Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  łukasz1993 napisał:

Acha dzieki a co sadza inni o tym motocyklu? Jeszcze jedno czy motocykl ciągnie od samego dołu czy lubi wyzsze obroty a na oryginalnym przeożeniu idzie pojezdzic?

 

Eski maja gaźniki podciśnieniowe i w porównaniu z taką np. E to ciągną słabiej (opinia wyrobiona na podstawie wpisów kolegów z tego forum, bo sam E nie jeździłem :icon_razz: ) Ta WR-ka faktycznie była bardziej narowista i łapy wyrywała jak jej odkręciłem. Ale ja niewiele jeżdże na torach, a bardziej w terenie po szutrowych wiejskich i leśnych (tam gdzie można) drogach i sposób w jaki ciagnie S zupełnie mi odpowiada, a przełożenie mam fabryczne (bo czy oryginalne to nie wiem).

Na 40 KM idzie pojeździć, a najlepiej to wsiądź na którąs DRZ-ke, wtedy wyrobisz sobie własną opinię :flesje:

Edytowane przez swen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  swen napisał:

Eski maja gaźniki podciśnieniowe i w porównaniu z taką np. E to ciągną słabiej (opinia wyrobiona na podstawie wpisów kolegów z tego forum, bo sam E nie jeździłem :icon_razz: ) Ta WR-ka faktycznie była bardziej narowista i łapy wyrywała jak jej odkręciłem. Ale ja niewiele jeżdże na torach, a bardziej w terenie po szutrowych wiejskich i leśnych (tam gdzie można) drogach i sposób w jaki ciagnie S zupełnie mi odpowiada, a przełożenie mam fabryczne (bo czy oryginalne to nie wiem).

Na 40 KM idzie pojeździć, a najlepiej to wsiądź na którąs DRZ-ke, wtedy wyrobisz sobie własną opinię :flesje:

Ja tez nie mam zamiaru jezdzic po torach tylko las pola itp więc mysle ze mocy mi wystarczy zreszta wr to prawie cross lecz ma cos ponad 40 kucy w przeciwienstwie do drz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  łukasz1993 napisał:

Ja tez nie mam zamiaru jezdzic po torach tylko las pola itp więc mysle ze mocy mi wystarczy zreszta wr to prawie cross lecz ma cos ponad 40 kucy w przeciwienstwie do drz.

 

WR to enduro - miekkszy zawias - troche mniej mocy porownujac do YZ to roznica jak DRZ S i E :).

W DRZ bedziesz mial duzo gorsze zawieszenie - ale na las i pola wystarczajace.

 

Na dziendobry zaloz przelozenie z wersji E - 14/47 i bedzie ok bedziesz mial krotsze biegi - i motocykl bedzie sie znacznie lepiej sprawowal jesli chodzi o oddawanie mocy - na zwyklym szosowym przelozeniu jest porazka w terenie (nie mowcie ze da sie jechac) za dluga jedynka sprawi Ci tylko wiecej problemow.

 

Ogolnie miedzy wersja E a S w oddawaniu mocy jest przepasc - E obojetnie na ktorym biegu po dodaniu gazu idzie od razu do przodu - S-ka bedzie sie zastanawiac i czekac az dojdzie do swoich obrotow.

 

Poza tym po lesie nie wolno jezdzic... :) Jak juz masz zamiar to zostaw ten wstretny oryginalny wydech zeby najmniej bylo slychac - bo Cie jeszcze jakis mysliwy odstrzeli :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Norbisz napisał:

WR to enduro - miekkszy zawias - troche mniej mocy porownujac do YZ to roznica jak DRZ S i E :).

W DRZ bedziesz mial duzo gorsze zawieszenie - ale na las i pola wystarczajace.

 

Na dziendobry zaloz przelozenie z wersji E - 14/47 i bedzie ok bedziesz mial krotsze biegi - i motocykl bedzie sie znacznie lepiej sprawowal jesli chodzi o oddawanie mocy - na zwyklym szosowym przelozeniu jest porazka w terenie (nie mowcie ze da sie jechac) za dluga jedynka sprawi Ci tylko wiecej problemow.

 

Ogolnie miedzy wersja E a S w oddawaniu mocy jest przepasc - E obojetnie na ktorym biegu po dodaniu gazu idzie od razu do przodu - S-ka bedzie sie zastanawiac i czekac az dojdzie do swoich obrotow.

