocykl nie odjeżdża, nie ma innych problemów ze sprzęgłem. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Syf w lince i klamce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Jest sens rzeźbić czy tylko wymiana na nową linkę? Podejrzewam, że w pancerzu jest coś w stylu plastikowej tulejki, która się blokuje pod wpływem temperatury. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdsw Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 (edytowane) Wlewales olej do pancerza ? Mi pomoglo. Kilkanascie postow temu pisalem o tym jak mi drz olej bierze.Mechanik ja rozebral i powiedzial ze ma bardzo nietypowe uszkodzenie cylindra, wglebienie na dole takie jakby tlok sie tam zatrzymal. Byl u jakiegos speca i on powiedzial ze przez to nie powinien tak brac oleju. A same uszczelniacze (jeszcze nie sprawdzone) tak by nie braly. Najlepsze jest to ze tlko wyglada jak nowy - wszystkie pomiary sa jak dla nowego - luzy na pierscieniach tez ok. Na korbie maly luz - niewiem czy cos przy tym robic. Wiem ze moge zrobic tuleje - ale wtedy musze tez wymienic tlok (a sama tulejea) to tez ryzyko. Niewiem jak jest z regeneracja nicasilu - czy tez musze wymienic tlok na wiekszy ? Koszt takiej regeneracji tez duzy - okolo 1000) Czy jest jakies tansze wyjscie z tej sytuacji niz kupno tego i sprzedaz dobrego tloka ? (nad czym sie zastanawiam): http://cgi.ebay.com/ebaymotors/462cc-cylinder-kit-DRZ400-LTZ400-KLX400-z400-ltz-/200396413530?pt=Motors_ATV_Parts_Accessories&hash=item2ea88e9a5a Moge tez zalozyc tak jak jest (zmienic uszczelniacze, uszczelki i lozysko na wale) i liczyc ze bedzie ok... Edytowane 14 Maja 2011 przez sdsw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Najlepiej jak byś miał fotke tego cylindra bo ciężko to sobie wyobrazić. Co do korby to masz luz na łożyskach wału czy stopie korbowodu ? W pierwszej opcji wymiana łożysk , w drugiej opcji wymiana korbowodu . Jeśli ją zostawisz tak jak jest ro bardzo szybko się możesz przejechać na tym. Tuleje w tym sprzęcie to porażka . Jeśli będziesz robił regeneracje nicasilu to wsadzasz tłok nominalny, masz w tedy tak jakby nówke cylek. Ten bigbore może być bardzo fajnym wyjściem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 14 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2011 Olej do linki jakiś specjalny mam wlać? Ma to znaczenie? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 nie ma żadnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Do linek jest smar silikonowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.