Fisher_DRZ_E Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Witam. panowie odpowie mi ktos na pytanie czy DRZ400 jeste równie mocna jak DRZ400E? jak jest slabsza to o ile? Czym sie róznia te dwa motocykle?? świetnie trafiłeś to najobszerniejszy watek do drz jaki znam na polskich forach, kompendium wiedzy tylko trzeba poczytać i hmmm czasem odsiać ziarno od plew Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Cześć , czy do DR-Z 400 S na pewno wejdzie wydechowy wałek z wersji E ? Czy odczuje przyrost mocy przy seryjnym wydechu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Cześć , czy do DR-Z 400 S na pewno wejdzie wydechowy wałek z wersji E ? Czy odczuje przyrost mocy przy seryjnym wydechu ? Nie sadze zeby byla jakas wielka roznica Jesli chcesz inwestowac - to juz raczej poszukaj gaznika z wersji E - bedzie duza roznica :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 świetnie trafiłeś to najobszerniejszy watek do drz jaki znam na polskich forach, kompendium wiedzy tylko trzeba poczytać i hmmm czasem odsiać ziarno od plew Musze Ci powiedziec kolego ze nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie nawet w salonie sie dluzej zastanawiajana... Ale po dlugotrwalych poszukiwaniach na www, wynalazlem ze: DRZ400 jest lzejsza od DRZ400E o 5kg!!! DRZ400 ma 40 koników czyli mniej o 8 od 400E a reszta to wszystko to samo. Mam jeszcze jedno pytanie, mam nadzieje ze nie zabije klina... Napinacz w DRZ400 E,S,SM- sa wadliwe do 2003r, nowy kosztuje ok 350zl orginal, podobno wystepóje w zamienniku ale trudno dostepny, macie moze namiary?? Wstawic altomatyczny czy manualny?? Czekam na odp Dzieki z góry i pozdrawiam Nie sadze zeby byla jakas wielka roznica Jesli chcesz inwestowac - to juz raczej poszukaj gaznika z wersji E - bedzie duza roznica :) Ja mam kompletny wydech CRD podobno zwieksza ok 5 koników. Wymiana gaznika z wersi e zwiekszy moc silnika??? Jesli tak to o ile?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 (edytowane) A jak wsadzę tłumik z E do S-ski , czy odczuje różnicę ? hałas będzie większy , a mi chodzi o moment lub moc :icon_mrgreen: Czesta modyfikacja osob, ktore grzebia w DRZ SM to wyciecie otworu w rozmiarze 3x3 cale Czy bez zmiany gaźnika ma to sens ? Edytowane 16 Stycznia 2010 przez LEŚNICZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 DRZ400 jest lzejsza od DRZ400E o 5kg!!! DRZ400 ma 40 koników czyli mniej o 8 od 400E drz400 waży 113kg i ma tylko kopniak drz400E waży 119kg i ma tylko elektryczny rozruch cała reszta jest to samo moc (49km), zawias drz400s i 400sm są deko inne, m.in moc 40km, waga powyżej 132kg, więcej osprzętu drogowego, stalowy zbiornik, 2os. Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 drz400 waży 113kg i ma tylko kopniak drz400E waży 119kg i ma tylko elektryczny rozruch cała reszta jest to samo moc (49km), zawias drz400s i 400sm są deko inne, m.in moc 40km, waga powyżej 132kg, więcej osprzętu drogowego, stalowy zbiornik, 2os. Drz400E maja rowniez kopniaka chyba ze kupojacy w salonie zamowil za dodatkowa oplata rozrosznik. Drz400 i Drz400E maja 49km?????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LEŚNICZY Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 (edytowane) Drz400E maja rowniez kopniaka chyba ze kupojacy w salonie zamowil za dodatkowa oplata rozrosznik. Drz400 i Drz400E maja 49km?????? Na odwrót , E ma seryjnie rozrusznik , a można dokupić kopkę http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DRZ400E...lsQ5fLiterature Drz400 i Drz400E maja 49 KM Edytowane 16 Stycznia 2010 przez LEŚNICZY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Na odwrót , E ma seryjnie rozrusznik , a można dokupić kopkę http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-DRZ400E...lsQ5fLiterature Drz400 i Drz400E maja 49 KM To napewno sprawdzone informacje? Pytam dlatego ze mechanicy w dobrym salonie suzuki mowili ze Drz400 ma 40km. Ale najwidoczniej ma 49km. Dzieki za istatna informacje :notworthy: Do pierwszych roztopów :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 chcesz pewnych info??zadzwon 600 795 005 lub gg 2035516 nie chce mi sie po raz kolejny pisac na forum.Pozdrawiam. Drz400E maja rowniez kopniaka chyba ze kupojacy w salonie zamowil za dodatkowa oplata rozrosznik. Drz400 i Drz400E maja 49km?????? zamówi rozrusznik....a co wał wymieniaja od razu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 (edytowane) DRZ400 jest lzejsza od DRZ400E o 5kg!!! DRZ400 ma 40 koników czyli mniej o 8 od 400E Z tym 40 koni to chyba było takie coś ponieważ ja, osobiście (nic nie jest zasłyszane na forum czy od kogoś) trafiłem na oryginalne DRZ 400 z kopniakiem i bez rozrusznika, miała kiedyś zwykły gaźnik i Niemiec zmienił na mechaniczny, potwierdzały to dokumenty jakie dostałem z tym motocyklem :) jak by ktoś szukał ładnej DRZ to aktualnie moja jest na wydaniu: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1679271 ;) Edytowane 16 Stycznia 2010 przez lukopr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skinny500 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 109 stron tematu przeczytane, trochę to trwało ale było warto. Tylko kilka sprzecznych informacji było napisanych: Raz, że zawory w E co 6000 km, w S co 24000 km, a raz że E co 3000 km, a S 6000 km. Więc jak? Pierwsza opcja była częściej wymieniana. Nie było też chyba napisane czy są na płytkach czy regulacja śrubkami więc mógłby ktoś dopisać. Stwierdziłem, że jak ściga zostawię to kupuję DR-Z SM (w przeciwnym wypadku byłby KTM 640 SM, ale raczej już pewne, że sprzedanie ściga nie będzie miało miejsca, czyli DRZ na 90%). Cytuj Strona | Portfolio | FB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz23 Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 Z tym 40 koni to chyba było takie coś ponieważ ja, osobiście (nic nie jest zasłyszane na forum czy od kogoś) trafiłem na oryginalne DRZ 400 z kopniakiem i bez rozrusznika, miała kiedyś zwykły gaźnik i Niemiec zmienił na mechaniczny, potwierdzały to dokumenty jakie dostałem z tym motocyklem :) jak by ktoś szukał ładnej DRZ to aktualnie moja jest na wydaniu: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1679271 ;) W jaki sposób mozna sprawdzic czy drz400 ma 40 czy 49 km??? Bo sprzeczne informacje sie pojawiaja, w papierach nie pisze ile maja kw. W salonie po numerze VIN tez nie potrafia tego okreslic Musi byc jakis sposob na okreslenie mocy tego motocykla. Pozdrawiam do uslyszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robek_ck Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 W jaki sposób mozna sprawdzic czy drz400 ma 40 czy 49 km??? Bo sprzeczne informacje sie pojawiaja, w papierach nie pisze ile maja kw. W salonie po numerze VIN tez nie potrafia tego okreslic Musi byc jakis sposob na okreslenie mocy tego motocykla. Pozdrawiam do uslyszenia Najlepiej zrobic pomiar na hamowni z tego co wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 16 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2010 piszą w papierach :icon_idea: 36KW Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.