 

Poza tym po lesie nie wolno jezdzic... :) Jak juz masz zamiar to zostaw ten wstretny oryginalny wydech zeby najmniej bylo slychac - bo Cie jeszcze jakis mysliwy odstrzeli :)

Moze s sie wolniej zbiera przez to ze ma gaznik wtryskowy a e pewnie mechaniczny bo moc chyba maja taka sama 40km jakies inne słysałem ze 50 a tak poza tym to mieszkam na wsi i umnie nie ma w lesie lesniczych bo to nie lasy panstwowe jezdze juz chyba 9 lat w tym 4 lata w okolicznych lasach i nie miałem nigdy z tym problemu a taka s na tych lepszych przełozeniach idzie podriftowac na 3 biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  łukasz1993 napisał:

Moze s sie wolniej zbiera przez to ze ma gaznik wtryskowy a e pewnie mechaniczny bo moc chyba maja taka sama 40km jakies inne słysałem ze 50 a tak poza tym to mieszkam na wsi i umnie nie ma w lesie lesniczych bo to nie lasy panstwowe jezdze juz chyba 9 lat w tym 4 lata w okolicznych lasach i nie miałem nigdy z tym problemu a taka s na tych lepszych przełozeniach idzie podriftowac na 3 biegu?

 

Podcisnieniowy - nie wtryskowy.

W E masz Keihina 39 - z pompka przyspieszajaca

S ma 40 koni E 48 - ale to nie tylko roznica w samym gazniku - na forum bylo to juz wyjasniane.

 

Jesli jezdzisz po swoim lesie to zaden problem - to tylko kwestia czy w lecie wolno w ogole Ci do lasu wjechac.

Gdy sciolka ma juz mala wilgotnosc. Ale jesli nikt sie tym u Was nie interesuje - tym lepiej dla Ciebie.

 

Moze zamiast driftowac pojechalbys na jakis tor i zobaczyl ze nie tedy droga... ?

Chyba ze u Was na wsi to taka moda na drift... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Norbisz napisał:

Podcisnieniowy - nie wtryskowy.

W E masz Keihina 39 - z pompka przyspieszajaca

S ma 40 koni E 48 - ale to nie tylko roznica w samym gazniku - na forum bylo to juz wyjasniane.

 

Jesli jezdzisz po swoim lesie to zaden problem - to tylko kwestia czy w lecie wolno w ogole Ci do lasu wjechac.

Gdy sciolka ma juz mala wilgotnosc. Ale jesli nikt sie tym u Was nie interesuje - tym lepiej dla Ciebie.

 

Moze zamiast driftowac pojechalbys na jakis tor i zobaczyl ze nie tedy droga... ?

Chyba ze u Was na wsi to taka moda na drift... :)

 

Wiesz z tym driftem to chodziło mi o wchodzenie bokiem w zakręt i nie jest to jakas moda bo kazdy chyba to robi i lubi pewnie ty tez.

Słyszałem ze zakładaja do s gazniki keihina chyba takie jak w e czy to prawda i daje to jakąs różnice

Edytowane przez łukasz1993
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co jakieś przeróbki?

Jak chcesz delikatniej bierz S, jak "hard enduro" bierz E i nie kombinuj.

A powściekasz się i na jednym i na drugim.

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  mbk napisał:

Po co jakieś przeróbki?

Jak chcesz delikatniej bierz S, jak "hard enduro" bierz E i nie kombinuj.

A powściekasz się i na jednym i na drugim.

Biore chyba S bo mam mozliwosc tanio kupic a z tym gaznikiem to pytałem z ciekawosci bo cos słyszałem, ja narazie jak go kupie to bede myslał jak wykombinowac paliwo i czas na jazde:) a nie wymyslac z tego typu przeróbkami :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  łukasz1993 napisał:

Biore chyba S bo mam mozliwosc tanio kupic a z tym gaznikiem to pytałem z ciekawosci bo cos słyszałem, ja narazie jak go kupie to bede myslał jak wykombinowac paliwo i czas na jazde:) a nie wymyslac z tego typu przeróbkami :)

 

Jak tanio to zmien zebatki i da rade - jak nie bedzie dawac - to zmienisz moto, bo taniej jest w ten sposob zupgradowac sobie moc niz kombinowac z przerobkami :)

 

 

  lionix napisał:

Wie ktoś gdzie można kupić zawory do DRZ? (potrzebuję wszystkich) poza ASO ?

 

Olek motocykle - kpl ssace i wydechowe ok 320 zl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Norbisz napisał:

Olek motocykle - kpl ssace i wydechowe ok 320 zl

Mam nadzieję że to prawda, wysłałem 20 mejli i oni sobie nie odpisują (od wczoraj) :banghead:

]

Chce nowe, lol kto zakłada używane zawory

Edytowane przez lionix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  łukasz1993 napisał:

Wiesz z tym driftem to chodziło mi o wchodzenie bokiem w zakręt i nie jest to jakas moda bo kazdy chyba to robi i lubi pewnie ty tez.

Słyszałem ze zakładaja do s gazniki keihina chyba takie jak w e czy to prawda i daje to jakąs różnice

 

Mylisz się , bo łatwiej kupić S-kę w dobrym stanie i trocha pogrzebać ...

W mojej S-ce zmieniłem wydech , przełożenie , opony i smiga jak wściekła :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...