swen Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 (edytowane) Acha dzieki a co sadza inni o tym motocyklu? Jeszcze jedno czy motocykl ciągnie od samego dołu czy lubi wyzsze obroty a na oryginalnym przeożeniu idzie pojezdzic? Eski maja gaźniki podciśnieniowe i w porównaniu z taką np. E to ciągną słabiej (opinia wyrobiona na podstawie wpisów kolegów z tego forum, bo sam E nie jeździłem :icon_razz: ) Ta WR-ka faktycznie była bardziej narowista i łapy wyrywała jak jej odkręciłem. Ale ja niewiele jeżdże na torach, a bardziej w terenie po szutrowych wiejskich i leśnych (tam gdzie można) drogach i sposób w jaki ciagnie S zupełnie mi odpowiada, a przełożenie mam fabryczne (bo czy oryginalne to nie wiem). Na 40 KM idzie pojeździć, a najlepiej to wsiądź na którąs DRZ-ke, wtedy wyrobisz sobie własną opinię :flesje: Edytowane 18 Maja 2010 przez swen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Eski maja gaźniki podciśnieniowe i w porównaniu z taką np. E to ciągną słabiej (opinia wyrobiona na podstawie wpisów kolegów z tego forum, bo sam E nie jeździłem :icon_razz: ) Ta WR-ka faktycznie była bardziej narowista i łapy wyrywała jak jej odkręciłem. Ale ja niewiele jeżdże na torach, a bardziej w terenie po szutrowych wiejskich i leśnych (tam gdzie można) drogach i sposób w jaki ciagnie S zupełnie mi odpowiada, a przełożenie mam fabryczne (bo czy oryginalne to nie wiem). Na 40 KM idzie pojeździć, a najlepiej to wsiądź na którąs DRZ-ke, wtedy wyrobisz sobie własną opinię :flesje: Ja tez nie mam zamiaru jezdzic po torach tylko las pola itp więc mysle ze mocy mi wystarczy zreszta wr to prawie cross lecz ma cos ponad 40 kucy w przeciwienstwie do drz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 WR-ka ma ok 55. Te 40 na lasy zupełnie wystarczy. Kupuj i szalej chłopaku :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Ja tez nie mam zamiaru jezdzic po torach tylko las pola itp więc mysle ze mocy mi wystarczy zreszta wr to prawie cross lecz ma cos ponad 40 kucy w przeciwienstwie do drz. WR to enduro - miekkszy zawias - troche mniej mocy porownujac do YZ to roznica jak DRZ S i E :). W DRZ bedziesz mial duzo gorsze zawieszenie - ale na las i pola wystarczajace. Na dziendobry zaloz przelozenie z wersji E - 14/47 i bedzie ok bedziesz mial krotsze biegi - i motocykl bedzie sie znacznie lepiej sprawowal jesli chodzi o oddawanie mocy - na zwyklym szosowym przelozeniu jest porazka w terenie (nie mowcie ze da sie jechac) za dluga jedynka sprawi Ci tylko wiecej problemow. Ogolnie miedzy wersja E a S w oddawaniu mocy jest przepasc - E obojetnie na ktorym biegu po dodaniu gazu idzie od razu do przodu - S-ka bedzie sie zastanawiac i czekac az dojdzie do swoich obrotow. Poza tym po lesie nie wolno jezdzic... :) Jak juz masz zamiar to zostaw ten wstretny oryginalny wydech zeby najmniej bylo slychac - bo Cie jeszcze jakis mysliwy odstrzeli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 WR to enduro - miekkszy zawias - troche mniej mocy porownujac do YZ to roznica jak DRZ S i E :). W DRZ bedziesz mial duzo gorsze zawieszenie - ale na las i pola wystarczajace. Na dziendobry zaloz przelozenie z wersji E - 14/47 i bedzie ok bedziesz mial krotsze biegi - i motocykl bedzie sie znacznie lepiej sprawowal jesli chodzi o oddawanie mocy - na zwyklym szosowym przelozeniu jest porazka w terenie (nie mowcie ze da sie jechac) za dluga jedynka sprawi Ci tylko wiecej problemow. Ogolnie miedzy wersja E a S w oddawaniu mocy jest przepasc - E obojetnie na ktorym biegu po dodaniu gazu idzie od razu do przodu - S-ka bedzie sie zastanawiac i czekac az dojdzie do swoich obrotow. Poza tym po lesie nie wolno jezdzic... :) Jak juz masz zamiar to zostaw ten wstretny oryginalny wydech zeby najmniej bylo slychac - bo Cie jeszcze jakis mysliwy odstrzeli :) Moze s sie wolniej zbiera przez to ze ma gaznik wtryskowy a e pewnie mechaniczny bo moc chyba maja taka sama 40km jakies inne słysałem ze 50 a tak poza tym to mieszkam na wsi i umnie nie ma w lesie lesniczych bo to nie lasy panstwowe jezdze juz chyba 9 lat w tym 4 lata w okolicznych lasach i nie miałem nigdy z tym problemu a taka s na tych lepszych przełozeniach idzie podriftowac na 3 biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 Moze s sie wolniej zbiera przez to ze ma gaznik wtryskowy a e pewnie mechaniczny bo moc chyba maja