Norbisz Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Po co ludzie wywalają lampy z moto? Co? Waży 300 gram mniej? W przypadku wersji S wywalenie lampy daje duze oszczednosci na wadze. Bo wymontowac mozna i stelaz wtedy. W przypadku kumpla - nie wiem - kupil w takiej konfiguracji :) Niby 300 g niewiele a w terenie swoje zrobi :) - dlatego kumpel chce YZ 125 ktora wazy duzo mniej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Elektryka + jej problemy w DRZ Jak dla mnie bardzo dobry opis po POLSKU. Mail z 2010-04-19 20:25:57 kolegi Bondka: http://forum.supermoto.pl/topic14980-brak-...a-drz-400s.html Szacuneczek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 http://forum.supermoto.pl/topic14980-brak-...a-drz-400s.html Popraw linka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Popraw linka :) u mnie działa jabadabadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 u mnie działa jabadabadu Ja to miałem w zeszlym roku na jesieni. Diagnoza: nowy rotor od Olka, na który czekałem 7 tygodni, ale przy okazji mechanik zrobił mi przegląd z wymianą oleju :lalag: koszt: 950 PLN :icon_evil: Ale teraz śmiga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Witam ponownie, dawno mnie tu nie było. Sprzedałem DR-Z (co się okazało złą decyzją bo znaleźć porządną maszynę, która ma ją zastąpić, na polskim rynku, graniczy z cudem). Mianowicie. Oglądam się za WR 450. Z 4 oglądanych modeli żadna nie warta wydawania pieniędzy ale mniejsza o to. Tu nie chodzi o Yamahę, chodzi o jej gaźnik... Z tego co się orientuje WR i DR-Z 400 E mają Keihina FCR 39 mm. W każdym z oglądanych motocykli był ten sam problem, przy ostrym otwarciu przepustnicy z biegów jałowych motocykl przyduszało i dopiero po chwili wkręcał się na obroty. Tak jakby go zalewało... Tak samo przy próbie poderwania na koło, wielkie buuuu i dopiero po chwili z trudem ruszyła w góre. Ja rozumiem płaska przepustnica itp ale kur*a z takim czymś się w ogóle nie da jeździć... Pytanie zasadnicze, czy ten problem występuje w DR-Z 400 E? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 nie pewnie skopane ustawienie gaźnika Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magrafb Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Ja tez tak mialem ze jak z wolnych gwaltownie sie odkrecalo do sie dusil lub nawet gasl, u kolegi bylo tak samo rok 2005. Sprawdzalismy w ktm 450exc z 2007 i tez tak bylo. jedyny opcja to zrobic lekka przygazowke lub dac mu chwile i dopiero odkrecic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Kurde, to sa wlasnie uroki kupowania motocykli po Polakach.... nie zebym twierdzil ze za granica to same idealy ale ilez mozna patrzec na miny... DR mialem z Niemiec, DR-Z mialem z Anglii i te motocykle sie wogole nie psuly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimble Opublikowano 24 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2010 witam ja w swojej drz w wersji e nie mam czegos takiego odrazu zaczyna warczec :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 ... Pytanie zasadnicze, czy ten problem występuje w DR-Z 400 E? nie, gaźnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Sie ma . ostatnio gazniora czyscilem w swojej i tak z ciekawosci podnioslem zapinke na iglicy o jeden zabek i wlasnie wtedy sie nie wkrecal tylko robil wielkie buuuuu . Moze pogrzebane te motongi jakies ogladales. Np mam teraz crf 450 i nie ma porownania do drz z wkrecaniem sie na obroty , pewnie dlatego ze w sirodku mniejsze masy wirujace no i zawory troche lzejsze. Ale w sumie ja to sie nie znam. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafako1981 Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam panów po pierwsze chciałem się przywitać bo stałem się szczęśliwym posiadaczem suzi drz 400 i z tym wiąże się moje pierwsze pytanie gdyż w dowodzie mam wersję 400s a wydaje mi się że jest to wersja 400 e. Przeliczyłem kw na km i wyszło mi 49 km! I teraz pytanko czy jest to możliwe że przy pierwszej rejestracji moto zaszła pomyłka? Moto posiada światła, rozrusznik, mały licznik km,Klakson!! Drugie pytanie czy jest możliwość montażu twardszego zawieszenia z tyłu gdyż troszkę ważę i motorek mi zbytnio przysiada w dół. Czytałem ze można skręcić sprężynę ale obawiam się że to nie wystarczy!! Zaznaczam że jest to mój pierwszy moto i jestem zupełnym laikiem ale ze świadomością ze dokonałem słusznego wyboru!! Aha suzi jest z 2001 roku i w dowodzie ma 36 kw i widnieje literka S!! Pozdrawiam Rafał!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam panów po pierwsze chciałem się przywitać bo stałem się szczęśliwym posiadaczem suzi drz 400 i z tym wiąże się moje pierwsze pytanie gdyż w dowodzie mam wersję 400s a wydaje mi się że jest to wersja 400 e. Przeliczyłem kw na km i wyszło mi 49 km! I teraz pytanko czy jest to możliwe że przy pierwszej rejestracji moto zaszła pomyłka? Moto posiada światła, rozrusznik, mały licznik km,Klakson!! Drugie pytanie czy jest możliwość montażu twardszego zawieszenia z tyłu gdyż troszkę ważę i motorek mi zbytnio przysiada w dół. Czytałem ze można skręcić sprężynę ale obawiam się że to nie wystarczy!! Zaznaczam że jest to mój pierwszy moto i jestem zupełnym laikiem ale ze świadomością ze dokonałem słusznego wyboru!! Aha suzi jest z 2001 roku i w dowodzie ma 36 kw i widnieje literka S!! Pozdrawiam Rafał!!! Sie masz. Poczytaj forum i znajdziesz wszystko , a co do wersji to sprawdz gaznik ,jak keihin to e wersja . Milego latania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2010 Witam panów po pierwsze chciałem się przywitać bo stałem się szczęśliwym posiadaczem suzi drz 400 i z tym wiąże się moje pierwsze pytanie gdyż w dowodzie mam wersję 400s a wydaje mi się że jest to wersja 400 e. Przeliczyłem kw na km i wyszło mi 49 km! I teraz pytanko czy jest to możliwe że przy pierwszej rejestracji moto zaszła pomyłka? Moto posiada światła, rozrusznik, mały licznik km,Klakson!! Drugie pytanie czy jest możliwość montażu twardszego zawieszenia z tyłu gdyż troszkę ważę i motorek mi zbytnio przysiada w dół. Czytałem ze można skręcić sprężynę ale obawiam się że to nie wystarczy!! Zaznaczam że jest to mój pierwszy moto i jestem zupełnym laikiem ale ze świadomością ze dokonałem słusznego wyboru!! Aha suzi jest z 2001 roku i w dowodzie ma 36 kw i widnieje literka S!! Pozdrawiam Rafał!!! Tez mam w wersji E to wszystko co wymieniłeś, bak masz plastik? gaźnik keihin? podnóżki dla pasożyta? Co do sprężyny to ważę 100kg plus ciuchy i na skręconej jest git :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.