lionix Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Rozrząd lub skrzynia, bla bla bla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 sprawdz czy stator masz cały.....czy moze rozkręciło sie koło magnesowe....Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 ja mam pomysl taki skoro dochodzi to z gaznika to podejrzewalbym wozek ze nie ma moze ktoregos kolka lub cos ewentualnie jak jest ta blacha co przychodzi do wozka ma sciagnieta uszczelke i teraz tlucze co wy sadzicie o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zawadał Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam Wróciłem dziś z lasu z poobrywanym bocznymi klockami przedniej opony. Po obiadku przebułem koło ale pomyślałem że przy okazji zmienię olej w widelcu do czego sie zbierałem od jesieni. I tu zdziwko: z dwu lag wypłynęło w sumie 1 ltr oleju (mimo że napompowałem się solidnie by opróżnić tuleje amortyzatora). Za sewisówką powinno być jakieś 1,4 ltr (K7 model E) I tu pytanko: jakieś patenty może macie żeby usunąć resztę oleju, czy trzeba rozbierać cartrige? Pozdr rr Czesc ja jak swoja kupilem tez zlalem z jednej ze 2 setki i z drugiej podobnie. Teraz wlalem jak trzeba i git jest. Nie rozbierałem nic tylko wczesniej wlalem na tydzien olej zeby wszystko przeplukac bo gluty nie olej byl a nastepnie zalalem swiezym. Dwa razy trzeba rozbierac no ale mam pewnosc ze jest czysto w srodku. Zrobisz jak zechcesz. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Witam Motorek na 17 miesięcy i z 8 tyś tylko po terenie. Olej był owaszemjuż czarny, ale nie taka maź jak mi się zdarzyło z KTM wylewać. Płukać więc chyba nie ma co. Opompowałwm się w różnych położeniach z 10 minut na lage i wypłyneło tylko tyle. Zachodzę w głowę czy japońce tyle nalali, czy gdzieś tam jeszcze jest. Dziś rano położyłem lagi poziomo. Może tak coś jeszcze pocieknie. Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 kurde,to mi stresa narobiliście. Ani skrzynia ani rozrząd to nie jest,więc lionix nie upieraj się przy swoich radach. Rzeczywiście z lewej strony dźwięk dochodził,więc chyba zdejmę w weekend lewą pokrywe i zobacze co tam się dzieje. Troche szkoda,że akurat teraz,bo świeżutki olej wlany,10km na nim zrobione. W razie czego nagram jeszcze w weekend jak to brzęczy i wrzuce na forum. Dzieki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 15 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2010 Jak zdejmiesz pokrywę magneta, to tam dużo oleju nie poleci. Ew. jak się strasznie boisz, to możesz motór o ścianę oprzeć, wtedy powinno już być sucho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 kurde,to mi stresa narobiliście. Ani skrzynia ani rozrząd to nie jest,więc lionix nie upieraj się przy swoich radach. Rzeczywiście z lewej strony dźwięk dochodził,więc chyba zdejmę w weekend lewą pokrywe i zobacze co tam się dzieje. Troche szkoda,że akurat teraz,bo świeżutki olej wlany,10km na nim zrobione. W razie czego nagram jeszcze w weekend jak to brzęczy i wrzuce na forum. Dzieki za odpowiedzi Lionix to czarnowidz - jego drz złapała chyba wszystkie możliwe usterki :rolleyes: dla tego tak Ci odpowiada :wink: Przy odkręcaniu dekla rozrusznika dobrze dopasuj wkrętak, bo śruby mocno są przykręcone. Na forum amerykańskim radzą używać wkrętaka udarowego do tych śrub, ale u mnie obyło się bez tego...(dekiel rozrusznika musisz odkręcić bo tam schowana jest jedna śruba od dekla alternatora). Później przy składaniu uważaj na oring - bo potrafi się "przyciąć". Dobrym sposobem na "wysłuchanie" skąd pochodzą niepokojące dźwięki jest przyłożenie jedną stroną do podejrzanego elementu a drugim do ucha np. patyka (nie śmiejcie się bo to naprawdę działa) - powstaje taki prowizoryczny stetoskop mechaników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Na razie walcze z zaworami, może nie będę musiał remontować całej głowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 (edytowane) kurde,to mi stresa narobiliście. Ani skrzynia ani rozrząd to nie jest,więc lionix nie upieraj się przy swoich radach. Rzeczywiście z lewej strony dźwięk dochodził,więc chyba zdejmę w weekend lewą pokrywe i zobacze co tam się dzieje. Troche szkoda,że akurat teraz,bo świeżutki olej wlany,10km na nim zrobione. W razie czego nagram jeszcze w weekend jak to brzęczy i wrzuce na forum. Dzieki za odpowiedzi kładziesz moto na prawej stronie i rozkreczasz nie wyleci Ci wtedy ani kropla,ja bym nie odpalał tylko najpierw zajrzał i zobaczył jak to początek i jak to jest to to moze uda się jeszcze uratować stator.No ale zrobisz jak bedziesz chciał.... a sprawdz jeszcze przy okazji czy masz dobrze przykręconą osłone na wydechu i czy gumki w srodku tej osłonki sa całe ona tez potrafi narobic hałasu i dawac ciekawe dzwieki. Edytowane 16 Marca 2010 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Przy odkręcaniu dekla rozrusznika dobrze dopasuj wkrętak, bo śruby mocno są przykręcone. Na forum amerykańskim radzą używać wkrętaka udarowego do tych śrub, ale u mnie obyło się bez tego...(dekiel rozrusznika musisz odkręcić bo tam schowana jest jedna śruba od dekla alternatora). Później przy składaniu uważaj na oring - bo potrafi się "przyciąć". Odkręcałem śrubokrętem i było GIT , więc bez zamieszania ... :rolleyes: oring daj najlepiej nowy Pod pokrywą magnet jest bardzo mało oleju :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 ta, zajebiście mało , dobre 3 setki musiałem dolewać ....... Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 16 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2010 Odkręcałem śrubokrętem i było GIT , więc bez zamieszania ... :rolleyes: oring daj najlepiej nowy Pod pokrywą magnet jest bardzo mało oleju :icon_mrgreen: U mnie też poszło, ale zwykłym wkrętakiem bym tego na pewno nie odkręcił - musiałem użyć końcówki z zestawu nasadek i "małej grzechotki" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 wydaje mi się,że aż tak poważna usterka jakaś,żeby strach było palić to to nie jest. Zrobiłem na tym prawie 50km,gdyby było poluzowane koło magnesowe to motor raczej już dawno by stanął. Jednak z czystej profilaktyki zajrzę tam,przy okazji przykręce śruby na loctite,o których mowa na początku tematu. Osłonka wydechu na pewno nie,już sprawdzałem. No i tak jak mówiłem,to z lewej,a nie z prawej strony wydobywa się dźwięk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chichio Opublikowano 18 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2010 Mam DRZ400 . Bez E. Jest to wersja z kickstarterem. Kupilem sobie calkiem fajna lampe z HIDem: TrailTech X2 HID 70W Czy moja instalacja elektro wytrzyma montaz tej mini elektrowni ? Podobniez swieci to mega zaebiscie. Przypominam ze nie mam akumulatora, tylko kickstarter!. Dla pomocy zamieszczam jeszcze linka ze specyfikacja instalacji elektro w DRZ: DRZ elektro info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.