Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

wszystkie E sprowadzone przez oficjalnego polskiego importera mogły być zarejestrowane , kosztowało to 2k do nowego motocykla , dostawało się cały pakiet do jazdy po ulicach +rejestracja i karta pojazdu

 

narazie koszty utrzymania to bena, oleje, filtry, opony i ubezpieczenie

od 3 sezonów napęd ten sam, zawory nie tknięte (trzymają normy)

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie nie gniewam - po prostu robisz sobie niepotrzebna robote.

Wiem jak wyglada olej w przednich lagach po 1000 km - po prostu jakby mial ze 2 lata - sam sie zdziwilem - ale w szosowym moto zmienialem z 10W na 5W po 1 wyjezdzie. Dlatego sie nie dziwie ze moze wygladac tak a nie inaczej...

Wlac go nie wlejesz jedyny sposob to wciagnac - odlej sobie ilosc ktora powinna wejsc do pojemnika - odkrec gorna regulacje i tamtedy najlatwiej "wciagac" - znaczy sie mysmy tak robili :) - moze jest inny sposob - nie wiem. Wazne - nie spieszyc sie :)

spoko norbi amorek juz poskladany teraz bede spal spokojnie heheh

a zrezsta sam gdzies wczesniej pisales zeby tak do konca nie wierzyc jak mowia ze wszystko bylo wymienione

smigasz na dwoch kolkach to wiesz o co chodzi

pozdrawiam i byle do wiosny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spoko norbi amorek juz poskladany teraz bede spal spokojnie heheh

a zrezsta sam gdzies wczesniej pisales zeby tak do konca nie wierzyc jak mowia ze wszystko bylo wymienione

smigasz na dwoch kolkach to wiesz o co chodzi

pozdrawiam i byle do wiosny

 

Coz zrobic - ja sie staram jak moge byc szczerym przy sprzedazy motocykla.

 

Acha

mam na zbyciu pokrywy aluminiowe do DRZ - wziely sie skubane i znalazly po pol roku - w sumie jak sa juz niepotrzebne.

Kosztowaly mnie 160 zl + KW - oddam za 100+KW - ktos chetny ?

 

 

no 10kucy wiecej robi swoje :D a jest różnica w eksploatacji? jak to rejestrujecie? trzeba cały kit homologacyjny zainstalować

 

tu nie o same konie chodzi tylko o sposob oddawania mocy

Wersja E ma inny gaznik i po dodaniu gazu "idzie" od razu - S-ka sie zastanawia.

Poza tym roznica w masie ogromna.

 

W eksploatacji - roznica jest tylko w czestotliwosci wymiany oleju - OIDP w S co 6 kkm w E co 3 kkm

przy jezdzie stricte terenowej zaleca sie czestsze wymiany.

 

Najlepiej nie kombinujcie tylko znajdzcie E juz zarejestrowana - oszczedzicie na czasie i nerwach...

 

U mnie na wsi sa jeszcze S-ka i E - jakbyscie sie dogadali to mozna bylo by porownac obie wersje :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tu nie o same konie chodzi tylko o sposob oddawania mocy

Wersja E ma inny gaznik i po dodaniu gazu "idzie" od razu - S-ka sie zastanawia.

Poza tym roznica w masie ogromna.

 

W eksploatacji - roznica jest tylko w czestotliwosci wymiany oleju - OIDP w S co 6 kkm w E co 3 kkm

przy jezdzie stricte terenowej zaleca sie czestsze wymiany.

 

Najlepiej nie kombinujcie tylko znajdzcie E juz zarejestrowana - oszczedzicie na czasie i nerwach...

 

U mnie na wsi sa jeszcze S-ka i E - jakbyscie sie dogadali to mozna bylo by porownac obie wersje :)

 

z chęcią bym porównał te 2 wersje ale nie ma mnie w kraju i nie ma jak..:/

a po czym mozna zobaczyc roznice ze zdjecia miedzy 'S' a 'E' ? poza kierunkami. Szukam moto na www.autotrader.co.uk i tam rzadko jest napisane jaka to wersja, a może być wersja E przerobiona z kierunkami i jak poznać ze to nie S

Edytowane przez robek_ck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.... i jak poznać ze to nie S

E:

-gaźnik [choć bywały wersje E z mikuni]

-brak podnóżków i mocowań na nie [dla pasażera]

-krótki zadupek, brak mocowania na kask

-brak wiatraków termostatu

-brak licznika, lusterek, mocowań na nie

-krótsze klamki

-plastikowy zbiornik

-wyższy prześwit [:) nie wiem jak to wypatrzysz...]

