Fisher_DRZ_E Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 (edytowane) A ja uwazam ze leiej kupić tanszy np. Castrol Off Road i częsciej zmieniać, niż droższy Motul raz na sezon :) Ja myśle, że zmieniać trzeba tak jak poleca producent motocykla lub czesciej, co do oleju to to niezależnie od firmy: - full syntetyk - JASO SL [głowy nie dam w serwisówce stoi klasa oleju] /MA Edytowane 22 Stycznia 2010 przez Fisher_DRZ_E Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszzory Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 (edytowane) ale chłopaki mieszacie w głowie . Producent zaleca pólsyntetyk 10w40. Ale ok jaki olej z firmy Motorex z syntetyków ?? http://www.moto.allegro.pl/item864545332_m...l_syntetyk.html lub http://www.moto.allegro.pl/item871072188_m...etyczny_1l.html do czego zmierzam juz mówie ok niby np ten cross ale croos jak wiadomo wymienia sie częściej niz w normalnym moto np drz sm co 6000 km a np jakis wyczynie iles tam moto godzin lub 1500 km . Wiec czy ten cross nie traci swoim parametrów w tak długiej pracy w silniku i nie lepszy były ten drugi power synt . Edytowane 22 Stycznia 2010 przez mateuszzory Cytuj BIKEPICSdobreakumulatory.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 ale chłopaki mieszacie w głowie . Producent zaleca pólsyntetyk 10w40. Ale ok jaki olej z firmy Motorex z syntetyków ?? http://www.moto.allegro.pl/item864545332_m...l_syntetyk.html lub http://www.moto.allegro.pl/item871072188_m...etyczny_1l.html do czego zmierzam juz mówie ok niby np ten cross ale croos jak wiadomo wymienia sie częściej niz w normalnym moto np drz sm co 6000 km a np jakis wyczynie iles tam moto godzin lub 1500 km . Wiec czy ten cross nie traci swoim parametrów w tak długiej pracy w silniku i nie lepszy były ten drugi power synt . hmmm aż sprawdziłem... zgadza się w serwisowce z 2000 roku - zaleca sae 10-40, API SF, SG i to tyle... ale to nic nie mówi o tym czy to pół czy full syntetyk tylko o lepkości, zaleca tez api sf i sg - ale API to klasyfikacja bardzo ogólne... Generalnie jest trochę mieszania z tymi olejami. W ASO SUZUKI akurat polecają shella advance, no ale wiadomo co firma to innego producenta poleca... Mnie dobre duszki powiedzieli do E full syntetyk JASO /MA [mokre sprzęgło] tego co mi powiedzieli się trzymam... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Dzieki chlopaki za rady Mysle ze odpowiednim bedzie 10w40 półsyntetyk castrola. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Dzieki chlopaki za rady Mysle ze odpowiednim bedzie 10w40 półsyntetyk castrola. Pozdrawiam Jak cieleciu - wszyscy mowia A a ono B :D Roznica w cenie miedzy syntetykiem a pol jest nieduza - wiec po co oszczedzac ? Tym bardziej jesli wymienisz raz na rok niecale 2 l oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Jak cieleciu - wszyscy mowia A a ono B :D Roznica w cenie miedzy syntetykiem a pol jest nieduza - wiec po co oszczedzac ? Tym bardziej jesli wymienisz raz na rok niecale 2 l oleju Tylko ze najlepiej wymieniac co 6-7 zbiorników, a jezeli latasz spokojnie S po miescie inna sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superfastmario Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Elo. Ktoś wie jak odróżnić wersję E wyprodukowaną w (po) 2004 roku, a konkretnie z ze zmienionym tylnym amorem przez fabrykę na ten z Suzuki RM? A może ktoś mi podpowie jak duża jest różnica w jeździe wersja z starym amorem a nowym? Wtrącając się w dyskusje na temat oleju, polecam produkty Motul. yo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Jak cieleciu - wszyscy mowia A a ono B :D Roznica w cenie miedzy syntetykiem a pol jest nieduza - wiec po co oszczedzac ? Tym bardziej jesli wymienisz raz na rok niecale 2 l oleju bedzie wymieiał czesciej bo ma E a dlatego pół ze moto ma swoje lata (2000) i nie wiadomo co tam było lane...wiec bezpieczniej pół iz pełny w tym wypadku.... Elo. Ktoś wie jak odróżnić wersję E wyprodukowaną w (po) 2004 roku, a konkretnie