Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

rafael myslisz ze kupował bym drugi i pytał tu na forum gdyby regeneracja załatwiła sprawe? ...

 

Stary w którym górna regulacja nie działała był zregenerowany (dałem 300zł za regeneracje) i dupa dalej powietrze schodziło, wymieniałem wentyle w naboju też nic, wiec kupiłem drugi i złamała sie śróbka od górnej regulacji - wiec samą śróbkę przełożyłem ze starego i dalej jest lipa... :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafael myslisz ze kupował bym drugi i pytał tu na forum gdyby regeneracja załatwiła sprawe? ...

 

Stary w którym górna regulacja nie działała był zregenerowany (dałem 300zł za regeneracje) i dupa dalej powietrze schodziło, wymieniałem wentyle w naboju też nic, wiec kupiłem drugi i złamała sie śróbka od górnej regulacji - wiec samą śróbkę przełożyłem ze starego i dalej jest lipa... :(

Kto Ci regenerował ten amor?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafael mechanik naprawde dobry mechanik z wielo letnim doświadczeniem w mechanice no i mistrzem polski był w motocrosie kilka razy.

 

Kiedy mi go oddawał mówił ze będa z nim problemy.

Tylko jakoś nie bardzo wyjaśnił na czym będa polegac.

Amor ten regulacje górną miał zepsuta jak go kupowałem z motorem odrazu ale działał w sensie nie puszczał gazu. Jak sie zepsłuł i kupilem ten drugi amor to z tego starego przełożyłem tylko tą śróbke która sie reguluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafael mechanik naprawde dobry mechanik z wielo letnim doświadczeniem w mechanice no i mistrzem polski był w motocrosie kilka razy.

 

Kiedy mi go oddawał mówił ze będa z nim problemy.

Tylko jakoś nie bardzo wyjaśnił na czym będa polegac.

Amor ten regulacje górną miał zepsuta jak go kupowałem z motorem odrazu ale działał w sensie nie puszczał gazu. Jak sie zepsłuł i kupilem ten drugi amor to z tego starego przełożyłem tylko tą śróbke która sie reguluje.

Może być mistrzem, ale jak zregenerował amor, wziął za to kase i jeszcze mówi właścicielowi że z amorem będzie problem to gówno z niego nie mechanik. Tak właśnie robią buraki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze idzie na koło? :D :D

 

po kilku dniach jazdy jeszcze nie próbowałem,

ale korci ;-)

 

zastanawiam się tylko, czy oddać go do serwisu na ewentualne regulacje itp.

olej zalany świeży, jeżdżę tylko w weekendy i raczej spokojnie ;-]]

Edytowane przez MotoCross
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po kilku dniach jazdy jeszcze nie próbowałem,

ale korci ;-)

 

zastanawiam się tylko, czy oddać go do serwisu na ewentualne regulacje itp.

olej zalany świeży, jeżdżę tylko w weekendy i raczej spokojnie ;-]]

Oddaj oddaj, zawory przedewszystkim sprawdzić i łańcuszek rozrządu, jeśli to będzie ok i masz nowy olej to możesz latać.

PS: NA SM łatwo się gumuje to będziesz latał za kilka dni już :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od tygodnia posiadam DRZ 2001 r wersja E. Takie 3 pytanka mam do was

1. Podczas spokojnej jazdy coś jak by dzwoni / szumi jak by blaszka jakaś uderzała , właściciel mówił że jeździł tak rok i nic się nie działo.

2. Ostatnio drz mi zgasła przy spokojnej jeździe , nie chciała odpalić kranik ustawiłem na RES i bez problemu paliła ( w baku miałem 2-3l paliwa) zdarza sie??

3. Czy drz powinna chodzić bez żadnych zakłóceń / stuków lekkich / puków itp ?? mawiają że zawsze coś tam będzie lekko szumieć / postuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od tygodnia posiadam DRZ 2001 r wersja E. Takie 3 pytanka mam do was

1. Podczas spokojnej jazdy coś jak by dzwoni / szumi jak by blaszka jakaś uderzała , właściciel mówił że jeździł tak rok i nic się nie działo.

2. Ostatnio drz mi zgasła przy spokojnej jeździe , nie chciała odpalić kranik ustawiłem na RES i bez problemu paliła ( w baku miałem 2-3l paliwa) zdarza sie??

3. Czy drz powinna chodzić bez żadnych zakłóceń / stuków lekkich / puków itp ?? mawiają że zawsze coś tam będzie lekko szumieć / postuka

1. No i co z tego, że rok jeździł. Może miał farta, a ty wsiądziesz raz i się pół silnika posypie :D Zajrzyj w magneto czy się śrubki nie poluzowały no a tak w ogóle to zlokalizuj skąd te stuki dochodzą.

2. Norma.

3. Pytanie co to dla ciebie stuki, puki. Silnik ma chodzić normalnie - nic ma nie walić czy stukać. Jak cykają zawory to do regulacji, jak puka w głowicy to niedobrze, jak słychać dzwonienie z prawej strony to łańcuszek rozrządu może się kończyć - ma być słychać tylko pracę tłoka.

 

 

mówili, że na kole się silnik zaciera w DRZ ... to prawda ??

zdrówko !

 

Prawda - g***o prawda :rolleyes: jak ma się zatrzeć na mokrej misce olejowej?

Edytowane przez m_fiolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mokrej to bardzo latwo, ale drz ma smarowanie z suchą

 

3. Pytanie co to dla ciebie stuki, puki. Silnik ma chodzić normalnie - nic ma nie walić czy stukać. Jak cykają zawory to do regulacji, jak puka w głowicy to niedobrze, jak słychać dzwonienie z prawej strony to łańcuszek rozrządu może się kończyć - ma być słychać tylko pracę tłoka.

czasami dobrze mieć 2T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...