davopl Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 Ale są chyba jakieś roznice poza tym? nie ma podnozkow pasazera E chyba... lżejsza zawieszenie inaczej ustawione...? poczytaj w tym temacie od poczatku,gdzies o tym pisano.A nie smiecisz nie potrzebnie.Różnic jest kilka,całkiem istotnych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek436 Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 do wersji E homologację musiałem dokupić. dostałem także kompletny zestaw drogowy. A ile za to wybuliłeś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 30 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2008 (edytowane) Z tego co słyszałem w 2003r Suzuki zmieniło w DRZ napinasz łańcuszka rozrządu.Ale ten z filmiku wygląda mi na jakąś samoróbkę.Ktoś wie jak się prezentuje oryginał po 03r? edit;Znalazłem jeszcze jeden film Niedawno w serwisie zamontowali mi nowy napinacz (oryginał) i wygląda identycznie jak ten z pierwszego filmiku. Edytowane 30 Marca 2008 przez k_smart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteam Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Niedawno w serwisie zamontowali mi nowy napinacz (oryginał) i wygląda identycznie jak ten z pierwszego filmiku. Napisz ile zaplaciles?--Michau Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
unkas Opublikowano 31 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2008 Czy to normalne ze juz po 4,8tys km przepuszcza mi uszczelniacz w jednej z lag? Moto uzywane do normalnej jazdy, jedynie kilka razy zdarzylo mi sie mocniej dobic przodem po opadnieciu z kola (strasznie miekkie te zawieszenie). Ilosci sa minimalne bo po normalnej jezdzie to tylko czasem znajdzie sie cos na feldze a tak to jedynie na samym uszczelniaczu od zewnetrznej krawedzi jak wchodzi w golenie. chodzi o wersje SM :) o i jak wyglada regulacja przodu co by był twardszy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2008 Z tego co słyszałem w 2003r Suzuki zmieniło w DRZ napinasz łańcuszka rozrządu.Ale ten z filmiku wygląda mi na jakąś samoróbkę.Ktoś wie jak się prezentuje oryginał po 03r? edit;Znalazłem jeszcze jeden film na pierwszym filmiku masz wlasnie orginalny napinacz po 2003r, ktory jest nastepnie demontowany i zastapiony napinaczem manualnym (produkowanym w USA jako czesc zamienna)bowiem wszystkie orginalne napinacze (i te przed 03 i po 03) byly wadliwe. manualny napinacz znacznie przedluza zywotnosc lancuszka rozrzadu a przedewszystkim wyklucza ewentualnosc cofniecia sie napinacza i powaznej awarii silnika. w stanach niemal wszystkie drzety lataja na manualnych napinaczach - wedlug nich jest to pierwsza rzecz jaka nalezy wymienic w drz po jego kupnie. mi taki udalo sie kupic uzywany na ebay za grosze i teraz juz sie o moj rozrzad nie obawiam. a na drugim filmiku masz automatyczny napinacz przed 2003 samodzielnie przerobiony na reczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeremi Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Panowie, chcę się tylko podzielić kilkoma spostrzeżeniami odnośnie odmy i jej odprowadzenia do airboxa oraz śrub, które opisywaliście uprzednio i konieczności zabezpieczenia ich Loctitem. Otóż w mojej maszyna odma jest odprowadzona do airboxa (przypuszczam, że w każdej sztuce), a wszystkie newralgiczne śruby zabezpieczone są białym (b. mocnym) Loctitem fabrycznie:-) Pozdrawiam! sruby zabezpiczone sa ale orginalnym smarowidlem (a nie bialym loctitem-chyba takiego nawet nie ma) ktore nie spelnia swojego zadania. zreszta sam je odkreciles wiec wiesz ze nie trzymaly wecale tak mocno...ktos juz opisywal w tym temacie przypadek poluzowania nakretki zebatki zdawczej wiec widac ze koniecznosc zabezpieczenia wczesniej opisanych srob jest - panowie zabezpieczcie je zanim bedzie za pozno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ratosny Opublikowano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2008 czym sie rozni lancuch o-ring od x-ringa??jaki mam kupic do drz400s "00?i o co chodzi z tymi napimaczkami jaskis lancuszkow??????????????????trzeba to sobie wstawic??pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromba Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Panowie, 1) Czy ktorys z was wymienial blaszaka na plastikowy?Jezeli tak to sciagany ze Swiata czy jest szansa, ze mozna wpasowac od E?. 2) Mozna w Polsce nabyc stalowa pokrywe sprzegla? 3) Czy ktos wymienial standardowa tylna zebatke na wieksza - czy roznica jest znaczaca? thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) Bak plastikowy od E pasuje tez do S,nie ma problemu. Zębatka wieksza z tyłu= przyrost mocy,spadek prędkosci.Ja odczułem. Czy w ogóle były te pokrywy stalowe nie wiem. Jesli potrzebujesz czesci pisz na gg. Pozdro P.S:wpadłes na forum,wypadałoby zacząc w powitalni a nie odrazu zadawac pytania. Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez davopl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lord_s Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 witam czy dokonywał ktoś z was przeróbki wersji E na wersje "szosową" tje kierunki, klakson + zegary np takie jak w wersji S chce kupić taki motorek ale widzę ze wersje E są bez zegarów ( to co jest trudno nazwać zegarem ) i bez kierunkowskazów itd. motorek potrzebuje głównie do jazdy w terenie i polesie ale zdarzy mi eis na drogę wyskoczyć możecie coś doradzić ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davopl Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 dołozenie klaksonu to najmniejszy problem,kierunki i tak urwiesz po pierwszym góra 2 wypadzie w teren wiec bezsensu,na drodze mozna zawsze reke wystawic.najwiekszym problemem wydaje sie byc licznik BARDZO ciezko go dostac a koszt takowego to około tysiaca złotych. Szybciej juz mozna przerobic wersje S do wersji E przynajmniej silnikowo,bo zawieszenia sie juz wiele nie róznią.I szybciej mysle znajdziesz czesci do tego potrzebne. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 (edytowane) ja mam zestaw drogowy i jest wszystko co potrzeba.Licznik mam rowerowy, wyjście ze ślimaka zaślepiłem . Edytowane 14 Kwietnia 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 parę osób pytało więc załadowałem na rapidshare manual do wersji S bo tylko taki posiadam : http://rapidshare.com/files/107475737/suzu..._mosue.pdf.html Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1980michal Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 To ja przynudze w sprawie manuala. Co jakis czas pojawiala sie informacja ze jest tymczasowo wrzucony na jakis serwer. Moge prosic o powtorke? Wersja E. Ewentualnie moge dac namiary na FTPa. Z gory dzieki! Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.