scuru5 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Witam Panowie decydowanie kupie drz 400 E w rozsądnych pieniądzach może być bez prawa rejestracji lub coś do porobienia sorry ze w tym temacie ale odwiedza go najwięcej osób posiadających drz może ktoś się skusi i sprzeda pozdro witam moge ci ewentualnie sprzedac komplet sprezyn eibacha przod i tyl za 450 zeta uzywane pol sezonu a ile mozesz wydac na moto i jaki rok by cie interesowal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 dzieki tylko ze musze to rozkrecic zeby wymienic sprezyne mam moto od ciezkiego jedzdzca ponad 100 kilo ja mam niecale 80 i gosc zalozyj sprezyne eibacha i jest dla mnie za twardu na maksa popuszczone odbicie i dobicie i prawie na maksa wstepne naprezenie i nadal odbijam sie jak ping pong i jeszcze jak by mozna bylo sie dowiedziec ktoredy olej wylac nalac i ewentualnie odpowietrzyc dzieki Hmmm - widze ze dotarles na forum :) Jako ze to ja tym ciezkim jezdzcem pewnie bylem :D Zrob tak z tylu oleju nie ruszaj tylko najwazniejsze zeby przed rozkrecaniem amora spuscic z niego gaz - inaczej jesli go rozbierzesz cisnienie Ci olej wybije. Nie wiem czy jest inny sposob - na sciagniecie sprezyny - ale moj mechanik rozbieral go "od dolu" trzeba to wszystko na spokojnie rozebrac i po klopocie. Olej byl wlany Motul 5W i nejlepiej go nie wymieniaj bo dosc trudno jest go z powrotem do amora "wciagnac" Nabijasz 5 atm gazu - azotu w wulkanizacji Fakt - tam byly sprezyny na 95-105 kg i moze byc za twardo :) Mam nadzieje ze bedziesz zadowolony - ja z DRZ bylem - KTM na razie mnie zmaltretowal :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scuru5 Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Hmmm - widze ze dotarles na forum :) Jako ze to ja tym ciezkim jezdzcem pewnie bylem :D Zrob tak z tylu oleju nie ruszaj tylko najwazniejsze zeby przed rozkrecaniem amora spuscic z niego gaz - inaczej jesli go rozbierzesz cisnienie Ci olej wybije. Nie wiem czy jest inny sposob - na sciagniecie sprezyny - ale moj mechanik rozbieral go "od dolu" trzeba to wszystko na spokojnie rozebrac i po klopocie. Olej byl wlany Motul 5W i nejlepiej go nie wymieniaj bo dosc trudno jest go z powrotem do amora "wciagnac" Nabijasz 5 atm gazu - azotu w wulkanizacji Fakt - tam byly sprezyny na 95-105 kg i moze byc za twardo :) Mam nadzieje ze bedziesz zadowolony - ja z DRZ bylem - KTM na razie mnie zmaltretowal :) he no tak se tu czytam cos od czasu do czasu i ta se czasami cos napisze, wlasnie chodzi mi o to wciagniecie oleju bo jak juz go bede mial rozebrany to se wymienie, z rozkreceniem i wyjeciem sprezyny to nie problem, jesli wiesz co i jak to napisz wole wiedziec wiecej zanim sie za to wezme troszke zeczy poprawilem i zrobilem pod siebie narazie jezdzilem 3 razy i jestem zadowolony i licze ze moje 525 tez cie zadowoli heheh i moze nauczysz sie smigac na gumie mimowoli heheh pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 he no tak se tu czytam cos od czasu do czasu i ta se czasami cos napisze, wlasnie chodzi mi o to wciagniecie oleju bo jak juz go bede mial rozebrany to se wymienie, z rozkreceniem i wyjeciem sprezyny to nie problem, jesli wiesz co i jak to napisz wole wiedziec wiecej zanim sie za to wezme troszke zeczy poprawilem i zrobilem pod siebie narazie jezdzilem 3 razy i jestem zadowolony i licze ze moje 525 tez cie zadowoli heheh i moze nauczysz sie smigac na gumie mimowoli heheh pozdrawiam nie wylewaj oleju - bo na nim moze z 2x wyjechalem wiec jest swierzy i sobie problemow zaoszczedzisz. Ja tylko asystowalem przy rozbieraniu, ale sa tu osoby ktore samodzielnie rozbieraly amor i moga Ci udzielic cennych wskazowek. Co do 525 - na razie umiem go odpowiednio odpalac - i czekam az zejdzie snieg - bo on troche za narowisty zeby teraz po bialym jezdzic. Na gume juz mnie sam pociagnal - na razie musze sie nauczyc jezdzic - powniej bede kombinowal - niestety tak jest ze kazda zmiana sprzeta powoduje nauke od nowa - chyba ze kupisz fajna cwiartke w 4T wtedy mniej boli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jeśli to jest pod 320 mm. to tak. Kupujesz śruby i przykrecasz. Jesli do 310 to moze Ci gdziesz chaczyc. Jeremi jeszcze nie odpowiedzial do jakiej tarczy, albo ja jestem slepy i nie widze, takze czekamy na odp :) Adaptery z tego co kumpel mi mowil, katalogowo np. z motomastera sa w cenie 200 - 250 zl. No niestety adapter 320 motomaster'a u przedstawiciela to 371 zł... niestety... Dlatego szukam teraz tokarza albo będzie robił na wzór mojego 320 albo ze schematu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) Jak się ustawia pływak w podciśneiniowym w DRZ? Bo rozebralem, dumałem, i tam się chyba nie da nic przestawić? I jakie są jego ustawienia oryginalne, tak samo jak regulacji powietrza i obrotów? ;P Edytowane 8 Lutego 2010 przez lionix Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jeremi jeszcze nie odpowiedzial do jakiej tarczy,. 