rodman Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 czy jest sens zamieniać oryginalny gaźnik z wersji E keihin FCR39 z pompką, na Keihin FCR 41? Mam mozliwośc kupna takowego i się zastanawiam, dodam ze mam juz przelotowy cały wydech i filtr KN z dodatkowymi otworami w osłonie bocznej AirBoxa. ( a zastanawiam się bo wku... mnie ta pompka w oryginalnym FCR 39, zmieniałem juz dysze zarówno glowną jak i te od wolnych obrotów i dalej mam problem z zalewaniem sprzeta jak mu na wolnych dam mocno w manete. No i tak sobie pomyslałem ze moze w tym fcr 41 bym nie miał tego problemu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 (edytowane) czy jest sens zamieniać oryginalny gaźnik z wersji E keihin FCR39 z pompką, na Keihin FCR 41? Mam mozliwośc kupna takowego i się zastanawiam, dodam ze mam juz przelotowy cały wydech i filtr KN z dodatkowymi otworami w osłonie bocznej AirBoxa. ( a zastanawiam się bo wku... mnie ta pompka w oryginalnym FCR 39, zmieniałem juz dysze zarówno glowną jak i te od wolnych obrotów i dalej mam problem z zalewaniem sprzeta jak mu na wolnych dam mocno w manete. No i tak sobie pomyslałem ze moze w tym fcr 41 bym nie miał tego problemu :) No - jesli zalozysz jeszcze Big Bor Kita + inne walki rozrzadu to mozesz zalozyc 41 Inaczej nie warto - bedzie dostawal jeszcze wiecej paliwa i sie bardziej zalewal... Chyba ze Twoj jest juz tak zjezdzony ze nie da sie go zreanimowac... Ja mam zalozonego 41 w SM - ale mam cylinder 485... i Hot Camsy... Edytowane 23 Listopada 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XwisniaX Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 wyjezdziłeś olej zupełnie do 0? czy było jeszcze ze 200ml? jeśli drz ma smarowanie z suchą miską to nawet minimalna ilosc oleju zapewnia jakieś tam smarowanie mogłeś najwyzej "przytrzeć silnik", bo zatarty raczej nie wydaje żadnych dzwieków... jesli hałas dochodzi z góry to pewnie poleciał/ły wałek/ki, jesli z dołu to korba, ale ja obstawiam wałki Możliwe ze minimalnie cos bylo. tez tak sądziłęm jak Ty. czyli górna część silnika? jakie mogą być koszta? dzieki za pomoc :) siemka. to znowu ja ;p leci mi olej z silnika z miejsca kolo przedniej zębatki. znajomy mowi ze to Simering. zakupilem go w suzuki za 35 zl. wie ktos jak sie do tego dostać?:PP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszcz Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 No - jesli zalozysz jeszcze Big Bor Kita + inne walki rozrzadu to mozesz zalozyc 41 Inaczej nie warto - bedzie dostawal jeszcze wiecej paliwa i sie bardziej zalewal... Chyba ze Twoj jest juz tak zjezdzony ze nie da sie go zreanimowac... Ja mam zalozonego 41 w SM - ale mam cylinder 485... i Hot Camsy... A mozesz kolego dac jakies namiary gdzie mozna taki kit kupic i jakie sa koszta, no i czy oplaca sie zakladac zostawiajac orginalne walki i gaznik z wersji E. Pytam bo prawdopodobnie bede chcial zrobic z mojego drz mocniejsza wersje do SM, pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 25 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2009 A mozesz kolego dac jakies namiary gdzie mozna taki kit kupic i jakie sa koszta, no i czy oplaca sie zakladac zostawiajac orginalne walki i gaznik z wersji E. Pytam bo prawdopodobnie bede chcial zrobic z mojego drz mocniejsza wersje do SM, pozdrawiam. A nie chcesz kupic gotowej SM ? 2006 r juz kpl przerobionej :D Zwiekszenie pojemnosci do 435 to koszt ok 1600 zl - kupisz kpl u Olka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 (edytowane) witam!!! wstawilem moje moto(drz400s) na zime do garażu i zastanawia mnie jedna żecz jaką mam zrobić według instrukcji "drain the carburetor or run the engine for a few minutes until the stabilized gasoline fills the carbuteror" to w koncu mam "drain" czy "fill" zrobic?? bo to chyba odmienne sprawy ;) i tak przy okazji, jaka ladowarke polecacie? jakies linki? lepsze sa takie co calyczas laduja czy lepiej raz na miesiac podladowac, chociaz znajomy mi mowil ze wystarczy raz-dwa zaladowac w zimie i bedzie ok sam juz nie wiem kazdy co innego pisze(mowi) Edytowane 28 Listopada 2009 przez lukszyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 witam!!! wstawilem moje moto(drz400s) na zime do garażu i zastanawia mnie jedna żecz jaką mam