robek_ck Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 no 10kucy wiecej robi swoje :D a jest różnica w eksploatacji? jak to rejestrujecie? trzeba cały kit homologacyjny zainstalować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) wszystkie E sprowadzone przez oficjalnego polskiego importera mogły być zarejestrowane , kosztowało to 2k do nowego motocykla , dostawało się cały pakiet do jazdy po ulicach +rejestracja i karta pojazdu narazie koszty utrzymania to bena, oleje, filtry, opony i ubezpieczenie od 3 sezonów napęd ten sam, zawory nie tknięte (trzymają normy) Edytowane 12 Lutego 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Sie nie gniewam - po prostu robisz sobie niepotrzebna robote. Wiem jak wyglada olej w przednich lagach po 1000 km - po prostu jakby mial ze 2 lata - sam sie zdziwilem - ale w szosowym moto zmienialem z 10W na 5W po 1 wyjezdzie. Dlatego sie nie dziwie ze moze wygladac tak a nie inaczej... Wlac go nie wlejesz jedyny sposob to wciagnac - odlej sobie ilosc ktora powinna wejsc do pojemnika - odkrec gorna regulacje i tamtedy najlatwiej "wciagac" - znaczy sie mysmy tak robili :) - moze jest inny sposob - nie wiem. Wazne - nie spieszyc sie :) spoko norbi amorek juz poskladany teraz bede spal spokojnie heheh a zrezsta sam gdzies wczesniej pisales zeby tak do konca nie wierzyc jak mowia ze wszystko bylo wymienione smigasz na dwoch kolkach to wiesz o co chodzi pozdrawiam i byle do wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 spoko norbi amorek juz poskladany teraz bede spal spokojnie heheh a zrezsta sam gdzies wczesniej pisales zeby tak do konca nie wierzyc jak mowia ze wszystko bylo wymienione smigasz na dwoch kolkach to wiesz o co chodzi pozdrawiam i byle do wiosny Coz zrobic - ja sie staram jak moge byc szczerym przy sprzedazy motocykla. Acha mam na zbyciu pokrywy aluminiowe do DRZ - wziely sie skubane i znalazly po pol roku - w sumie jak sa juz niepotrzebne. Kosztowaly mnie 160 zl + KW - oddam za 100+KW - ktos chetny ? no 10kucy wiecej robi swoje :D a jest różnica w eksploatacji? jak to rejestrujecie? trzeba cały kit homologacyjny zainstalować tu nie o same konie chodzi tylko o sposob oddawania mocy Wersja E ma inny gaznik i po dodaniu gazu "idzie" od razu - S-ka sie zastanawia. Poza tym roznica w masie ogromna. W eksploatacji - roznica jest tylko w czestotliwosci wymiany oleju - OIDP w S co 6 kkm w E co 3 kkm przy jezdzie stricte terenowej zaleca sie czestsze wymiany. Najlepiej nie kombinujcie tylko znajdzcie E juz zarejestrowana - oszczedzicie na czasie i nerwach... U mnie na wsi sa jeszcze S-ka i E - jakbyscie sie dogadali to mozna bylo by porownac obie wersje :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek_ck Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 (edytowane) tu nie o same konie chodzi tylko o sposob oddawania mocy Wersja E ma inny gaznik i po dodaniu gazu "idzie" od razu - S-ka sie zastanawia. Poza tym roznica w masie ogromna. W eksploatacji - roznica jest tylko w czestotliwosci wymiany oleju - OIDP w S co 6 kkm w E co 3 kkm przy jezdzie stricte terenowej zaleca sie czestsze wymiany. Najlepiej nie kombinujcie tylko znajdzcie E juz zarejestrowana - oszczedzicie na czasie i nerwach... U mnie na wsi sa jeszcze S-ka i E - jakbyscie sie dogadali to mozna bylo by porownac obie wersje :) z chęcią bym porównał te 2 wersje ale nie ma mnie w kraju i nie ma jak..:/ a po czym mozna zobaczyc roznice ze zdjecia miedzy 'S' a 'E' ? poza kierunkami. Szukam moto na www.autotrader.co.uk i tam rzadko jest napisane jaka to wersja, a może być wersja E przerobiona z kierunkami i jak poznać ze to nie S Edytowane 12 Lutego 2010 przez robek_ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 (edytowane) .... i jak poznać ze to nie S E: -gaźnik [choć bywały wersje E z mikuni] -brak podnóżków i mocowań na nie [dla pasażera] -krótki zadupek, brak mocowania na kask -brak wiatraków termostatu -brak licznika, lusterek, mocowań na nie -krótsze klamki -plastikowy zbiornik -wyższy prześwit [:) nie wiem jak to wypatrzysz...] -brak blokady w główce ramy -inny wahacz /brak mocowań na osłonę łańcucha jak czego zapomniałem to mnie poprawcie Edytowane 13 Lutego 2010 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 E: -gaźnik [choć bywały wersje E z mikuni] -brak podnóżków i mocowań na nie -krótki zadupek, brak mocowania na