Mr.Maciek Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Jest gdzieś na necie test DRZ400 S, która była jeżdżona w jakieś trasy dalsze(Afryka albo Bałkany, nie pamiętam). Fajnie napisany tekst, a na sam koniec po 25 000km silnik został rozebrany i również jest opisane co i jak. Poszukaj na google. O tutaj jest ten test: http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki..._400S_2004_cz_1 pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 elo szybkie pytanie ktos moze wie,jakie napięcie ma wychodzic z cewek w DRZ i czy sa takie same jak w LTZ??Tzn czy powinny pasowac i czy napięcia będą ok?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mumi7 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 elo szybkie pytanie ktos moze wie,jakie napięcie ma wychodzic z cewek w DRZ i czy sa takie same jak w LTZ??Tzn czy powinny pasowac i czy napięcia będą ok?? ja miałem zepsuty stator (cewki) i szukałem od ltz ale ma inny numer katalogowy i dlatego nie ryzykowałem załozenia nowy w olek motocykle nie jest drogi mój stary podobno da sie naprawic ale nie mam czasu z niem jechac zalozyc bez przerabiania to sie nie da od zadnego motocykla. da sie dopasowac np od gs500 ale jest przy tym nieco roboty typu przetaczanie piast, dotaczanie tulejek, dorabianie dystansu do zacisku, nie wspominajac o zwymiarowaniu tego wszystkiego. najprosciej jest wlasnie od GS500 ale on ma dosc cienkie felgi - tyl 3,5 cala. mozna od gsx1100, ktore z wygladu sa identyczne jak od gs500 ale maja szerokosc juz 4,5 cala i znacznie lepiej to wyglada(ja wlasnie takie mam). jednak wiazą sie z tym juz nieco wieksze komplikacje przy dopasowywaniu. spotkalem sie tez na drz z felgami od cbr F2 lub F3 ale ponoc trzeba spawac piaste tylniego kola-ale wygladaly b.fajnie przerabiania sie nie boje mam na to calą zimę tylko czy gra jest warta świeczki czy nie lepiej kupić gotowych kól około2000zł a od gsa komplet mozna znaleźć 500zł a do f2-f2 by naprawde zajebiscie wygladała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swirzy82 Opublikowano 14 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2010 Czy ktoś z użytkowników drz zakładał dodatkową osłonę chłodnicy?? osłony dostepne na ebayach so do niczego wytrzynuja byle co ja zrobilem wlanse z: 2 * 3 cm szerokosci i ze 3-4 mm grubosci pasek stali zagiety w L zespawane w prosrokąt na wymiar po chlodnicy na 2 sruby do ramy przykrecany +2 *w poprzek synetrycznie.... powstala pancerna kaltka troszke trzeba pokombiniwac zeby pod boczkani ładnie chowac bez demontarzu kierunkowych skrzeli(nie wim jak to nazwac)w sumie 40 min roboty( ciecie giecie i spawanie) + montaż POLECAM wazy to troche ale wytrzymuje wszystko!!!!!!!!!!!!!! DO SPRZEDANIA http://allegro.pl/suzuki-drz-400-s-i1272274321.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 15 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2010 najprosciej jest wlasnie od GS500 ale on ma dosc cienkie felgi - tyl 3,5 cala. mozna od gsx1100, ktore z wygladu sa identyczne jak od gs500 ale maja szerokosc juz 4,5 cala i znacznie lepiej to wyglada(ja wlasnie takie mam). jednak wiazą sie z tym juz nieco wieksze komplikacje przy dopasowywaniu. spotkalem sie tez na drz z felgami od cbr F2 lub F3 ale ponoc trzeba spawac piaste tylniego kola-ale wygladaly b.fajnie wygląd to jedno a właściwości jezdne to drugie. Czy warto dla samego wyglądu zakładać tak szerokie opony do tak lekkiego motocykla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 (edytowane) wygląd to jedno a właściwości jezdne to drugie. Czy warto dla samego wyglądu zakładać tak szerokie opony do tak lekkiego motocykla? orginalne felgi do drz SM sa wlasnie 4,5 cala Edytowane 19 Października 2010 przez jeremi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Ile pali DR-Z 400 E? Wiem, że było gdzieś w tym temacie, ale nie pamiętam gdzie :/ Chodzi mi o spalanie na szutrze przy jeździe rekreacyjnej i spalanie na żwirowni czy piaskowni oraz w takiej jeździe mieszanej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-Jurgen- Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 (edytowane) tyle spali ile wlejesz :icon_twisted: jak szybko ? zalezy od reki na manetce gazu skoro pytasz nie stac cie i daj sobie spokoj :icon_razz: Edytowane 22 Października 2010 przez -Jurgen- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 (edytowane) tyle spali ile wlejesz icon_twisted.gif Ok, tylko dodaj jeszcze ile to jest "tyle" i dodaj jednostkę czasu/odległości jak szybko ? zalezy od reki na manetce gazu Pisałem, na żwirowni i po szutrze i jazda mieszana. Na żwirowni się odkręca do końca (nie jeździłeś, że nie wiesz?), po szutrze się jedzie spokojnie 40-90km/h a jazda mieszana to trochę tego, trochę tego. skoro pytasz nie stac cie i daj sobie spokoj icon_razz.gif Ok, dam sobie spokój :P Poza tym, ty masz eSke a ja pytam o E Edytowane 22 Października 2010 przez m_fiolek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 (edytowane) po szutrze się jedzie spokojnie 40-90km/h :D :D :D szkoda paliwa na taką jazdę, u mnie to ~100 i więcej , lubię zapier... po szutrach i te zakręty :crossy: teren 7-10l ulica ok 4-5 miasto ok 6 Edytowane 22 Października 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 szkoda paliwa na taką jazdę, u mnie to ~100 i więcej , lubię zapier... po szutrach i te zakręty crossy.gif Ja mam często zajawke turysty motocyklowego. Jadę sobie w jakieś ciekawe okolice i właśnie jeżdżę koło 50-60 tak żeby obejrzeć wszystko co się mija. Bardzo fajna sprawa, a przy tym motorek pali do 4 litrów na 100 :) Szybkie zakręty są faktycznie dobre, właśnie zaczęły mi wychodzić, ale powyżej 90km/h czuję, że motorek się męczy, dlatego staram się nie przekraczać tej prędkości. teren 7-10l Rozumiem, że to 10l to jest najwyższe spalanie jakie może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 (edytowane) Rozumiem, że to 10l to jest najwyższe spalanie jakie może być? Nie przy mojej jeździe i terenie tak wychodzi Edytowane 24 Października 2010 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcindc Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Witam wszystkich Powiedzcie mi co sądzicie o tym sprzęcie: http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-2003-zar...1278847169.html Znajomy mówi mi, że 9k to za dużo, a ile wg Was może być wart ten rocznik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 pamiętaj że jak ktoś jest pewny motocykla tanio go nie odda no i ten model nie ma obecnie młodej konkurencji Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Witam wszystkich Powiedzcie mi co sądzicie o tym sprzęcie: http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-2003-zar...1278847169.html Znajomy mówi mi, że 9k to za dużo, a ile wg Was może być wart ten rocznik? Kupujesz ty czy kolega. Te motorki trzymają cenę bo są dobre i trwałe. Dobre dla amatorów, aby była jasność. Są dwie szkoły: 1. kupujesz za grosze padlinę i robisz mega remont 2. kupujesz drożej przyzwoity stan i latasz, a drobiazgi naprawiasz na bieżąco. Druga metoda obarczona jest ryzykiem, ale mając kogoś kto zna się na mechanice to ci doradzi i pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.