Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest gdzieś na necie test DRZ400 S, która była jeżdżona w jakieś trasy dalsze(Afryka albo Bałkany, nie pamiętam). Fajnie napisany tekst, a na sam koniec po 25 000km silnik został rozebrany i również jest opisane co i jak. Poszukaj na google.

 

O tutaj jest ten test: http://www.motocykl-online.pl/testy/Suzuki..._400S_2004_cz_1

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

elo

 

szybkie pytanie ktos moze wie,jakie napięcie ma wychodzic z cewek w DRZ i czy sa takie same jak w LTZ??Tzn czy powinny pasowac i czy napięcia będą ok??

 

 

 

 

ja miałem zepsuty stator (cewki) i szukałem od ltz ale ma inny numer katalogowy i dlatego nie ryzykowałem załozenia nowy w olek motocykle nie jest drogi

 

mój stary podobno da sie naprawic ale nie mam czasu z niem jechac

 

zalozyc bez przerabiania to sie nie da od zadnego motocykla. da sie dopasowac np od gs500 ale jest przy tym nieco roboty typu przetaczanie piast, dotaczanie tulejek, dorabianie dystansu do zacisku, nie wspominajac o zwymiarowaniu tego wszystkiego. najprosciej jest wlasnie od GS500 ale on ma dosc cienkie felgi - tyl 3,5 cala. mozna od gsx1100, ktore z wygladu sa identyczne jak od gs500 ale maja szerokosc juz 4,5 cala i znacznie lepiej to wyglada(ja wlasnie takie mam). jednak wiazą sie z tym juz nieco wieksze komplikacje przy dopasowywaniu. spotkalem sie tez na drz z felgami od cbr F2 lub F3 ale ponoc trzeba spawac piaste tylniego kola-ale wygladaly b.fajnie

 

 

przerabiania sie nie boje mam na to calą zimę tylko czy gra jest warta świeczki czy nie lepiej kupić gotowych kól około2000zł a od gsa komplet mozna znaleźć 500zł

 

a do f2-f2 by naprawde zajebiscie wygladała.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z użytkowników drz zakładał dodatkową osłonę chłodnicy??

 

osłony dostepne na ebayach so do niczego wytrzynuja byle co ja zrobilem wlanse z: 2 * 3 cm szerokosci i ze 3-4 mm grubosci pasek stali zagiety w L zespawane w prosrokąt na wymiar po chlodnicy na 2 sruby do ramy przykrecany +2 *w poprzek synetrycznie.... powstala pancerna kaltka troszke trzeba pokombiniwac zeby pod boczkani ładnie chowac bez demontarzu kierunkowych skrzeli(nie wim jak to nazwac)w sumie 40 min roboty( ciecie giecie i spawanie) + montaż POLECAM wazy to troche ale wytrzymuje wszystko!!!!!!!!!!!!!!

 

 

DO SPRZEDANIA

http://allegro.pl/suzuki-drz-400-s-i1272274321.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najprosciej jest wlasnie od GS500 ale on ma dosc cienkie felgi - tyl 3,5 cala. mozna od gsx1100, ktore z wygladu sa identyczne jak od gs500 ale maja szerokosc juz 4,5 cala i znacznie lepiej to wyglada(ja wlasnie takie mam). jednak wiazą sie z tym juz nieco wieksze komplikacje przy dopasowywaniu. spotkalem sie tez na drz z felgami od cbr F2 lub F3 ale ponoc trzeba spawac piaste tylniego kola-ale wygladaly b.fajnie

 

wygląd to jedno a właściwości jezdne to drugie. Czy warto dla samego wyglądu zakładać tak szerokie opony do tak lekkiego motocykla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tyle spali ile wlejesz icon_twisted.gif

Ok, tylko dodaj jeszcze ile to jest "tyle" i dodaj jednostkę czasu/odległości

jak szybko ? zalezy od reki na manetce gazu

Pisałem, na żwirowni i po szutrze i jazda mieszana. Na żwirowni się odkręca do końca (nie jeździłeś, że nie wiesz?), po szutrze się jedzie spokojnie 40-90km/h a jazda mieszana to trochę tego, trochę tego.

skoro pytasz nie stac cie i daj sobie spokoj icon_razz.gif

Ok, dam sobie spokój :P

 

 

Poza tym, ty masz eSke a ja pytam o E

Edytowane przez m_fiolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po szutrze się jedzie spokojnie 40-90km/h

 

 

 

:D :D :D

 

szkoda paliwa na taką jazdę, u mnie to ~100 i więcej , lubię zapier... po szutrach i te zakręty :crossy:

 

teren 7-10l

ulica ok 4-5

miasto ok 6

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szkoda paliwa na taką jazdę, u mnie to ~100 i więcej , lubię zapier... po szutrach i te zakręty crossy.gif

Ja mam często zajawke turysty motocyklowego. Jadę sobie w jakieś ciekawe okolice i właśnie jeżdżę koło 50-60 tak żeby obejrzeć wszystko co się mija. Bardzo fajna sprawa, a przy tym motorek pali do 4 litrów na 100 :)

Szybkie zakręty są faktycznie dobre, właśnie zaczęły mi wychodzić, ale powyżej 90km/h czuję, że motorek się męczy, dlatego staram się nie przekraczać tej prędkości.

 

teren 7-10l

Rozumiem, że to 10l to jest najwyższe spalanie jakie może być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Rozumiem, że to 10l to jest najwyższe spalanie jakie może być?

 

Nie

przy mojej jeździe i terenie tak wychodzi

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

Powiedzcie mi co sądzicie o tym sprzęcie:

http://moto.allegro.pl/suzuki-drz-2003-zar...1278847169.html

Znajomy mówi mi, że 9k to za dużo, a ile wg Was może być wart ten rocznik?

 

Kupujesz ty czy kolega.

Te motorki trzymają cenę bo są dobre i trwałe. Dobre dla amatorów, aby była jasność.

Są dwie szkoły:

1. kupujesz za grosze padlinę i robisz mega remont

2. kupujesz drożej przyzwoity stan i latasz, a drobiazgi naprawiasz na bieżąco.

 

Druga metoda obarczona jest ryzykiem, ale mając kogoś kto zna się na mechanice to ci doradzi i pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...