Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

109 stron tematu przeczytane, trochę to trwało ale było warto. Tylko kilka sprzecznych informacji było napisanych: Raz, że zawory w E co 6000 km, w S co 24000 km, a raz że E co 3000 km, a S 6000 km. Więc jak? Pierwsza opcja była częściej wymieniana. Nie było też chyba napisane czy są na płytkach czy regulacja śrubkami więc mógłby ktoś dopisać. Stwierdziłem, że jak ściga zostawię to kupuję DR-Z SM (w przeciwnym wypadku byłby KTM 640 SM, ale raczej już pewne, że sprzedanie ściga nie będzie miało miejsca, czyli DRZ na 90%).

 

 

Zawory sa na plytkach - regulacja co 6 kkm przy wersji S

Przy wersji E niepamietam - ale zasada jest taka ze jesli jezdzisz po terenie to zagladasz czesciej.

 

WOW - sciga zostawiasz :) - pytanie - ktora wersje DRZ -ta chcesz kupic - czy zalezy Ci na papierach

czy to ma byc uniwersalne moto lacznie z malymi kolkami czy tylko w teren

 

Najlepiej szukac wersji E - zarejestrowane sa o ok 2 kzl drozsze - kupno wersji tylko kopanej z papierami graniczy z cudem - moja miala papiery niemieckie - ale nie miala prawa rejestracji..

 

A jak wsadzę tłumik z E do S-ski , czy odczuje różnicę ?

hałas będzie większy , a mi chodzi o moment lub moc :icon_mrgreen:

Czy bez zmiany gaźnika ma to sens ?

 

Tlumik w S-ce to taka wielka kupa - duzy i ciezki.

Nie brzmi wcale - dobry jesli masz pojezdzic po osiedlu - w terenie musisz byc slyszalny

jesli latasz po lesie - inaczej jakis szalony grzybiarz Ci jest w stanie wyjsc wprost pod kolo...

Kumpel wycial zwezke na koncu - niby troche glosniej ale dzwiek dalej zupelnie bez wyrazu :)

 

Dlatego warto wymienic wydech - z tym ze najlepsza opcja to caly - zyskujesz bardzo

na krzywej momentu - moto bedzie lepiej jechac od dolu...

 

Gaznik mozesz zmodyfikowac - dac wieksza dysze - przestawic na iglicy i tez bedzie.

 

Jednak jak zalozysz Keihina to reakcja na dodanie gazu bedzie duzo lepsza

- po prostu moto od razu bedzie jechac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory sa na plytkach - regulacja co 6 kkm przy wersji S

Przy wersji E niepamietam - ale zasada jest taka ze jesli jezdzisz po terenie to zagladasz czesciej.

 

WOW - sciga zostawiasz :) - pytanie - ktora wersje DRZ -ta chcesz kupic - czy zalezy Ci na papierach

czy to ma byc uniwersalne moto lacznie z malymi kolkami czy tylko w teren

 

Najlepiej szukac wersji E - zarejestrowane sa o ok 2 kzl drozsze - kupno wersji tylko kopanej z papierami graniczy z cudem - moja miala papiery niemieckie - ale nie miala prawa rejestracji..

No to mi teraz namieszałeś z tymi zaworami, z tego wynika że wcześniej były powtarzane błędne informacje. Papiery są konieczne. Ja chcę ten motocykl nie w teren tylko do codziennego śmigania. Supermoto, ewentualnie drugie koła enduro żeby się czasem wyszaleć w terenie i żeby zimą jeździć. Ale na co dzień SM, jako podstawowy motocykl (fireblade zostanie głównie do wypadów na szybkie trasy). Wolałbym kupić wersję fabryczną SM, na mocy mi aż tak nie zależy, a ewentualnie jej podniesienie było już opisywane i nie wymaga wielkich wkładów więc zawsze jest to jakieś wyjście.

 

 

Edytowane przez skinny500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi teraz namieszałeś z tymi zaworami, z tego wynika że wcześniej były powtarzane błędne informacje. Papiery są konieczne. Ja chcę ten motocykl nie w teren tylko do codziennego śmigania. Supermoto, ewentualnie drugie koła enduro żeby się czasem wyszaleć w terenie i żeby zimą jeździć. Ale na co dzień SM, jako podstawowy motocykl (fireblade zostanie głównie do wypadów na szybkie trasy). Wolałbym kupić wersję fabryczną SM, na mocy mi aż tak nie zależy, a ewentualnie jej podniesienie było już opisywane i nie wymaga wielkich wkładów więc zawsze jest to jakieś wyjście.

 

w S

zawory są co 24 000 km oczywiście na płytkach,

olej co 6000 km,

w E częściej i np. olej co 10 moto godzin,

jak kupujesz motocykl używany i do tego mocno używany inspekcje warto częściej przeprowadzać.

 

protoplasta E i S czyli drz400 [kopana] jest opisywana często jako drz400Y,

E seryjnie jest z rozrusznikiem, są kick starter kity do założenia [do E S SM]...

