Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jako że to mój pierwszy post w tym dziale Witam wszystkich :flesje: .Szukam przednich boczków niebieskich do wersji S z 2005r.(tylko w bardzo dobrym stanie), jakby ktoś takowe miał na zbyciu chętnie odkupie.Pozdro.

 

Witam kolegę z Pomorza.

Tu chyba nikt nie może poszczycić się boczkami "w bardzo dobrym stanie" takie to tylko w Larssonie, albo w Rabittsporcie, ale Ty bedziesz miał bliżej do Larssona. :rolleyes:

 

Tylko nie psikaj potem tymi "medżik" preparatami do filtrów w spreju, bo to badziew jest, i przy następnej okazji mycia filtra, nadaje się on tylko do śmieci (ni hooia nie da siędomyć tego kiczu)

Ja używam zwykłego oleju silnikowego, jaki się trafi (byle nowy) i jest super, nie wysycha, trzyma, łatwo się myje... :D

Myślę, że kupno dedykowanego oleju do filtrów to nie jest zabójczy wydatek, a na pewno moto odwdzięczy się dłuższym żywotem :icon_biggrin:

Ja używam oleju Valvoline, dobrze się wchłania w filtr i Ludwik nie ma większych problemów z jego zmyciem. :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ze niby immobilajzer mialby w nim siedziec, musze cie rozczarowac :)

oba zgubiles czy kupiles z jednym i nie dorobiles drugiego ? (retorycznie)

 

No, kupilem z 1 i niedorobiłem. Wyjątkowo lekkomyślnie ale zdarzają się momenty nieogarnięcia umysłowego u każdego :P

Czyli wymiana stacyjki powinna wystarczyć?

 

Pozdr

 

Zeby bylo jasne o co mi chodzi, chodzi mi o część oznaczoną 7 na poiniższym obrazku:

http://www.johnnyhonda.com/DRZ400SM/wiring_harness.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A dlaczego chcesz wymieniać stacyjkę? Wymontuj starą i zanieś do "klucznika" i dorobi Ci kluczyk (kluczyki) do starej stacyjki bez większego problemu. Sam przerabiałem taki temat jak po jednym dzwonku złamał mi się kluczyk w stacyjce. No chyba że jesteś ortodoxem i zależy Ci na napisie "SUZUKI" na kluczyku to wtedy wymieniaj całość, choć przypuszczam że ASO suzuki jest w stanie dorobić kluczyk na podst nr VIN motocykla.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując temat zniszczeń...

 

Odpaliła Suka po wyregulowaniu rozrządu- tak przyznaję moja wina z nie najlepszą wymianą napinacza i dalej nie wiadomo czemu i co waliło w silniku bo siknęło z chłodnicy i po zabawie na jakiś czas znowu... Dziura jak się patrzy na wężu i w samej chłodnicy.

 

Pytanie czy ktoś zna w okolicach Warszawy magika chłodnicowego? Czy takie coś można sprawnie zrobić czy raczej szukać nowej/używanej chłodnicu. Z relacji mechanika wynika, że to w okolicy mocowania osłony (jakby rozerwane) , więc narażone na obrażenie miejsce- pewnie dlatego tam dziura powstała...

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Harry_1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...