-brak blokady w główce ramy

-inny wahacz /brak mocowań na osłonę łańcucha

 

jak czego zapomniałem to mnie poprawcie

Edytowane przez Fisher_DRZ_E
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E:

-gaźnik [choć bywały wersje E z mikuni]

-brak podnóżków i mocowań na nie

-krótki zadupek, brak mocowania na kask

-brak wiatraków termostatu

-brak licznika, lusterek, mocowań na nie

-krótsze klamki

-plastikowy zbiornik

-wyższy prześwit [:) nie wiem jak to wypatrzysz...]

-brak blokady w główce ramy

-inny wahacz /brak mocowań na osłonę łańcucha

-brak termostatu / wiatraka

jak czego zapomniałem to mnie poprawcie

 

 

elo dorzuciłbym jeszcze kalamitki w tylnym wachaczu do smarowania,inny amor tylny i inny przedni zawias po 2003 r. ,wieksza srednica kolanka wydechowego,inne podnózki kierowcy (jesli nie były zmieniane),inna przednia lampa,brak otworu z przodu głowicy do jakiej tam rurki która jest w S i to chyba tyle cheba ze ktos ma jeszcze jakies pomysły.

 

P.S;ten mikuni który był w E jest inny niz w S.Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam takie pytanko co do masy. Wywaliłem już ze swojej DRZ sporo gratów w celu odchudzenia (malutka lampa na tył zamiast tej wielkiej, zmieniłem wydech, zdjąłem lusterka,migacze,osłone łańcucha,itp). Z rzeczy,które różni teraz S od E w wadze to metalowy zbiornik,większa lampa przód,licznik, no i dłuższy subframe. Lampa licznik i ten kawałek subframe w sumie dają maks 3kg(licznika nie ściągałem,ale nie sądze,aby był jakiś ciężki). No dochodzi jeszcze masa wentylatora,ale to też chyba nie jest bardzo ciężkie. Pytanie czy różnica w masie baku plastikowego a metalowego jest tak potężna? No bo skoro piszecie,że różnica w masie między S a E jest ogromna to zacząłem sie zastanawiać nad ewentualną zmianą baku na plastikowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

E:

-brak podnóżków i mocowań na nie

jak czego zapomniałem to mnie poprawcie

Napisz, że chodzi o tylne podnóżki, bo sie jeszcze wystraszy, że E nia ma w ogóle żadnych... :bigrazz:

 

Musisz patrzyć jeszcze na odpowietrzenie korka wlewu paliwa w S tego nie ma, a najłatwiej to chyba przy ogólnych zdjęciach szukać tych tylnych podnóżków, dużego licznika w S, odpowietrzenia baku i braku osłony łańcucha :icon_idea:

 

Witam. Mam takie pytanko co do masy. Wywaliłem już ze swojej DRZ sporo gratów w celu odchudzenia (malutka lampa na tył zamiast tej wielkiej, zmieniłem wydech, zdjąłem lusterka,migacze,osłone łańcucha,itp).

 

Lusterka to ja zdjąłem jak przez kiere fiknąłem i o mało sobie aorty nie rozciachałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam pytanie czy takie osłony na chlodnice do DRZ sa cos warte ??

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/DEVOL-RADIA...sQ5fAccessories

 

Ja bym zaryzykował stwierdzenie, że wygląda to śmiesznie. Wydaje mi się że to jest osłona "na chłodnicę" a nie osłona chłodnicy...... może i od owadów chroni, ale czy od nieszczęśliwych wypadków.... to bym się mocno zastanawiał :)

Edytowane przez vipszybki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

mam założone takie osłonki i jestem zadowolony. faktycznie niewiele pomoga w powaznej kraksie ale w lesie juz nieraz oslonily chlodniczki nie tylko przed owadami. najczesciej wyciagalem galezie lub inne polne ustrojstwa. swoja droga chetnie zobacze takie osłonki w wersji na super krakse jesli takowe sa, dobrze by bylo zeby ich waga nie byla zbyt duza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...