abgutek Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 A czy dopuszczalne jest latanie z takim małym wyciekiem spod pompy wody, oczywiscie mam na uwadze koniecznosc sprawdzania stanu cieczy w chłodnicy ( wyciek jest tak mały ze jak na razie nie zauważyłem zadnego ubytku w chłodnicy). Czy w takiej sytuacji jestem zmuszony na brak jazdy do całkowitego wyeliminowania usterki? IMO możesz. A zrobienie tego to banał - właśnie to skończyłem - odkręcasz dekiel boczny, dekiel pompy i wyjmujesz pompę - przydają się szczypce do segerów. Odrobina silikonu i po wszystkim. W thumpertalku radzą uważać na uszczelkę ceramiczną i wyjmować przez dmuchnięcie pod nią sprężonym powietrzem (nie śrubokrętem) i faktycznie ładnie się podnosi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seeb29 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Dzieki za sprawdzenie wężyków, Wywale ten cały dopalacz spalin i powinno być ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACA Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Bezposredni link z thumpertalka jak to usunac http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...ight=pair+valve Jesli nie widac zdjec to trzeba sie zarejestrowac. Z tego co wyczytalem to ten system wdmuchuje dodatkowe powietrze przy odejmowaniu gazu. Zamierzeniem tego systemu sa czystsze spaliny i zmniejszenie wystrzalow podczas schodzenia z obrotow. W wiekszosci przypadkow nie zdaje to kompletnie egzaminu. Pozbycie sie tego systemu sprawi ze strzaly z tlumika slabna, nic nie zyskujemy ani nie tracimy na mocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Bezposredni link z thumpertalka jak to usunac http://www.thumpertalk.com/forum/showthrea...ight=pair+valve Super :lalag: - okazuje się że solenoid też nie jest taki niezbędny i raczej może zamulać sprzęt na pierwszych trzech biegach - nie pozwala na pełne otwarcie przepustnicy wpuszczając powietrze nad membranę. Sprawdzę jak się zmieni reakcja na gaz jak trochę śniegu zejdzie. W sumie to nawet nie trzeba go usuwać tylko zaślepić rurkę w dowolnym miejscu ... Wtedy zawsze można łatwo wrócić do poprzedniej konfiguracji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafRaf Opublikowano 12 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2010 Super :lalag: - okazuje się że solenoid też nie jest taki niezbędny i raczej może zamulać sprzęt na pierwszych trzech biegach - nie pozwala na pełne otwarcie przepustnicy wpuszczając powietrze nad membranę. Sprawdzę jak się zmieni reakcja na gaz jak trochę śniegu zejdzie. W sumie to nawet nie trzeba go usuwać tylko zaślepić rurkę w dowolnym miejscu ... Wtedy zawsze można łatwo wrócić do poprzedniej konfiguracji Też kiedyś zastanawiałem po co to jest. Pod osłoną silnika jest jeszcze taki "smok" na końcu wężyka. Pod wodą, pracuje to bez problemów a myślałem że może tamtędy zassać wodę, ale jednak nie. Sam też sprawdzę jak DRZ będzie śmigać bez tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba85 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 mam takie pytanko, czy przy wzroście 174cm sięgnę w miarę swobodnie do ziemi z dr-z 400 s? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Taa jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukszyk Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 kuba85 ja przy 178cm mam czasem problemy na nierownym terenie, na prostej jest ok ale musze byc ciagle ostrozny, przy 174cm mozesz miec wieksze klopoty, najlepiej jak bys sprawdzil podobna wysokosc siodla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lionix Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Przeciez obnizyc mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekk2 Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 mam 164 i latam na E z fabrycznym siedzeniem. nic nie obnizane. mam klopoty lekkie przy wsiadaniu :biggrin: ale to kwestia wprawy. jak juz jade nie ma problemów. owszem musialem troche potrenowac zanim nauczylem sie zawracac w miejscu. staram nie zatrzymywac sie w miejscach gdzie jest dolek pod nogami. Generalnie sie da i jest spoko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abgutek Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) kuba85 pytał: mam takie pytanko, czy przy wzroście 174cm sięgnę w miarę swobodnie do ziemi z dr-z 400 s? Mam 169cm wzrostu i dosięgam palcami obu nóg. Do miasta raczej trzeba by obniżyć, ale w terenie jest OK. Oczywiście kilka gleb parkingowych z powodu krótkich nóżek w terenie zaliczyłem, ale gleba w terenie to nie w mieście :-) Jak widać wyżsi też mają podobne kłopoty więc spoko. P.s. mam znajomą która śmiga w rajdach enduro a ma może 160 cm wzrostu i daje radę. Edytowane 14 Marca 2010 przez abgutek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrolek Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 Witam Wróciłem dziś z lasu z poobrywanym bocznymi klockami przedniej opony. Po obiadku przebułem koło ale pomyślałem że przy okazji zmienię olej w widelcu do czego sie zbierałem od jesieni. I tu zdziwko: z dwu lag wypłynęło w sumie 1 ltr oleju (mimo że napompowałem się solidnie by opróżnić tuleje amortyzatora). Za sewisówką powinno być jakieś 1,4 ltr (K7 model E) I tu pytanko: jakieś patenty może macie żeby usunąć resztę oleju, czy trzeba rozbierać cartrige? Pozdr rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 witam. Zaczęło mi coś brzęczeć przy przechodzeniu z niskich obrotów na średnie, dźwięk dochodzi z lewej strony z okolic gaźnika. Zaczęło się tak dziać odkąd odebrałem motor z przedsezonowego serwisu(m.in czyszczony był gaźnik). Co to może być? Mi się wydaje,że może to być czujnik położenia przepustnicy,mechanik mówi,że to przepustnica. Ma ktoś z Was takie coś? Nie wpływa to w ogóle na jazde,reakcja na gaz wzorowa,motor nie szarpie ani nic. Po prostu przy przechodzeniu z niskich na srednie obr jest takie bzzz,jakby ktos dzwonkiem do drzwi zadzwonił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 witam. Zaczęło mi coś brzęczeć przy przechodzeniu z niskich obrotów na średnie, dźwięk dochodzi z lewej strony z okolic gaźnika. Zaczęło się tak dziać odkąd odebrałem motor z przedsezonowego serwisu(m.in czyszczony był gaźnik). Co to może być? Mi się wydaje,że może to być czujnik położenia przepustnicy,mechanik mówi,że to przepustnica. Ma ktoś z Was takie coś? Nie wpływa to w ogóle na jazde,reakcja na gaz wzorowa,motor nie szarpie ani nic. Po prostu przy przechodzeniu z niskich na srednie obr jest takie bzzz,jakby ktos dzwonkiem do drzwi zadzwonił Siema. Skoro przed serwisem tego nie było, a teraz coś jest nie tak, to oddawaj maszynę na serwis i niech zrobić do porządku. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_mistrz:D Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 z tym,że to nie jest obcy serwis, nie oddaje takim motoru,bo szkoda kasy. To mój zaufany mechanik,kumpel już od dłuższego czasu. On mówi,że wg niego wszystko powinno być w porządku,że rozebrał ponownie i sprawdzał i wszystko jest tak jak ma być. Nie podejrzewam go o nic,bo wiem,że w chu*a by mnie nie zrobił. Zastanawia mnie tylko co to brzęczy,bo nie będę ukrywał,że momentami to strasznie irytuje. Nie wydostaje to się z silnika,raczej tak jak mówiłem,okolice gaźnika,dźwignia zmiany biegów. Dźwięk jest na tyle głośny,że spokojnie można go usłyszeć nawet z 4m jak zabrzęczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.