 

w wersji E jest kilka podtypów oznaczonych E03, E33, E28, etc... to często kody krajów i wersji dystrybucyjnych.

np. E33 było na Kanade z gaźnikiem mikuni...

wiec można trafić czasem niezłą zmotkę stad może dane ze któraś tam E ma 40 koników.

 

skinny500 - jeśli nie jesteś postury jockeya to zastanów się nad E + kola SM, to 20% mocy więcej fabrycznie, zakładając dysze walki cdi i akcesoryjny układ wydechowy da się jeszcze bardziej wyciągnąć...

 

Co do jazdy w terenie to wole jechać ciszej, po co leśniczy ma mieć 15 min na nabicie flinty sola bo mnie z 10 km słyszy którędy jadę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

w wersji E jest kilka podtypów oznaczonych E03, E33, E28, etc... to często kody krajów i wersji dystrybucyjnych.

np. E33 było na Kanade z gaźnikiem mikuni...

wiec można trafić czasem niezłą zmotkę stad może dane ze któraś tam E ma 40 koników.

 

Prawda. Werja E na rynek amerykański miała 42-43KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w wersji E jest kilka podtypów oznaczonych E03, E33, E28, etc... to często kody krajów i wersji dystrybucyjnych.

np. E33 było na Kanade z gaźnikiem mikuni...

wiec można trafić czasem niezłą zmotkę stad może dane ze któraś tam E ma 40 koników.

 

Prawda. Werja E na rynek amerykański miała 42-43KM.

 

W takim razie ile koni ma DRZ400 2000r z Angielskiego salonu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to mi teraz namieszałeś z tymi zaworami, z tego wynika że wcześniej były powtarzane błędne informacje. Papiery są konieczne. Ja chcę ten motocykl nie w teren tylko do codziennego śmigania. Supermoto, ewentualnie drugie koła enduro żeby się czasem wyszaleć w terenie i żeby zimą jeździć. Ale na co dzień SM, jako podstawowy motocykl (fireblade zostanie głównie do wypadów na szybkie trasy). Wolałbym kupić wersję fabryczną SM, na mocy mi aż tak nie zależy, a ewentualnie jej podniesienie było już opisywane i nie wymaga wielkich wkładów więc zawsze jest to jakieś wyjście.

 

Mam do sprzedania SM - stuningowanego - z papierami :)

Cena spora - ale sam wydech to koszt 3500 :)

 

na razie nie wystawiam - bo konca zimy jak na razie nie widac

a teraz sie sprzedaja scigacze w cenach duzo nizszych niz rynkowa :)

 

Jakby co - link do starej aukcji - papiery mam - nie chce mi sie isc do WK zarejestrowac :)

http://www.allegro.pl/item847026953_drz_40...po_tuningu.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do sprzedania SM - stuningowanego - z papierami :)

Cena spora - ale sam wydech to koszt 3500 :)

 

na razie nie wystawiam - bo konca zimy jak na razie nie widac

a teraz sie sprzedaja scigacze w cenach duzo nizszych niz rynkowa :)

 

Jakby co - link do starej aukcji - papiery mam - nie chce mi sie isc do WK zarejestrowac :)

http://www.allegro.pl/item847026953_drz_40...po_tuningu.html

 

Pytam z ciekawości: jaki i jak założony jest tam większy akumulator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam półek zawieszenia do dr-z 400E ( dolna i górna)

Może ktoś z Was wie kto miałby takie półki na sprzedanie ( interesują mnie wszystkie: uzywki/ nowe akcesoryjne i oryginały od osoby prywatnej i ze sklepu)

Edytowane przez rodman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukam półek zawieszenia do dr-z 400E ( dolna i górna)

Może ktoś z Was wie kto miałby takie półki na sprzedanie ( interesują mnie wszystkie: uzywki/ nowe akcesoryjne i oryginały od osoby prywatnej i ze sklepu)

 

 

400 zł za obie z wysyłka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, ile wchodzi oleju do DRZ400, jaki najlepiej lac?

Plyn chamulcowy ile i jaki?

Pozdrawiam

 

Syntetyk

Odradzam Mobila 4T

Castrol 10W50 - bez rewelacji

 

Ja bym sie sklanial ku Mobilowi 7100 lub 300V

Ale masz jeszcze roznego rodzaju Shele, Bell Raye, Valvoline itd... :)

 

Ilosc oleju masz napisana - wchodzi 1,7 l - jesli zmieniasz filtr - warto kosztuje raptem 10 zl

to wlej 1,8 i bedzie ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Syntetyk

Odradzam Mobila 4T

Castrol 10W50 - bez rewelacji

 

Ja bym sie sklanial ku Mobilowi 7100 lub 300V

Ale masz jeszcze roznego rodzaju Shele, Bell Raye, Valvoline itd... :)

 

Ilosc oleju masz napisana - wchodzi 1,7 l - jesli zmieniasz filtr - warto kosztuje raptem 10 zl

to wlej 1,8 i bedzie ok

 

7100 i 300V to oznaczenia MOTUL'A, nie MOBILA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...