kask -brak wiatraków termostatu -brak licznika, lusterek, mocowań na nie -krótsze klamki -plastikowy zbiornik -wyższy prześwit [:) nie wiem jak to wypatrzysz...] -brak blokady w główce ramy -inny wahacz /brak mocowań na osłonę łańcucha -brak termostatu / wiatraka jak czego zapomniałem to mnie poprawcie elo dorzuciłbym jeszcze kalamitki w tylnym wachaczu do smarowania,inny amor tylny i inny przedni zawias po 2003 r. ,wieksza srednica kolanka wydechowego,inne podnózki kierowcy (jesli nie były zmieniane),inna przednia lampa,brak otworu z przodu głowicy do jakiej tam rurki która jest w S i to chyba tyle cheba ze ktos ma jeszcze jakies pomysły. P.S;ten mikuni który był w E jest inny niz w S.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam. Mam takie pytanko co do masy. Wywaliłem już ze swojej DRZ sporo gratów w celu odchudzenia (malutka lampa na tył zamiast tej wielkiej, zmieniłem wydech, zdjąłem lusterka,migacze,osłone łańcucha,itp). Z rzeczy,które różni teraz S od E w wadze to metalowy zbiornik,większa lampa przód,licznik, no i dłuższy subframe. Lampa licznik i ten kawałek subframe w sumie dają maks 3kg(licznika nie ściągałem,ale nie sądze,aby był jakiś ciężki). No dochodzi jeszcze masa wentylatora,ale to też chyba nie jest bardzo ciężkie. Pytanie czy różnica w masie baku plastikowego a metalowego jest tak potężna? No bo skoro piszecie,że różnica w masie między S a E jest ogromna to zacząłem sie zastanawiać nad ewentualną zmianą baku na plastikowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swen Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 E: -brak podnóżków i mocowań na nie jak czego zapomniałem to mnie poprawcie Napisz, że chodzi o tylne podnóżki, bo sie jeszcze wystraszy, że E nia ma w ogóle żadnych... :bigrazz: Musisz patrzyć jeszcze na odpowietrzenie korka wlewu paliwa w S tego nie ma, a najłatwiej to chyba przy ogólnych zdjęciach szukać tych tylnych podnóżków, dużego licznika w S, odpowietrzenia baku i braku osłony łańcucha :icon_idea: Witam. Mam takie pytanko co do masy. Wywaliłem już ze swojej DRZ sporo gratów w celu odchudzenia (malutka lampa na tył zamiast tej wielkiej, zmieniłem wydech, zdjąłem lusterka,migacze,osłone łańcucha,itp). Lusterka to ja zdjąłem jak przez kiere fiknąłem i o mało sobie aorty nie rozciachałem :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moonraker Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Wersja E występuje w przyrodzie tylko żółta lub żółto-biała (przynajmniej ja innych wariantów kolorystycznych nie spotkałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek2345 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam Mam pytanie czy takie osłony na chlodnice do DRZ sa cos warte ?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DEVOL-RADIA...sQ5fAccessories Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek_ck Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Napisz, że chodzi o tylne podnóżki, bo sie jeszcze wystraszy, że E nia ma w ogóle żadnych... :bigrazz: Chciałeś byc fajny? Dzieki za wszystkie wskazówki.. :buttrock: teraz mozna ślepic za deerą :icon_eek: dzieki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Napisz, że chodzi o tylne podnóżki, bo sie jeszcze wystraszy, że E nia ma w ogóle żadnych... :bigrazz: istotnie wyszło jakby wcale nie było :) trza przeedytowac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 (edytowane) Witam Mam pytanie czy takie osłony na chlodnice do DRZ sa cos warte ?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DEVOL-RADIA...sQ5fAccessories Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że wygląda to śmiesznie. Wydaje mi się że to jest osłona "na chłodnicę" a nie osłona chłodnicy...... może i od owadów chroni, ale czy od nieszczęśliwych wypadków.... to bym się mocno zastanawiał :) Edytowane 13 Lutego 2010 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 14 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2010 witam. mam założone takie osłonki i jestem zadowolony. faktycznie niewiele pomoga w powaznej kraksie ale w lesie juz nieraz oslonily chlodniczki nie tylko przed owadami. najczesciej wyciagalem galezie lub inne polne ustrojstwa. swoja droga chetnie zobacze takie osłonki w wersji na super krakse jesli takowe sa, dobrze by bylo zeby ich waga nie byla zbyt duza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.