Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Łozyska do drz 400

kolo przednie lozyska 2x 6904 (20x37x9)

kolo tylne lozyska 2x6004 (20x42x12) i 1x6204 (20x47x14)

lozyska glowki ramy 2x(30x52x16)

Najlepiej kupic lozyska rs tzn. uszczelnione.

 

Uszczelniacze łożysk kół

Tył – 28x47x7

Tył – 28x42x7

Przód – 25x37x7

do tyłu pierwszy wymiar powinien byc 30, ale 28 daje idealnie rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryczny rozrusznik nie zawsze daje iskre.
ze co ?

 

Czasami musze odczekać albo pokręcic kierownicą na lewo i prawo i po jakimś czasie odpala.
zajrzyj do guziczka, styk jest na ebonitowej plytce ktora mi kiedys pekla i tez raz dzialalo raz nie

 

Wczoraj podczas jazdy zgasł mi moto. Macie jakieś pomysły?
jechales i efekt taki jakby ktos przekrecil kluczyk w stacyjce czy moze podczas zmiany biegu ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@przemo_a4

Dziękuje za wymiary łożysk i uszczelniaczy!

Pytanie pomocnicze: łożyska kupowałeś zwykłe "rolnicze" czy jakieś lepszej jakości?

@Maciaz

Co oznacza "Elektryczny rozrusznik nie zawsze daje iskrę", no bo jedno z 2gim ma niewiele wspólnego?

Więc sprecyzuj czy rozrusznik nie kręci wałem czy nie ma iskry na świecy i rozrusznik kręci ale silnik się nie uruchamia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh a może zdradzić ile płaciłeś za 1szt do przedniego koła (61904)?

Bo mi facet w sklepie zawołał ok 20zł za "rolnicze" ale zaznaczył że to do koła się nie nadaje bo szybko je szlak trafi i by mi proponował takie za 60zł/szt. A z drugiej strony na Alle... takie łożysko (61904 2RS) kosztuje 3,50zł a ja nie mam pojęcia co wybrać, bo z kim nie rozmawiam to ma inną teorię :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałem to w hurtowni łożysk

sprzedawca proponował tańsze: po 10 pln/szt. i droższe po 15 pln/szt.

z tym że mówię tu o tylnym kole, bo przodu nie ruszałem, ale nie sądzę by była wieksza różnica. Komplet na tył kosztował mnie 50 pln, na allegro jest zestaw do tyłu za 79 pln.

Widziałem te łożyska na allegro w tych śmiesznych cenach, wystąpują chyba w simsonach i MZ, ale nie wiadomo jak z jakością.

Edytowane przez przemo_a4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, może troche nieprzemyślanie napisałem z tym rozrusznikiem.

Chodzi po prostu o to, że wciskając czerwony guziczek nie dzieje sie nic, czyli nie kręci. W tym czasie gaśnie lekko lampa ( ale to chyba normalne podczas kręcenia?) Jak odczekam chwile bądź przekręce drugi raz kluczyk w stacyjce to moto odpala bez wysiłku ( sprawa akumulatora odpada ).

Podczas jazdy zgasł tak jakby ktoś wyciągnął kluczyk.

Jeszcze dwa pytania: Czy da sie zmienić dystans z mil na km na liczniku? Jeśli tak to jaka jest kombinacja?

Ile Km przejedziecie od zalanai do pelna do zmiany na rezerwe? Pytanie głównie do osób poruszających sie po asfalcie.

 

Pozdrawiam i dzieki za odp. :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry, może troche nieprzemyślanie napisałem z tym rozrusznikiem.

Chodzi po prostu o to, że wciskając czerwony guziczek nie dzieje sie nic, czyli nie kręci. W tym czasie gaśnie lekko lampa ( ale to chyba normalne podczas kręcenia?) Jak odczekam chwile bądź przekręce drugi raz kluczyk w stacyjce to moto odpala bez wysiłku ( sprawa akumulatora odpada ).

 

Miałem podobnie, zainteresuj się bezpiecznikiem i tymi kostkami w okolicy bezpiecznika, u mnie było tam kompletnie zaśniedziałe, po wyczyszczeniu problem zniknął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję szprychę do tylnego koła do drz 400S. Felga oryginalna 18 cali, gdzie mogę dostać i jakie wymiary, parametry czy jakieś symbole ją opisują ??? Na allegro znalazłem jakies szprychy na 18 cali do SUZUKI RM 125/250. Czy będą pasować ?

Edytowane przez vipszybki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby to zrobić na jakimś tam poziomie 90zł to trochę mało, mam tu na myśli ceny dla zwykłych zjadaczy chleba, bo jak ktoś ma układy w hurtowniach to co innego.

Jeżeli chodzi o przednie koło to przyzwoite łożysko kosztuje 28zł (taniej nie znalazłem) za szt bo to niezbyt typowy rozmiar, jeżeli chodzi o tył to już jest trochę taniej ale ok 15-25zł za szt trzeba zapłacić ( a są 3szt w tylnym kole) do tego 4 uszczelniacze za ok 5zł szt i się robi więcej niż 90zł.

Nie twierdze że się nie da tego zrobić za 90zł ale trzeba by zastosować chińskie łożyska CX które mają kulki z gliny :)

Edytowane przez moonraker
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam układów w hurtowni. Łożyska SKF w podwójnej osłonie gumowej. Uszczlniacze zwykłe. Te do tylnego na zamówienie.

Mamy trzy tylko uszczelniacze.

Za biedny jestem aby kupować made in china!

 

Do tej pory około 700km i jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do salonu Suzuki w mojej miejscowości, aby zapytać czy da się przestawić ten zegar z mil na kilometry, ale gość mi powiedział, że nie ma takiej możliwości...... Napisałem meila do SUZUKI do działu serwisowego i w odpowiedzi dostałem instrukcję obsługi w języku polskim do DRZ-400 S i E w PDFie do wersji K4 co prawda, ale przeglądając ją nie zauważyłem żadnych różnic z K3. No i oczywiscie o przestawianiu z mil na kilometry też nic nie ma :(.

Jeśli ktoś potrzebuje takiej instrukcji obsługi to daje linka:

http://www.speedyshare.com/488971725.html

Edytowane przez vipszybki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...