Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy planuje wstawic nowy zestaw napedowy do wersji S.

Chce wstawic od wersji E czyli przod 14 tyl 47.

I moje pytanie czy lepiej wstawic 49 na tyl?Obecnie drz nie daje rady na ostrych podjazdach i dlatego chce dac jej wieksze przelozenie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeżeli ma śmigać w terenie i na podjazdach to lepiej jak najwieksza wstawic na tyl, a na przod malutka, wtedy jest "silniejszy" wiec jezeli wybierzasz miedzy 47 a 49 to wez 49, takie jest moje zdanie :biggrin:

Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jeżeli ma śmigać w terenie i na podjazdach to lepiej jak najwieksza wstawic na tyl, a na przod malutka, wtedy jest "silniejszy" wiec jezeli wybierzasz miedzy 47 a 49 to wez 49, takie jest moje zdanie :biggrin:

Tez jestem za 49 tylko nie wiem o ile spadnie predkosc przelotowa(zeby z 90-100 km/h dalo sie leciec przez las, a za chlopakami na exc musze nadarzyc

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w E 14/47 jest konkretnie mocne , wszelkie podjazdy na 3ce, ewentualnie 2 jeśli wymaga sytuacja

 

p.s

na S'owatym przełożeniu 15/44 na 5tce idzie do odcięcia :buttrock:

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w E 14/47 jest konkretnie mocne , wszelkie podjazdy na 3ce, ewentualnie 2 jeśli wymaga sytuacja

 

p.s

na S'owatym przełożeniu 15/44 na 5tce idzie do odcięcia :buttrock:

 

mi generalnie chodzi o takie podjazdy jak w tym filmiku od czas 1:00 , bedzie wiadomo o co chodzi czyli hard enduro

 

A w jakim stopniu spanie predkosc na 14/49 w stosunku do serii wersji S.

Edytowane przez radzzio2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy planuje wstawic nowy zestaw napedowy do wersji S.

Chce wstawic od wersji E czyli przod 14 tyl 47.

I moje pytanie czy lepiej wstawic 49 na tyl?Obecnie drz nie daje rady na ostrych podjazdach i dlatego chce dac jej wieksze przelozenie.

 

14/47 jak najbardziej, po zmianie na takie otrzymalem jakby nowe moto :)

49 juz wielkiej roznicy nie uczyni, II bedziesz mogl szybciej zapiac

http://www.gearingcommander.com/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14/47 jak najbardziej, po zmianie na takie otrzymalem jakby nowe moto :)

49 juz wielkiej roznicy nie uczyni, II bedziesz mogl szybciej zapiac

http://www.gearingcommander.com/

 

dzieki kolego Jurgen, fajny wykresik wczesniej go nie widzialem.

Mysle ze zostane przy 14/47

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakie prędkości miałeś na "S-owym" przełożeniu ale obecnie mam 14/48 i moto rozpędza się do przeszło 120km/h. 1 bieg jest praktycznie używany do jazdy na pograniczu trialu, ale za to 2 jest bardzo fajny i elastyczny. Przedtem miałem przełożenie 15/47 i mocy mi też nigdy nie zabrakło tylko były problemy z elastycznością silnika przy małych prędkościach, miałem wrażenie ze w terenie brakowało mi jeszcze jednego biegu pomiędzy 1 a 2. Uważam że ( dla terenu i stylu jazdy jaki ja uprawiam) zwiększanie przełożenia nie ma już sensu, bo mocy nigdy nie brakuje, częściej brakuje trakcji więc większy moment na kole tylko by pogorszył sprawę. Poza tym tak sobie myślę że że dla przełożenia 14/49 musiał byś kupić dłuższy łańcuch bo dla 14/48 standardowe 112 ogniw jest tak na styk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teraz zalozylem do s ki 14/47 i kieta RK 112 weszla na polozenie 1.2 . Z wiekszym blatem moze byc problem. A zreszta chyba do S nie ma sensu dawac wiecej. to nie wyczyn przeca.

 

Mialem przez moment 15 / 44 - dziwnie. Dziad maksymalny. NA 14 i 47 jest elegancko. OPTIMUM dla S .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zajeździłem przełożenie 13/50 bardzo szybko. Teraz wymiana na taki sam zestaw. Moja maszyna ma chyba wielką moc bo na takim przełożeniu Vmax to 121km\h. Trochę za dużo.

Przy takiej opcji napędu na ostrych podjazdach można jeszcze gazem przyczepności szukać pod tylnym kole.

Mi odpowiada taka opcja, ale nie nadaje się na szybkie szutry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...