Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po co ludzie wywalają lampy z moto? Co? Waży 300 gram mniej?

 

W przypadku wersji S wywalenie lampy daje duze oszczednosci na wadze. Bo wymontowac mozna i stelaz wtedy. W przypadku kumpla - nie wiem - kupil w takiej konfiguracji :)

 

Niby 300 g niewiele a w terenie swoje zrobi :) - dlatego kumpel chce YZ 125 ktora wazy duzo mniej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, dawno mnie tu nie było.

Sprzedałem DR-Z (co się okazało złą decyzją bo znaleźć porządną maszynę, która ma ją zastąpić, na polskim rynku, graniczy z cudem).

 

Mianowicie. Oglądam się za WR 450. Z 4 oglądanych modeli żadna nie warta wydawania pieniędzy ale mniejsza o to. Tu nie chodzi o Yamahę, chodzi o jej gaźnik... Z tego co się orientuje WR i DR-Z 400 E mają Keihina FCR 39 mm. W każdym z oglądanych motocykli był ten sam problem, przy ostrym otwarciu przepustnicy z biegów jałowych motocykl przyduszało i dopiero po chwili wkręcał się na obroty. Tak jakby go zalewało... Tak samo przy próbie poderwania na koło, wielkie buuuu i dopiero po chwili z trudem ruszyła w góre. Ja rozumiem płaska przepustnica itp ale kur*a z takim czymś się w ogóle nie da jeździć... Pytanie zasadnicze, czy ten problem występuje w DR-Z 400 E?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez tak mialem ze jak z wolnych gwaltownie sie odkrecalo do sie dusil lub nawet gasl, u kolegi bylo tak samo rok 2005. Sprawdzalismy w ktm 450exc z 2007 i tez tak bylo. jedyny opcja to zrobic lekka przygazowke lub dac mu chwile i dopiero odkrecic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, to sa wlasnie uroki kupowania motocykli po Polakach.... nie zebym twierdzil ze za granica to same idealy ale ilez mozna patrzec na miny... DR mialem z Niemiec, DR-Z mialem z Anglii i te motocykle sie wogole nie psuly...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sie ma . ostatnio gazniora czyscilem w swojej i tak z ciekawosci podnioslem zapinke na iglicy o jeden zabek i wlasnie wtedy sie nie wkrecal tylko robil wielkie buuuuu . Moze pogrzebane te motongi jakies ogladales. Np mam teraz crf 450 i nie ma porownania do drz z wkrecaniem sie na obroty , pewnie dlatego ze w sirodku mniejsze masy wirujace no i zawory troche lzejsze. Ale w sumie ja to sie nie znam.

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panów po pierwsze chciałem się przywitać bo stałem się szczęśliwym posiadaczem suzi drz 400 i z tym wiąże się moje pierwsze pytanie gdyż w dowodzie mam wersję 400s a wydaje mi się że jest to wersja 400 e.

Przeliczyłem kw na km i wyszło mi 49 km!

I teraz pytanko czy jest to możliwe że przy pierwszej rejestracji moto zaszła pomyłka?

Moto posiada światła, rozrusznik, mały licznik km,Klakson!!

Drugie pytanie czy jest możliwość montażu twardszego zawieszenia z tyłu gdyż troszkę ważę i motorek mi zbytnio przysiada w dół. Czytałem ze można skręcić sprężynę ale obawiam się że to nie wystarczy!!

Zaznaczam że jest to mój pierwszy moto i jestem zupełnym laikiem ale ze świadomością ze dokonałem słusznego wyboru!!

Aha suzi jest z 2001 roku i w dowodzie ma 36 kw i widnieje literka S!!

Pozdrawiam Rafał!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panów po pierwsze chciałem się przywitać bo stałem się szczęśliwym posiadaczem suzi drz 400 i z tym wiąże się moje pierwsze pytanie gdyż w dowodzie mam wersję 400s a wydaje mi się że jest to wersja 400 e.

Przeliczyłem kw na km i wyszło mi 49 km!

I teraz pytanko czy jest to możliwe że przy pierwszej rejestracji moto zaszła pomyłka?

Moto posiada światła, rozrusznik, mały licznik km,Klakson!!

Drugie pytanie czy jest możliwość montażu twardszego zawieszenia z tyłu gdyż troszkę ważę i motorek mi zbytnio przysiada w dół. Czytałem ze można skręcić sprężynę ale obawiam się że to nie wystarczy!!

Zaznaczam że jest to mój pierwszy moto i jestem zupełnym laikiem ale ze świadomością ze dokonałem słusznego wyboru!!

Aha suzi jest z 2001 roku i w dowodzie ma 36 kw i widnieje literka S!!

Pozdrawiam Rafał!!!

 

Sie masz. Poczytaj forum i znajdziesz wszystko , a co do wersji to sprawdz gaznik ,jak keihin to e wersja . Milego latania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam panów po pierwsze chciałem się przywitać bo stałem się szczęśliwym posiadaczem suzi drz 400 i z tym wiąże się moje pierwsze pytanie gdyż w dowodzie mam wersję 400s a wydaje mi się że jest to wersja 400 e.

Przeliczyłem kw na km i wyszło mi 49 km!

I teraz pytanko czy jest to możliwe że przy pierwszej rejestracji moto zaszła pomyłka?

Moto posiada światła, rozrusznik, mały licznik km,Klakson!!

Drugie pytanie czy jest możliwość montażu twardszego zawieszenia z tyłu gdyż troszkę ważę i motorek mi zbytnio przysiada w dół. Czytałem ze można skręcić sprężynę ale obawiam się że to nie wystarczy!!

Zaznaczam że jest to mój pierwszy moto i jestem zupełnym laikiem ale ze świadomością ze dokonałem słusznego wyboru!!

Aha suzi jest z 2001 roku i w dowodzie ma 36 kw i widnieje literka S!!

Pozdrawiam Rafał!!!

Tez mam w wersji E to wszystko co wymieniłeś, bak masz plastik? gaźnik keihin? podnóżki dla pasożyta?

Co do sprężyny to ważę 100kg plus ciuchy i na skręconej jest git :biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...