310mm czyli orginal drz sm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Jak się ustawia pływak w podciśneiniowym w DRZ? Bo rozebralem, dumałem, i tam się chyba nie da nic przestawić? I jakie są jego ustawienia oryginalne, tak samo jak regulacji powietrza i obrotów? ;P http://suzukidrz.dbv.pl/news.php znasz ta stronę ? w serwisowce znajdziesz odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Ma do tego dystanse i adapter? A czy dystanse od kół enduro nie będą pasować ? Inne są ? Przecież to są takie same piasty..... ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) No wlasnie to pytanie ciagle sobie zadaje. Szkoda ze nie mam porownania bo ja kupilem Suzi na kolach SM a nie mam kol w teren zeby porownac. Ale na logike powinny pasowac. Jak kupisz to przymierz i daj znac :D Edytowane 8 Lutego 2010 przez JACA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipszybki Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 (edytowane) ok, jak będę coś wiedział to dam znać ! A Ty posiadasz adapter do tej tarczy 320 mm ? Może ktoś podesłać mi jakieś fotki już wykonanego takiego adaptera ? Edytowane 8 Lutego 2010 przez vipszybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 310mm czyli orginal drz sm Dzieki :flesje: ok, jak będę coś wiedział to dam znać ! A Ty posiadasz adapter do tej tarczy 320 mm ? Może ktoś podesłać mi jakieś fotki już wykonanego takiego adaptera ? Eh, faktycznie adapter do powiedzmy motomastera 320 mm to wydatek ponad 320 zł jak nie wiecej... Moim zdaniem najlepiej zapozyczyc projekt jeremiego i pokombinowac z 1 mm. odstepem. To tylko milimetr roznicy takze az takiego problemu nie powinno byc. Tez sprobuje pokombinowac ale niestety nie w najblizszym czasie bo obrona :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MichuPl Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 koła SM posiadają takie same dystanse jak E tarcza przód w SM jest inna to każdy łatwo zauważa ale i tarcza tylna się różni więc jeśli ktoś potrzebuje tarcze na tył od SM chętnie wymienię na tarczę od E a co do adaptera na 320 proponuję wziąć schemat i przesunąć otwory od 10 mm :) skoro tarcza jest większa o 10 mm to trzeba zacisk o tyle oddalić :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harry_1982 Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 koła SM posiadają takie same dystanse jak E tarcza przód w SM jest inna to każdy łatwo zauważa ale i tarcza tylna się różni więc jeśli ktoś potrzebuje tarcze na tył od SM chętnie wymienię na tarczę od E a co do adaptera na 320 proponuję wziąć schemat i przesunąć otwory od 10 mm :) skoro tarcza jest większa o 10 mm to trzeba zacisk o tyle oddalić :D No właśnie nie dokońca- 10 mm na całości, czyli 5mm na każdą stronę. Ja mam adapter do 320 motomaster'a, postaram się go dokładnie zwymiarować i zrobić zdjęcia i dla chętnych wyślę. Muszę jeszcze przeprowadzić 1 test- bo jak już pisałem xx stron temu mam koła supermoto ale coś mi dystanse nie pasują do przodu i do końca nie wiem czy to pasuje, ale jako, że kumpel kupił koła od SM'ki to tam wszystko pasuje- założę do siebie jego koła do końca tygodnia jak mnie zimno z garażu nie wygoni i zobaczę czy wszystko gra. Z tego co porównywałem to różnica pomiędzy schematem Jeremiego a moim dystansem jest taka, że rozstaw otworów między mocowaniem adapter'a do zacisku i do lagi jest właśnie 5mm. jest też róznica w grubości samego elementu, ale to chyba nie ma wpływu na działanie- ale nie wiem, sprawdzę. Jutro idę do tokarza i będę wiedział ile mniej więcej dorobienie czegoś takiego kosztuje. Pytanie z innej beczki- czy malował ktoś zbiornik paliwa? Na pytania "po co" odpowiadam od razu- żeby był ładniejszy to po 1 primo a po 2 primo jedyny czarny do E jaki widziałem kosztuje na allegro tysiaka więc na razie spróbujemy pomalować.... Da się w ogóle? Primer do plastiku i dalej jazda czy trzeba jeszcze jakieś czary odprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 9 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2010 Pytanie z innej beczki- czy malował ktoś zbiornik paliwa? Na pytania "po co" odpowiadam od razu- żeby był ładniejszy to po 1 primo a po 2 primo jedyny czarny do E jaki widziałem kosztuje na allegro tysiaka więc na razie spróbujemy pomalować.... Da się w ogóle? Primer do plastiku i dalej jazda czy trzeba jeszcze jakieś czary odprawić? ten czarny na alle który kosztuje tysiaka jest zbiornikiem akcesoryjnym i ma zdaje sie pojemnosc 16 l i pasuje prawdopodobnie do kazdej wersji nie pamietam ile tak kolega miał miejsca w E bo moze nie koniecznie pasowac do S/SM (wiatrak) a tanszy zbiornik...hmmm jesli ma byc czarny zastosuj zbiornik z S lub SM bedzie czarny,tanszy tyle ze metalowy... Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.