majer Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 witam :) nie moge odkrecic sruby od regulacji obrotow w drz , moto zostalo sprowadzone z Anglii , a wilgoc zrobila swoje , prosze o jakas podpowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 wd40 Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Opalarka lub jak masz palnik:D zart. ale spróbój opalarką, tylko wcześniej polej gaźnik wodą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wariat22 Opublikowano 1 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 Poszukuje serwisówki do Drz 400e mam model z 2000r wcześniejsze linki nie działają a chciałbym przez zime troszke dopracować sprzęt przed kolejnym sezonem jakby ktoś mógł wrzucić ja na jakis darmowy serwer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rodman Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 Nie jestem przy motungu a muszę sie dowiedziec na jaki rozmiar klucza jest nakrętka na wale przy zębatce przedniej? ( ta co jest zaklepywana i trzyma zebatkę na wałku) W serwisówce nie moge tez sie tego doszukać, wiecie może ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) Nie jestem przy motungu a muszę sie dowiedziec na jaki rozmiar klucza jest nakrętka na wale przy zębatce przedniej? ( ta co jest zaklepywana i trzyma zebatkę na wałku) W serwisówce nie moge tez sie tego doszukać, wiecie może ?? wiemy - rozmiar 27 Edytowane 2 Listopada 2009 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 (edytowane) 30mm kosz sprzęgła jest na nakrętce 27 Edytowane 2 Listopada 2009 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yogy Opublikowano 2 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2009 no to ostatnie mysle mooje pytanie z serii regulacji zaworow jesli kupuje plytki zaworowe to tak zeby luz byl z dolnej granicy po ich zalozeniu czy z gornej granicy na wydechowym lepiej zeby byl zblizony do o,20 czy o,30 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 1. lepszy wiekszy luz niz za maly 2. ja bym sugerowal sie tendencja, jak luz sie skasowal dal 0,3, jak powiekszyl, 0,2 albo nie mysl za duzo i daj 0,25 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 1. lepszy wiekszy luz niz za maly 2. ja bym sugerowal sie tendencja, jak luz sie skasowal dal 0,3, jak powiekszyl, 0,2 albo nie mysl za duzo i daj 0,25 :D Niezupelnie... Luzy sie zmniejszaja - zawor i gniazdo sie wyklepuje wiec jesli dasz na max luz bedziesz mial dluzej spokoj :) Ogolnie polecam dodatkowo jeszcze dotrzec zaworki - ja dalem do znajomego ktory robi glowice - od razu ustawil katy na gniazdach i zaworach takie jak oryginalnie powinno byc - ustawil luzy i jest spokoj :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 Niezupelnie... Luzy sie zmniejszaja nietylko :) rzadki to przypadek ale jednak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 nietylko :) rzadki to przypadek ale jednak Rozwin wiecej Twoja teorie.... Co innego przy zaworach na plytkach - co innego na srubkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 3 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2009 fakt mial miejsce przy zaworach na plytkach, przyczyna nie byla diagnozowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimble Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 czesc jestem tu nowy i wielkie YOŁ drz'ciarze :flesje: w sumie to od niedawna mam suzi a mam z nia juz problem :banghead: generalnie zaczne od poczatku smigajac pewnego dnia przy ok 60km/h zgaslo mi moto co sie okazalo na klemie nie bylo pradu odkrecilem ja i przeczyscilem i normalnie odpalilem no moze troszke dluzej musialem zakrecic przejechalem dalej gdzies po jakis 20km przy skrzyzowaniu sie zatrzymuje i slysze ze obroty silnika sa strasznie wysokie i nie chca zejsc zgasilem motor odpalilem i dalej to samo zgasilem go na 2 min i juz nie odpalil przez co pchalem sprzet chyba z 6 km :bigrazz: dodam ze luzy zaworowe sa wieksze niz powinne byc ale tylko na zaworach ssacych osobiscie mysle caly czas czy czasem nie siadla elektronika prosze o jakies rady :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 5 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2009 W pierwszej kolejności przeczyścił bym gaźnik. To że masz zaduże luzy na zaworach ssących niepowinno powodować w\w skutków. Sprubój przeczyścić gaźnik. Powinno pomóc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.