Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ale są chyba jakieś roznice poza tym? nie ma podnozkow pasazera E chyba... lżejsza zawieszenie inaczej ustawione...?

 

 

poczytaj w tym temacie od poczatku,gdzies o tym pisano.A nie smiecisz nie potrzebnie.Różnic jest kilka,całkiem istotnych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem w 2003r Suzuki zmieniło w DRZ napinasz łańcuszka rozrządu.

Ale ten z filmiku

wygląda mi na jakąś samoróbkę.

Ktoś wie jak się prezentuje oryginał po 03r?

 

edit;

Znalazłem jeszcze jeden film

 

Niedawno w serwisie zamontowali mi nowy napinacz (oryginał) i wygląda identycznie jak ten z pierwszego filmiku.

Edytowane przez k_smart
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to normalne ze juz po 4,8tys km przepuszcza mi uszczelniacz w jednej z lag? Moto uzywane do normalnej jazdy, jedynie kilka razy zdarzylo mi sie mocniej dobic przodem po opadnieciu z kola (strasznie miekkie te zawieszenie). Ilosci sa minimalne bo po normalnej jezdzie to tylko czasem znajdzie sie cos na feldze a tak to jedynie na samym uszczelniaczu od zewnetrznej krawedzi jak wchodzi w golenie.

 

chodzi o wersje SM :)

 

o i jak wyglada regulacja przodu co by był twardszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co słyszałem w 2003r Suzuki zmieniło w DRZ napinasz łańcuszka rozrządu.

Ale ten z filmiku

wygląda mi na jakąś samoróbkę.

Ktoś wie jak się prezentuje oryginał po 03r?

 

edit;

Znalazłem jeszcze jeden film

 

na pierwszym filmiku masz wlasnie orginalny napinacz po 2003r, ktory jest nastepnie demontowany i zastapiony napinaczem manualnym (produkowanym w USA jako czesc zamienna)bowiem wszystkie orginalne napinacze (i te przed 03 i po 03) byly wadliwe. manualny napinacz znacznie przedluza zywotnosc lancuszka rozrzadu a przedewszystkim wyklucza ewentualnosc cofniecia sie napinacza i powaznej awarii silnika. w stanach niemal wszystkie drzety lataja na manualnych napinaczach - wedlug nich jest to pierwsza rzecz jaka nalezy wymienic w drz po jego kupnie. mi taki udalo sie kupic uzywany na ebay za grosze i teraz juz sie o moj rozrzad nie obawiam.

 

a na drugim filmiku masz automatyczny napinacz przed 2003 samodzielnie przerobiony na reczny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, chcę się tylko podzielić kilkoma spostrzeżeniami odnośnie odmy i jej odprowadzenia do airboxa oraz śrub, które opisywaliście uprzednio i konieczności zabezpieczenia ich Loctitem. Otóż w mojej maszyna odma jest odprowadzona do airboxa (przypuszczam, że w każdej sztuce), a wszystkie newralgiczne śruby zabezpieczone są białym (b. mocnym) Loctitem fabrycznie:-)

 

Pozdrawiam!

 

sruby zabezpiczone sa ale orginalnym smarowidlem (a nie bialym loctitem-chyba takiego nawet nie ma) ktore nie spelnia swojego zadania. zreszta sam je odkreciles wiec wiesz ze nie trzymaly wecale tak mocno...

ktos juz opisywal w tym temacie przypadek poluzowania nakretki zebatki zdawczej wiec widac ze koniecznosc zabezpieczenia wczesniej opisanych srob jest - panowie zabezpieczcie je zanim bedzie za pozno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie,

 

1) Czy ktorys z was wymienial blaszaka na plastikowy?

Jezeli tak to sciagany ze Swiata czy jest szansa, ze mozna wpasowac od E?.

 

2) Mozna w Polsce nabyc stalowa pokrywe sprzegla?

 

3) Czy ktos wymienial standardowa tylna zebatke na wieksza - czy roznica jest znaczaca?

 

thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bak plastikowy od E pasuje tez do S,nie ma problemu.

 

 

Zębatka wieksza z tyłu= przyrost mocy,spadek prędkosci.Ja odczułem.

 

 

Czy w ogóle były te pokrywy stalowe nie wiem.

 

 

Jesli potrzebujesz czesci pisz na gg.

 

 

Pozdro

 

 

P.S:wpadłes na forum,wypadałoby zacząc w powitalni a nie odrazu zadawac pytania.

Edytowane przez davopl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

czy dokonywał ktoś z was przeróbki wersji E na wersje "szosową" tje kierunki, klakson + zegary np takie jak w wersji S

 

chce kupić taki motorek ale widzę ze wersje E są bez zegarów ( to co jest trudno nazwać zegarem ) i bez kierunkowskazów itd.

 

motorek potrzebuje głównie do jazdy w terenie i polesie ale zdarzy mi eis na drogę wyskoczyć

 

możecie coś doradzić ??

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dołozenie klaksonu to najmniejszy problem,kierunki i tak urwiesz po pierwszym góra 2 wypadzie w teren wiec bezsensu,na drodze mozna zawsze reke wystawic.najwiekszym problemem wydaje sie byc licznik BARDZO ciezko go dostac a koszt takowego to około tysiaca złotych.

 

Szybciej juz mozna przerobic wersje S do wersji E przynajmniej silnikowo,bo zawieszenia sie juz wiele nie róznią.I szybciej mysle znajdziesz czesci do tego potrzebne.

 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam zestaw drogowy i jest wszystko co potrzeba.

Licznik mam rowerowy, wyjście ze ślimaka zaślepiłem .

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

parę osób pytało więc załadowałem na rapidshare manual do wersji S bo tylko taki posiadam :

http://rapidshare.com/files/107475737/suzu..._mosue.pdf.html

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...