Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hahaha - jeden pisze ze w DRZ S moc przeraza a Ty podajesz linka do cwiartki 2T ktora bedzie 3x bardziej wsciekla i nieprzewidywalna :)

 

Ja wlasnie kupilem taka zabawke i zobaczymy co bedzie... :)

 

Ogolnie przy zakupie takiego sprzetu nalezy liczyc sie z kosztami na dziendobry ok 1000 zl i kosztow eksploatacyjnych w sezonie na poziomie 2-3 tys - to ie jest tani sport - szosowe motocykle sa zdecydowanie tansze :)

Moge - odezwij sie na PW lub na GG

 

no sorry on pisał o crossie, a po co dał aukcje do drz to ja nie wiem.

a jak kogoś przeraża moc drz S to niech sobie lepiej kupi wrotki

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy DRZ S ma 45 koni? :icon_rolleyes:

-końcówka wydechu Giannelli (zdecydowana poprawa reakcji na gaz w niskim i średnim zakresie obrotów, no i ten dźwięk:)

-gruba kierownica 28,6mm WRP wraz z solidnymi adapterami firmy ZAP (na zdjęciach nie ma gąbki,ale posiadam ją)

-karbonowe osłony dekli silnika (obowiązek w DRZ)

-tylna mała lampa diodowa i małe niezniszczalne kierunki

-handbary Acerbis (zdecydowanie wytrzymalsze od Polisportów, tam gdzie Polisporty się łamią, Acerbisy się jedynie rysują)

-zestaw automatycznego smarowania łańcucha Scottoiler (świetna sprawa w dłuższe asfaltowe trasy oraz do jazdy miejskiej)

-nowa okleina robiona na zamówienie Monster Energy (pod spodem została oryginalna okleina, także jeżeli komuś nie przypadnie do gustu to powrót do oryginalnego wyglądu zajmie 10min)

-przedni błotnik od Yamahy YZ/WR

 

:icon_mrgreen:

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, czytalem. I dalej sie zastanawiam. Tak samo jak nad tym spalaniem 4,5l/100km w miescie i nad tym, jak to dodawanie stosu czesci akcesoryjnych zmniejsza wage motocykla o 5 kg. A moze te czesci sa wypelnione helem? Zycie byloby przyjemniejsze, gdyby na kazdym kroku ludzie nie wciskali ci kitu ale chyba sie nie doczekam :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydech odchudził o ponad 3,5kg, mała lampa, małe kierunki, lżejsza kiera. Coś jeszcze? Te 5kg wpisane tak orientacyjnie, nie będę chodził z wagą przecież. Spalanie wierz czy nie, możesz przyjechać i sam sprawdzić. Troche niepojęte by było gdyby wersja S paliła od chu*a przy tak małej mocy. Ja w terenie nie potrafie przekroczyć 6,5l, chyba, że bym go topił pół dnia w błocie. Jeżeli Twój pali dużo więcej to może zastanów się nad stanem swojego motoru?

Edytowane przez Tomek_mistrz:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli uwazasz, ze kierunki i mniejsza lampa odchudzaja motocykl o 1,5 kg to ile wg Ciebie waza te solidne handbary? :) Ale nie bede sie licytowal na gramy. Faktem jest ze bardzo optymistycznie opisujesz swoj motocykl w ogloszeniu i na to zwrocilem uwage. Uwazam, ze ani mniejsza waga ani wieksza moc ani tak niskie spalanie nie maja racji buty w opisanym przez Ciebie przypadku ale to jest wylacznie moje zdanie. Kazdy ma do niego prawo :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, nie zmuszam do uwierzenia. A z czystej ciekawości, ile Twój drz pali? :icon_mrgreen:

 

P.S A to, że się pisze o przedmiocie sprzedawanym w dobrym świetle to wg mnie normalne zjawisko. Gdyby jednak motor posiadał jakieś wady czy usterki, na pewno bym o tym napisał.

Edytowane przez Tomek_mistrz:D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po miescie pali ok 5,75l. Wczesniej palil ok 5,25 (teraz przyda mu sie regulacja) ale nigdy nie udalo mi sie zejsc do 4,5. Nie wiem moze to kwestia korkow. A jak mu stale daje w palnik na torze kartingowym bierze ok 8l na setke. W terenie nie wiem, nie umiem tam jezdzic :biggrin: Ale wszystko przede mna, bylem dopiero kilka razy :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

weź pod uwage Warszawa a Olsztyn i prawdopodobnie masz różnice :wink: Przy w miare spokojnej jeździe (a z reguły po mieście tak jeżdże, bo kostek szkoda) zejście do 4,5l nie stanowi większego problemu, przynajmniej u mnie, a mierzyłem kilka razy. Może to też kwestia zębatek, na moim przełożeniu ma zdecydowanie lżej niż na seryjnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, ponawiam pytanie;]

 

Witam,

przerabiał ktoś wydech od DRZ S? Chciałbym go rozciać, wyjąć wszytko i włożyć rurke owiniętą watą szklaną. Ale nie wiem dokładnie co i jak. I jeszcze jedno- po takim zabiegu trzeba regulować gaźnik?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

przerabiał ktoś wydech od DRZ S? Chciałbym go rozciać, wyjąć wszytko i włożyć rurke owiniętą watą szklaną. Ale nie wiem dokładnie co i jak. I jeszcze jedno- po takim zabiegu trzeba regulować gaźnik?

 

pozdro

proponuje inna droge, wziac ta rurke, owinac wata i to wszystko wsadzic do cylindra, nastepnie zamontowac, a oryginalny tlumik bedzie jak znalazl jak sie znudzi halas badz przekonasz sie ze jestes zbyt latwo namierzalny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...