zrobić według instrukcji "drain the carburetor or run the engine for a few minutes until the stabilized gasoline fills the carbuteror" to w koncu mam "drain" czy "fill" zrobic?? bo to chyba odmienne sprawy ;) i tak przy okazji, jaka ladowarke polecacie? jakies linki? lepsze sa takie co calyczas laduja czy lepiej raz na miesiac podladowac, chociaz znajomy mi mowil ze wystarczy raz-dwa zaladowac w zimie i bedzie ok sam juz nie wiem kazdy co innego pisze(mowi) Jak nie latasz to wyjmij aku i zostaw w domu,jeśli chodzi ci o prostownik to http://www.allegro.pl/item827741911_prosto...a_3lata_gw.html jest :lalag: jak aku nie jest rozładowane i trzyma napięcie to nic nie podładowuj,spuść bene z gaźników,najlepiej postaw na czymś moto żeby zawieszenie odpoczywało,zbiornik do pełna,nasmaruj łańcuch,nakryj szmatami i czekaj na ciepłe dni ;p Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XwisniaX Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 oo .. to i mi sie przyda :) a mam pytanie. moge uprać lub jakos umyć filtr powietrza? czy kupic nowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reynevan Opublikowano 28 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2009 oo .. to i mi sie przyda :) a mam pytanie. moge uprać lub jakos umyć filtr powietrza? czy kupic nowy ? Gąbkowy jeśli nie jest porozdzierany/rozklejany myjesz albo w specjalnym środku do mycia filtrów albo w płynie do naczyń najlepiej z dodatkiem alkoholu albo octu czy czegoś tam,suszysz i nasączasz specjalnym środkiem do filtrów powietrza. Cytuj Par montaignes et par valeesEt par forez longues et leesPar leus estranges et sauvagesEt passa mainz felonz passagesEt maint peril et maint destroit... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XwisniaX Opublikowano 29 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2009 oo to spoko. tak zrobie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Tylko nie psikaj potem tymi "medżik" preparatami do filtrów w spreju, bo to badziew jest, i przy następnej okazji mycia filtra, nadaje się on tylko do śmieci (ni hooia nie da siędomyć tego kiczu) Ja używam zwykłego oleju silnikowego, jaki się trafi (byle nowy) i jest super, nie wysycha, trzyma, łatwo się myje... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 do mycia uzywam benzyny, przez 4 lata nie zaobserwowalem przeciwskazan do nasaczania polecam http://www.sklep.motox.com.pl/product_info...products_id=165 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Tylko nie psikaj potem tymi "medżik" preparatami do filtrów w spreju, bo to badziew jest, i przy następnej okazji mycia filtra, nadaje się on tylko do śmieci (ni hooia nie da siędomyć tego kiczu) Ja używam zwykłego oleju silnikowego, jaki się trafi (byle nowy) i jest super, nie wysycha, trzyma, łatwo się myje... :D Zalezy czym chcesz umyc - faktycznie po sprayu trudno go zmyc woda z "Ludwikiem" :) Benzyna go pieknie umyje - bedzie jak nowy - ale ponoc benzyna zle wplywa na gabke chociaz duzo osob myje w ten sposob i jest ok.... Wazne jest jedno - jesli sie spryska sprayem filtr to najlepiej zrobic to duzo wczesniej nie przed sama jazda - bo jesli sie spryska i wlozy filtr to moto bedzie glupiec i beda problemy na wolnych obrotach i z wchodzeniem na wysokie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Tylko nie psikaj potem tymi "medżik" preparatami do filtrów w spreju, bo to badziew jest, i przy następnej okazji mycia filtra, nadaje się on tylko do śmieci (ni hooia nie da siędomyć tego kiczu) Ja używam zwykłego oleju silnikowego, jaki się trafi (byle nowy) i jest super, nie wysycha, trzyma, łatwo się myje... :D w sprayu działają tak samo jak oleje z puszki tylko że 1 spray starcza na 2 razy olej silnikowy to zły pomysł , nie dość że ścieka to nie zabezpiecza przed wodą i drobnym pyłem a później jest biadolenie że moto olej bierze albo brakuje mocy Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maraba1 Opublikowano 30 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2009 Jako że to mój pierwszy post w tym dziale Witam wszystkich :flesje: .Szukam przednich boczków niebieskich do wersji S z 2005r.(tylko w bardzo dobrym stanie), jakby ktoś takowe miał na zbyciu chętnie odkupie.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.