Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siema . Pany czy jest jakas roznica w lancuszkach rozrzadu do drzty -chodzi mi o modele e s sm bo bede zamawiał . Mam E 2002 rok. I jeszcze jedno - sprawdzałem zaworki i jest tak 0.15 ssanie i 0.20 wydech i pytanie , ustawiac juz czy nie? Chodzi o wydech bo w manualu mam 0.20 - 0.30 .

Pozdro.

 

Zawory wydechowe powinny być ustawione bliżej górnej granicy, działa na nie bardzo duża temperatura,

jeśli luzy będą zbyt małe, szybko ulnegną uszkodzeniu (tzn wypaleniu) lepiej ustaw na te 0,25-0,28.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie, mam taką proźbę, czy móglibyścię podac mi ile wynosi was sezony koszt utrzymania DRZ 400. Ile robicie km w sezonie, i ile wydajecie na częsci ekspoartacyjne. Pozdrawiam, z góry dziękuje.

 

u mnie z typowej obsługi 09':

-olej 4L za 180 zl i / 2 zmiany

-spraye do łańcucha rożne i do czyszczenia i do smarowania 200 zl

[jeden dostałem gratis do testów wiec było by więcej]

-kontrola luzów [free self-control :)]

-czyszczenie i regulacja gaźnika [free self-control :)]

-klocki przód 90 [galfer - nie trafione, nie polecam]

-naprawa zalanego na myjce rozrusznika [free]

-myjka 80-100 zl

-świeca 40 zl

-płyn hamulcowy [free z zapasów]

- AC + OC ok.900 zl

przebieg 2,5 kkm

tu ok 1500 zl

 

z nietypowej:)

-manetki żelowe 90 zl

-osłona kolanka wydechu 150 zl

-zbiornik acerbis 16L 500 zl

-zapasowe klamki 40 zl

-zapinka na łańcuch awaryjna 19 zl

-gąbka na kiere 90 zl

tu ok 900 zl

 

zmiany oleju jak dav pisze co 10-15 zbiorników...

===================================

 

Dysze oryginalnie w keihinie były rózne, na korpusie jest oznaczenie gaźnika i tak zaczynające się od:

29f0 i 29f3 ->dysza #165

29f1 i 29f4 ->dysza #142

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema. Poszukuje tarczy przedniej do SM . jakby ktos miał na zbyciu to chetnie kupie. :notworthy:

 

napisz do tego gościa ma tarcze

http://www.moto.allegro.pl/show_user.php?uid=1087628

Edytowane przez mateuszzory
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze oryginalnie w keihinie były rózne, na korpusie jest oznaczenie gaźnika i tak zaczynające się od:

29f0 i 29f3 ->dysza #165

29f1 i 29f4 ->dysza #142

 

 

Dzięki kolego, a pytam ponieważ mam cały czas problem z tym ze zalewa mi świece odpalę na 7min. zgaszę i następnego dnia już na tej świecy nie odpalę motocykla.

Edytowane przez avekosta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dysze oryginalnie w keihinie były rózne, na korpusie jest oznaczenie gaźnika i tak zaczynające się od:

29f0 i 29f3 ->dysza #165

29f1 i 29f4 ->dysza #142

Dzięki kolego, a pytam ponieważ mam cały czas problem z tym ze zalewa mi świece odpalę na 7min. zgaszę i następnego dnia już na tej świecy nie odpalę motocykla.

 

Czemu tak odpalasz ?

Po 1 w zimie nie odpalam swoich motocykli tylko po to zeby sobie popracowaly

Nie ma to wiekszego sensu - trzeba by zeby silnik popracowal z pol godz zeby rozgrzal sie wszedzie a nie tylko cylindry...

 

Po 2

Odpalanie na 7 minut nic Ci nie daje - swieca powinna osiagnac taka cieplote w ktorej nastepuje jej samooczyszczenie - inaczej Ci ja zarzuca i pewnie stad problem...

 

Jesli zakladasz nowa swiece to pamietaj o jej wygrzaniu - najlepiej zakladasz i jezdzisz - nigdy nie zakladasz - odpalasz i zaraz gasisz...

 

Mozesz pokombinowac z innymi swiecami - nie tylko NGK ktore sa bardzo wrazliwe na zalanie.

Kupic mozesz Denso lub Championa

Ewentualnie kup NGK Iridium lub Platinium - troche drozsze ale i niepodatne na zalewanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu tak odpalasz ?

Po 1 w zimie nie odpalam swoich motocykli tylko po to zeby sobie popracowaly

Nie ma to wiekszego sensu - trzeba by zeby silnik popracowal z pol godz zeby rozgrzal sie wszedzie a nie tylko cylindry...

 

Po 2

Odpalanie na 7 minut nic Ci nie daje - swieca powinna osiagnac taka cieplote w ktorej nastepuje jej samooczyszczenie - inaczej Ci ja zarzuca i pewnie stad problem...

 

Jesli zakladasz nowa swiece to pamietaj o jej wygrzaniu - najlepiej zakladasz i jezdzisz - nigdy nie zakladasz - odpalasz i zaraz gasisz...

 

Mozesz pokombinowac z innymi swiecami - nie tylko NGK ktore sa bardzo wrazliwe na zalanie.

Kupic mozesz Denso lub Championa

Ewentualnie kup NGK Iridium lub Platinium - troche drozsze ale i niepodatne na zalewanie...

 

 

To z tym odpalaniem to źle sie wyraziłem te 7 minut to tylko ostatni test, normalnie po każdych zmianach motocykl jest co najmniej przez godzinę jeżdżony.

 

Zmieniłem już podciśnienia, sprawdzałem czystość, a dziś przyszła śrubka do regulacji mieszanki, oraz jak będę ja montował to sprawdzę czy nie mam większej dyszy wsadzonej.

Edytowane przez avekosta
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie czym sie rozni DR 350 od Drz 400? jestem zainteresowany kupnem DR350 ale chcialbym sie tez dowiedziec jakie sa roznice miedzy tymi motorkami? Na ktore moto zwrocic wieksza uwage? Dodam ze to bedzie moj pierwszy powazniejszy motor, poza motorynka hehe :icon_razz: ma mi sluzyc w większości do terenu, lasy, drogi polne itd. Drz jest mocniejsza aczkolwiek mysle ze Dr 350 juz bedzie dośc mocna biorac pod uwage ze dopiero zaczynam. mam 188cm i 83kg.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Panowie czym sie rozni DR 350 od Drz 400? jestem zainteresowany kupnem DR350 ale chcialbym sie tez dowiedziec jakie sa roznice miedzy tymi motorkami? Na ktore moto zwrocic wieksza uwage? Dodam ze to bedzie moj pierwszy powazniejszy motor, poza motorynka hehe :icon_razz: ma mi sluzyc w większości do terenu, lasy, drogi polne itd. Drz jest mocniejsza aczkolwiek mysle ze Dr 350 juz bedzie dośc mocna biorac pod uwage ze dopiero zaczynam. mam 188cm i 83kg.

pozdrawiam

 

Różni się wszystkim poza pierwszymi dwoma literami nazwy modelu i tym że produkuje je Suzuki..

http://openx.motogen.pl/laboratorium/testy...oadu,art20.html

 

 

 

Par montaignes et par valees

Et par forez longues et lees

Par leus estranges et sauvages

Et passa mainz felonz passages

Et maint peril et maint destroit...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...