Norbisz Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 109 stron tematu przeczytane, trochę to trwało ale było warto. Tylko kilka sprzecznych informacji było napisanych: Raz, że zawory w E co 6000 km, w S co 24000 km, a raz że E co 3000 km, a S 6000 km. Więc jak? Pierwsza opcja była częściej wymieniana. Nie było też chyba napisane czy są na płytkach czy regulacja śrubkami więc mógłby ktoś dopisać. Stwierdziłem, że jak ściga zostawię to kupuję DR-Z SM (w przeciwnym wypadku byłby KTM 640 SM, ale raczej już pewne, że sprzedanie ściga nie będzie miało miejsca, czyli DRZ na 90%). Zawory sa na plytkach - regulacja co 6 kkm przy wersji S Przy wersji E niepamietam - ale zasada jest taka ze jesli jezdzisz po terenie to zagladasz czesciej. WOW - sciga zostawiasz :) - pytanie - ktora wersje DRZ -ta chcesz kupic - czy zalezy Ci na papierach czy to ma byc uniwersalne moto lacznie z malymi kolkami czy tylko w teren Najlepiej szukac wersji E - zarejestrowane sa o ok 2 kzl drozsze - kupno wersji tylko kopanej z papierami graniczy z cudem - moja miala papiery niemieckie - ale nie miala prawa rejestracji.. A jak wsadzę tłumik z E do S-ski , czy odczuje różnicę ? hałas będzie większy , a mi chodzi o moment lub moc :icon_mrgreen: Czy bez zmiany gaźnika ma to sens ? Tlumik w S-ce to taka wielka kupa - duzy i ciezki. Nie brzmi wcale - dobry jesli masz pojezdzic po osiedlu - w terenie musisz byc slyszalny jesli latasz po lesie - inaczej jakis szalony grzybiarz Ci jest w stanie wyjsc wprost pod kolo... Kumpel wycial zwezke na koncu - niby troche glosniej ale dzwiek dalej zupelnie bez wyrazu :) Dlatego warto wymienic wydech - z tym ze najlepsza opcja to caly - zyskujesz bardzo na krzywej momentu - moto bedzie lepiej jechac od dolu... Gaznik mozesz zmodyfikowac - dac wieksza dysze - przestawic na iglicy i tez bedzie. Jednak jak zalozysz Keihina to reakcja na dodanie gazu bedzie duzo lepsza - po prostu moto od razu bedzie jechac :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 (edytowane) Zawory sa na plytkach - regulacja co 6 kkm przy wersji S Przy wersji E niepamietam - ale zasada jest taka ze jesli jezdzisz po terenie to zagladasz czesciej. WOW - sciga zostawiasz :) - pytanie - ktora wersje DRZ -ta chcesz kupic - czy zalezy Ci na papierach czy to ma byc uniwersalne moto lacznie z malymi kolkami czy tylko w teren Najlepiej szukac wersji E - zarejestrowane sa o ok 2 kzl drozsze - kupno wersji tylko kopanej z papierami graniczy z cudem - moja miala papiery niemieckie - ale nie miala prawa rejestracji.. No to mi teraz namieszałeś z tymi zaworami, z tego wynika że wcześniej były powtarzane błędne informacje. Papiery są konieczne. Ja chcę ten motocykl nie w teren tylko do codziennego śmigania. Supermoto, ewentualnie drugie koła enduro żeby się czasem wyszaleć w terenie i żeby zimą jeździć. Ale na co dzień SM, jako podstawowy motocykl (fireblade zostanie głównie do wypadów na szybkie trasy). Wolałbym kupić wersję fabryczną SM, na mocy mi aż tak nie zależy, a ewentualnie jej podniesienie było już opisywane i nie wymaga wielkich wkładów więc zawsze jest to jakieś wyjście. Edytowane 17 Stycznia 2010 przez skinny500 Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 No to mi teraz namieszałeś z tymi zaworami, z tego wynika że wcześniej były powtarzane błędne informacje. Papiery są konieczne. Ja chcę ten motocykl nie w teren tylko do codziennego śmigania. Supermoto, ewentualnie drugie koła enduro żeby się czasem wyszaleć w terenie i żeby zimą jeździć. Ale na co dzień SM, jako podstawowy motocykl (fireblade zostanie głównie do wypadów na szybkie trasy). Wolałbym kupić wersję fabryczną SM, na mocy mi aż tak nie zależy, a ewentualnie jej podniesienie było już opisywane i nie wymaga wielkich wkładów więc zawsze jest to jakieś wyjście. w S zawory są co 24 000 km oczywiście na płytkach, olej co 6000 km, w E częściej i np. olej co 10 moto godzin, jak kupujesz motocykl używany i do tego mocno używany inspekcje warto częściej przeprowadzać. protoplasta E i S czyli drz400 [kopana] jest opisywana często jako drz400Y, E seryjnie jest z rozrusznikiem, są kick starter kity do założenia [do E S SM]... w wersji E jest kilka podtypów oznaczonych E03, E33, E28, etc... to często kody krajów i wersji dystrybucyjnych. np. E33 było na Kanade z gaźnikiem mikuni... wiec można trafić czasem niezłą zmotkę stad może dane ze któraś tam E ma 40 koników. skinny500 - jeśli nie jesteś postury jockeya to zastanów się nad E + kola SM, to 20% mocy więcej fabrycznie, zakładając dysze walki cdi i akcesoryjny układ wydechowy da się jeszcze bardziej wyciągnąć... Co do jazdy w terenie to wole jechać ciszej, po co leśniczy ma mieć 15 min na nabicie flinty sola bo mnie z 10 km słyszy którędy jadę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CRASH Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 