Tomek_mistrz:D Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 http://allegro.pl/item1070349293_suzuki_dr...a_dodatkow.html brać pany bo zajebista sztuka :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) Hahaha - jeden pisze ze w DRZ S moc przeraza a Ty podajesz linka do cwiartki 2T ktora bedzie 3x bardziej wsciekla i nieprzewidywalna :) Ja wlasnie kupilem taka zabawke i zobaczymy co bedzie... :) Ogolnie przy zakupie takiego sprzetu nalezy liczyc sie z kosztami na dziendobry ok 1000 zl i kosztow eksploatacyjnych w sezonie na poziomie 2-3 tys - to ie jest tani sport - szosowe motocykle sa zdecydowanie tansze :) Moge - odezwij sie na PW lub na GG no sorry on pisał o crossie, a po co dał aukcje do drz to ja nie wiem. a jak kogoś przeraża moc drz S to niech sobie lepiej kupi wrotki Edytowane 7 Czerwca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 http://allegro.pl/item1070349293_suzuki_dr...a_dodatkow.html brać pany bo zajebista sztuka :wink: od kiedy DRZ S ma 45 koni? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) od kiedy DRZ S ma 45 koni? :icon_rolleyes: -końcówka wydechu Giannelli (zdecydowana poprawa reakcji na gaz w niskim i średnim zakresie obrotów, no i ten dźwięk:) -gruba kierownica 28,6mm WRP wraz z solidnymi adapterami firmy ZAP (na zdjęciach nie ma gąbki,ale posiadam ją) -karbonowe osłony dekli silnika (obowiązek w DRZ) -tylna mała lampa diodowa i małe niezniszczalne kierunki -handbary Acerbis (zdecydowanie wytrzymalsze od Polisportów, tam gdzie Polisporty się łamią, Acerbisy się jedynie rysują) -zestaw automatycznego smarowania łańcucha Scottoiler (świetna sprawa w dłuższe asfaltowe trasy oraz do jazdy miejskiej) -nowa okleina robiona na zamówienie Monster Energy (pod spodem została oryginalna okleina, także jeżeli komuś nie przypadnie do gustu to powrót do oryginalnego wyglądu zajmie 10min) -przedni błotnik od Yamahy YZ/WR :icon_mrgreen: Edytowane 7 Czerwca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Tak, czytalem. I dalej sie zastanawiam. Tak samo jak nad tym spalaniem 4,5l/100km w miescie i nad tym, jak to dodawanie stosu czesci akcesoryjnych zmniejsza wage motocykla o 5 kg. A moze te czesci sa wypelnione helem? Zycie byloby przyjemniejsze, gdyby na kazdym kroku ludzie nie wciskali ci kitu ale chyba sie nie doczekam :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) eh ja na 10l zbiorniku robie ze 120 km, a w mieście to nei wiem bo nie jeżdżę :P Edytowane 7 Czerwca 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 moją daję radę 210-230 po asfaltach w terenie do 150 aż przełączę na rezerwę w mieście ok 120 wersja E Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) wydech odchudził o ponad 3,5kg, mała lampa, małe kierunki, lżejsza kiera. Coś jeszcze? Te 5kg wpisane tak orientacyjnie, nie będę chodził z wagą przecież. Spalanie wierz czy nie, możesz przyjechać i sam sprawdzić. Troche niepojęte by było gdyby wersja S paliła od chu*a przy tak małej mocy. Ja w terenie nie potrafie przekroczyć 6,5l, chyba, że bym go topił pół dnia w błocie. Jeżeli Twój pali dużo więcej to może zastanów się nad stanem swojego motoru? Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Tomek_mistrz:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Jesli uwazasz, ze kierunki i mniejsza lampa odchudzaja motocykl o 1,5 kg to ile wg Ciebie waza te solidne handbary? :) Ale nie bede sie licytowal na gramy. Faktem jest ze bardzo optymistycznie opisujesz swoj motocykl w ogloszeniu i na to zwrocilem uwage. Uwazam, ze ani mniejsza waga ani wieksza moc ani tak niskie spalanie nie maja racji buty w opisanym przez Ciebie przypadku ale to jest wylacznie moje zdanie. Kazdy ma do niego prawo :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 (edytowane) jasne, nie zmuszam do uwierzenia. A z czystej ciekawości, ile Twój drz pali? :icon_mrgreen: P.S A to, że się pisze o przedmiocie sprzedawanym w dobrym świetle to wg mnie normalne zjawisko. Gdyby jednak motor posiadał jakieś wady czy usterki, na pewno bym o tym napisał. Edytowane 7 Czerwca 2010 przez Tomek_mistrz:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Po miescie pali ok 5,75l. Wczesniej palil ok 5,25 (teraz przyda mu sie regulacja) ale nigdy nie udalo mi sie zejsc do 4,5. Nie wiem moze to kwestia korkow. A jak mu stale daje w palnik na torze kartingowym bierze ok 8l na setke. W terenie nie wiem, nie umiem tam jezdzic :biggrin: Ale wszystko przede mna, bylem dopiero kilka razy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 weź pod uwage Warszawa a Olsztyn i prawdopodobnie masz różnice :wink: Przy w miare spokojnej jeździe (a z reguły po mieście tak jeżdże, bo kostek szkoda) zejście do 4,5l nie stanowi większego problemu, przynajmniej u mnie, a mierzyłem kilka razy. Może to też kwestia zębatek, na moim przełożeniu ma zdecydowanie lżej niż na seryjnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykk99 Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 Panowie, ponawiam pytanie;] Witam, przerabiał ktoś wydech od DRZ S? Chciałbym go rozciać, wyjąć wszytko i włożyć rurke owiniętą watą szklaną. Ale nie wiem dokładnie co i jak. I jeszcze jedno- po takim zabiegu trzeba regulować gaźnik? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 7 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2010 na SM to se mozesz w terenie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 8 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2010 Witam, przerabiał ktoś wydech od DRZ S? Chciałbym go rozciać, wyjąć wszytko i włożyć rurke owiniętą watą szklaną. Ale nie wiem dokładnie co i jak. I jeszcze jedno- po takim zabiegu trzeba regulować gaźnik? pozdro proponuje inna droge, wziac ta rurke, owinac wata i to wszystko wsadzic do cylindra, nastepnie zamontowac, a oryginalny tlumik bedzie jak znalazl jak sie znudzi halas badz przekonasz sie ze jestes zbyt latwo namierzalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.