Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Witam!!

 

Szukam szczęśliwców posiadających suzuki drz 400 z okolic Jeleniej Góry, celem porównania maszyn, ponieważ nie mam odnośnika i nie wiem czy mój sprzęt jest ok czy jest z nim cos nie w ten czas?

 

pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Siemka

Ja jestem z Bolesławca, z tym ze ja mam wersje E,

Być może będziemy sie z chlopakami wybierali do jeleniej ale jeszcze ciezko okreslic kiedy i czy w tym roku ale jak cos zapraszam do siebie

 

Takie pytanko ktora srubka na przednich lagach jest od napiecia wstepnego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

http://www.dr-z.pl/viewtopic.php?f=31&t=1339

 

Sprzedający jest z Inowrocławia. Sprowadza DRZ-ty z UK. Z tego co widziałem większość ładne sztuki. Trafiła mi się TT600 za małe pieniądze to wziąłem. Jakby nie to też bym polował na DRZtę

jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info :)

Szukam moto z papierami abym mogl jezdzic WSZEDZIE.

Przy okazji mam pytanie do uzytkownikow wersji S - jak wyglada w praktyce koszt exploatacji przy rozsadnej jezdzie - bez extremalnego terenu - jak czesto regulujecie zawory, wymieniacie pierscienie, lancuch, opony i co tam jeszcze potrzeba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuch stosunkowo często, choć jak kupiłem z górnej pułki i odpowiednio go serwisowałem to służył bardzo długo, opony zależy jakie i w jakim terenie się jeździ, reszta jest pancerna i w porównaniu z bardziej wyżyłowanymi motocyklami to się leje i jedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info :)

Szukam moto z papierami abym mogl jezdzic WSZEDZIE.

Przy okazji mam pytanie do uzytkownikow wersji S - jak wyglada w praktyce koszt exploatacji przy rozsadnej jezdzie - bez extremalnego terenu - jak czesto regulujecie zawory, wymieniacie pierscienie, lancuch, opony i co tam jeszcze potrzeba

 

 

Co prawda ja mam wersje E, ale to bardzo zbliżone modele. Obsługa i serwis tego motocykla to czysta przyjemność, sprowadza się do kosmetyki. Olej + filtr, przy okazji też kontrola zaworów (rzadko wymagają korekty dzięki płytkom zaworowym). Najczęściej to warto czyścić i nasączać filtr powietrza, w zależności w jakich warunkach się jeździ. Opony, klocki, łańcuch itp to jak w każdym innym enduraku.

Samych pierścieni to nie ma sensu wymieniać. Jak już to cały tłok, skoro już silnik trzeba otworzyć - i to dobry tłok bo do silnika zagląda się baaardzo rzadko. Z poważniejszych rzeczy to warto jeszcze kontrolować stan łańcucha rozrządu np. przy wymianie oleju. Jak już będzie pod koniec zakresu to należy go wymienić. I z mojej obserwacji wynika, że naprawdę warto kupować do tego motorka najlepsze części, bo odwdzięcza się jak żaden inny bezproblemową eksploatacją.

 

Prz okazji, to sam sprzedaję swoją DRZ;te. Stan naprawde super - bez ściemy.

http://otomoto.pl/suzuki-dr-z-400e-stan-idealny-M3870625.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...