z ze zmienionym tylnym amorem przez fabrykę na ten z Suzuki RM? A może ktoś mi podpowie jak duża jest różnica w jeździe wersja z starym amorem a nowym? Wtrącając się w dyskusje na temat oleju, polecam produkty Motul. yo jaka jest rózica nie wiem a odróznic bardzo prosto w E po 2003 wtedy była zmiana tylny amor posiada srubke do regulacji w okolicy dolnego mocowania amora po prawej stronie moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Panowie, jutro jadę oglądać Suzuki DRZ400E z 2004 roku. Temat cały przeglądałem ale to było dawno, a teraz nie miałem czasu żeby sobie odświeżyć(sesja...). Na co szczególnie zwracać uwagę przy oględzinach drz`ty? Jakie są najczęstsze problemy, usterki oraz objawy jakiejś choroby maszyny? pzdr, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 Tylko ze najlepiej wymieniac co 6-7 zbiorników, a jezeli latasz spokojnie S po miescie inna sprawa. Przy spalaniu DRZ na torze - ok 8-10 l 6-7 to troche za czesto - przyjmuje sie ze w wyczynach wypalenie 1 zbiornika to srednio 1 MTH - a w wyczynach wymienia sie olej co 10-15 MTH :) Powiedzmy ze wypalenie na torze 10 zbiornikow kwalifikowalo by olej do zmiany... Latanie po lasach - rzadziej - chyba ze ktos lubi sie topic w bagienkach :) Ale wiadomo ze im czesciej tym lepiej - i na pewno to silnikowi nie zaszkodzi :D Panowie, jutro jadę oglądać Suzuki DRZ400E z 2004 roku. Temat cały przeglądałem ale to było dawno, a teraz nie miałem czasu żeby sobie odświeżyć(sesja...). Na co szczególnie zwracać uwagę przy oględzinach drz`ty? Jakie są najczęstsze problemy, usterki oraz objawy jakiejś choroby maszyny? pzdr, Maciek Na to samo co w kazdym crosie - zawieszenie, rama, silnik :) Proponowalbym jednak zebys wzial kogos bardziej zaznajomionego z motocyklami ze soba... Zwroc szczegolna uwage na luzy na wahaczu i w przednim zawieszeniu - czy silnik latwo odpala i czy chodzi rowno - czy nie slychac zadnych niepokojacych stukow itd... Ja zaczynam kupowanie motocykla od przyjrzenia sie wlascicielowi i otoczeniu gdzie moto stoi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 a dokąd po to moto???masz linka jakiegos?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 OK. Już po sprawie :) Jak przywiozę maszynę to będę się chwalić ;d Wielkie dzięki dla Rafała (forumowy CRASH) za poświęcenie swojego czasu przy oglądaniu maszyny oraz ogólne doradztwo przy wyborze motocykla. Pozdrawiam, Maciek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 23 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2010 OK. Już po sprawie :) Jak przywiozę maszynę to będę się chwalić ;d Wielkie dzięki dla Rafała (forumowy CRASH) za poświęcenie swojego czasu przy oglądaniu maszyny oraz ogólne doradztwo przy wyborze motocykla. Pozdrawiam, Maciek no pochwal się, pochwal nie bądź taki... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYTUSEK7 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam mam kilka pytanek do użytkowników forum. Interesuje mnie jakie są równice pomiędzy silnikami w wersji "E" a "S"??? Czy silnik w wersji E jest dużo bardziej wysilony od wersji S???(szczegóły mnie interesują) A i czy w zawieszeniach pomiędzy tymi wersjami są różnice, czy to samo zarówno w E jak i S było montowane??? Spotkał sie ktoś z up-down'em w drz w terenowych wersjach??? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam mam kilka pytanek do użytkowników forum. Interesuje mnie jakie są równice pomiędzy silnikami w wersji "E" a "S"??? Czy silnik w wersji E jest dużo bardziej wysilony od wersji S???(szczegóły mnie interesują) A i czy w zawieszeniach pomiędzy tymi wersjami są różnice, czy to samo zarówno w E jak i S było montowane??? Spotkał sie ktoś z up-down'em w drz w terenowych wersjach??? Pozdrawiam Kolego poczytaj trochę!! chyba nawet 2 lub 3 strony wcześniej było to opisane. Wiem że jesteś nowy, ale lenistwo nie popłaca. Przeczytaj 5 ostatnich stron, a gwarantuje, że znajdziesz wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.