taka sama 40km jakies inne słysałem ze 50 a tak poza tym to mieszkam na wsi i umnie nie ma w lesie lesniczych bo to nie lasy panstwowe jezdze juz chyba 9 lat w tym 4 lata w okolicznych lasach i nie miałem nigdy z tym problemu a taka s na tych lepszych przełozeniach idzie podriftowac na 3 biegu? Podcisnieniowy - nie wtryskowy. W E masz Keihina 39 - z pompka przyspieszajaca S ma 40 koni E 48 - ale to nie tylko roznica w samym gazniku - na forum bylo to juz wyjasniane. Jesli jezdzisz po swoim lesie to zaden problem - to tylko kwestia czy w lecie wolno w ogole Ci do lasu wjechac. Gdy sciolka ma juz mala wilgotnosc. Ale jesli nikt sie tym u Was nie interesuje - tym lepiej dla Ciebie. Moze zamiast driftowac pojechalbys na jakis tor i zobaczyl ze nie tedy droga... ? Chyba ze u Was na wsi to taka moda na drift... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 18 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2010 nie ma to jak wejść w szutrowy zakręt na wykręconej 5tce :crossy: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) Podcisnieniowy - nie wtryskowy. W E masz Keihina 39 - z pompka przyspieszajaca S ma 40 koni E 48 - ale to nie tylko roznica w samym gazniku - na forum bylo to juz wyjasniane. Jesli jezdzisz po swoim lesie to zaden problem - to tylko kwestia czy w lecie wolno w ogole Ci do lasu wjechac. Gdy sciolka ma juz mala wilgotnosc. Ale jesli nikt sie tym u Was nie interesuje - tym lepiej dla Ciebie. Moze zamiast driftowac pojechalbys na jakis tor i zobaczyl ze nie tedy droga... ? Chyba ze u Was na wsi to taka moda na drift... :) Wiesz z tym driftem to chodziło mi o wchodzenie bokiem w zakręt i nie jest to jakas moda bo kazdy chyba to robi i lubi pewnie ty tez. Słyszałem ze zakładaja do s gazniki keihina chyba takie jak w e czy to prawda i daje to jakąs różnice Edytowane 19 Maja 2010 przez łukasz1993 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 19 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Po co jakieś przeróbki? Jak chcesz delikatniej bierz S, jak "hard enduro" bierz E i nie kombinuj. A powściekasz się i na jednym i na drugim. Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
łukasz1993 Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Po co jakieś przeróbki? Jak chcesz delikatniej bierz S, jak "hard enduro" bierz E i nie kombinuj. A powściekasz się i na jednym i na drugim. Biore chyba S bo mam mozliwosc tanio kupic a z tym gaznikiem to pytałem z ciekawosci bo cos słyszałem, ja narazie jak go kupie to bede myslał jak wykombinowac paliwo i czas na jazde:) a nie wymyslac z tego typu przeróbkami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Wie ktoś gdzie można kupić zawory do DRZ? (potrzebuję wszystkich) poza ASO ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stiff_Master Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Jeśli używane chcesz kupić radze porozglądać się na allegro ostatnio jakiś koleś miał do sprzedania cała drz-tę na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Biore chyba S bo mam mozliwosc tanio kupic a z tym gaznikiem to pytałem z ciekawosci bo cos słyszałem, ja narazie jak go kupie to bede myslał jak wykombinowac paliwo i czas na jazde:) a nie wymyslac z tego typu przeróbkami :) Jak tanio to zmien zebatki i da rade - jak nie bedzie dawac - to zmienisz moto, bo taniej jest w ten sposob zupgradowac sobie moc niz kombinowac z przerobkami :) Wie ktoś gdzie można kupić zawory do DRZ? (potrzebuję wszystkich) poza ASO ? Olek motocykle - kpl ssace i wydechowe ok 320 zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 (edytowane) Olek motocykle - kpl ssace i wydechowe ok 320 zl Mam nadzieję że to prawda, wysłałem 20 mejli i oni sobie nie odpisują (od wczoraj) :banghead: ] Chce nowe, lol kto zakłada używane zawory Edytowane 19 Maja 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 19 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2010 Wiesz z tym driftem to chodziło mi o wchodzenie bokiem w zakręt i nie jest to jakas moda bo kazdy chyba to robi i lubi pewnie ty tez. Słyszałem ze zakładaja do s gazniki keihina chyba takie jak w e czy to prawda i daje to jakąs różnice Mylisz się , bo łatwiej kupić S-kę w dobrym stanie i trocha pogrzebać ... W mojej S-ce zmieniłem wydech , przełożenie , opony i smiga jak wściekła :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.