skinny500 TU MASZ INSTRUKCJE OBSŁUGI do DRZ i innych suczek , były już w tym temacie podawane instrukcje obsługi , być może linki nie działają , ten na pewno będzie latał bo to oficjalna strona Suzuki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 w wersji E jest kilka podtypów oznaczonych E03, E33, E28, etc... to często kody krajów i wersji dystrybucyjnych. np. E33 było na Kanade z gaźnikiem mikuni... wiec można trafić czasem niezłą zmotkę stad może dane ze któraś tam E ma 40 koników. Prawda. Werja E na rynek amerykański miała 42-43KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 17 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2010 w wersji E jest kilka podtypów oznaczonych E03, E33, E28, etc... to często kody krajów i wersji dystrybucyjnych. np. E33 było na Kanade z gaźnikiem mikuni... wiec można trafić czasem niezłą zmotkę stad może dane ze któraś tam E ma 40 koników. Prawda. Werja E na rynek amerykański miała 42-43KM. W takim razie ile koni ma DRZ400 2000r z Angielskiego salonu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 No to mi teraz namieszałeś z tymi zaworami, z tego wynika że wcześniej były powtarzane błędne informacje. Papiery są konieczne. Ja chcę ten motocykl nie w teren tylko do codziennego śmigania. Supermoto, ewentualnie drugie koła enduro żeby się czasem wyszaleć w terenie i żeby zimą jeździć. Ale na co dzień SM, jako podstawowy motocykl (fireblade zostanie głównie do wypadów na szybkie trasy). Wolałbym kupić wersję fabryczną SM, na mocy mi aż tak nie zależy, a ewentualnie jej podniesienie było już opisywane i nie wymaga wielkich wkładów więc zawsze jest to jakieś wyjście. Mam do sprzedania SM - stuningowanego - z papierami :) Cena spora - ale sam wydech to koszt 3500 :) na razie nie wystawiam - bo konca zimy jak na razie nie widac a teraz sie sprzedaja scigacze w cenach duzo nizszych niz rynkowa :) Jakby co - link do starej aukcji - papiery mam - nie chce mi sie isc do WK zarejestrowac :) http://www.allegro.pl/item847026953_drz_40...po_tuningu.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Mam do sprzedania SM - stuningowanego - z papierami :) Cena spora - ale sam wydech to koszt 3500 :) na razie nie wystawiam - bo konca zimy jak na razie nie widac a teraz sie sprzedaja scigacze w cenach duzo nizszych niz rynkowa :) Jakby co - link do starej aukcji - papiery mam - nie chce mi sie isc do WK zarejestrowac :) http://www.allegro.pl/item847026953_drz_40...po_tuningu.html Pytam z ciekawości: jaki i jak założony jest tam większy akumulator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Pytam z ciekawości: jaki i jak założony jest tam większy akumulator? Jest dorobione z blachy caly taki jakby pojemnik na aku... A wielkosc - OIDP 9 AH - taki jak w CBR 600 - zmienialem na jesieni - ale nie pamietam modelu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 (edytowane) szukam półek zawieszenia do dr-z 400E ( dolna i górna) Może ktoś z Was wie kto miałby takie półki na sprzedanie ( interesują mnie wszystkie: uzywki/ nowe akcesoryjne i oryginały od osoby prywatnej i ze sklepu) Edytowane 20 Stycznia 2010 przez rodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 szukam półek zawieszenia do dr-z 400E ( dolna i górna) Może ktoś z Was wie kto miałby takie półki na sprzedanie ( interesują mnie wszystkie: uzywki/ nowe akcesoryjne i oryginały od osoby prywatnej i ze sklepu) 400 zł za obie z wysyłka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam, ile wchodzi oleju do DRZ400, jaki najlepiej lac? Plyn chamulcowy ile i jaki? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 21 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2010 Witam, ile wchodzi oleju do DRZ400, jaki najlepiej lac? Plyn chamulcowy ile i jaki? Pozdrawiam Syntetyk Odradzam Mobila 4T Castrol 10W50 - bez rewelacji Ja bym sie sklanial ku Mobilowi 7100 lub 300V Ale masz jeszcze roznego rodzaju Shele, Bell Raye, Valvoline itd... :) Ilosc oleju masz napisana - wchodzi 1,7 l - jesli zmieniasz filtr - warto kosztuje raptem 10 zl to wlej 1,8 i bedzie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fisher_DRZ_E Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 Syntetyk Odradzam Mobila 4T Castrol 10W50 - bez rewelacji Ja bym sie sklanial ku Mobilowi 7100 lub 300V Ale masz jeszcze roznego rodzaju Shele, Bell Raye, Valvoline itd... :) Ilosc oleju masz napisana - wchodzi 1,7 l - jesli zmieniasz filtr - warto kosztuje raptem 10 zl to wlej 1,8 i bedzie ok 7100 i 300V to oznaczenia MOTUL'A, nie MOBILA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2010 (edytowane) A ja uwazam ze leiej kupić tanszy np. Castrol Off Road i częsciej zmieniać, niż droższy Motul raz na sezon :) Edytowane 22 Stycznia 2010 przez rodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.