mbk Opublikowano 14 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2007 Tak z ciekawości, ile zapłaciłeś za silnik? Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 16 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 Zamierzam wymienić tłok w mojej DRZ wersja E 50 KM. Czy ktoś z użytkowników przez to przechodził?Konkretnie pytanie brzmi: czy jest sens kupować tłok tuningowy np Wiseco lub Prox, zwiększający sprężenie? Czy też przy mocniejjszej wersji drz'ty 50KM już nie ma co przesadzać, bo spadnie żywotność silnika.Prośba o opinie!! Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2007 imo nie warto! :] zyskasz kilka koników a żywotność napewno spadnie! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Proszę o pomoc :lalag: Jaka jest to wersja DRZ, E czy S? Niżej fotki:http://img521.imageshack.us/img521/3338/m5985271jpgyk7.pnghttp://img403.imageshack.us/img403/152/m5985272jpgtt7.pnghttp://img98.imageshack.us/img98/6769/m5985273jpgzh2.pnghttp://img408.imageshack.us/img408/855/m5985274jpgzj8.png pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mbk Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Brak tylnych podnóżków dla pasażera oraz brak wielofunkcyjnego licznika wskazuje na wersję E Cytuj Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Jest to raczej E, tylko, że niezły składak :biggrin: Jednakże oglądnij, jak z mechaniką OK to można zaryzykować :buttrock: A znalazłem ładną (na pierwszy rzut oka) sztukę... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M601408 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Dzięki. Jest to raczej E, tylko, że niezły składak :biggrin: Jednakże oglądnij, jak z mechaniką OK to można zaryzykować :buttrock: A znalazłem ładną (na pierwszy rzut oka) sztukę... http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M601408 Fiba, napisz dlaczego składak wg. ciebie? Ta drz co podałeś w linku była 1,5 tygodnia temu na ebay.de za cene 10k zł jeszcze- całkiem ładna :icon_razz: tylko ma kombinacje w postaci tłoka zwiększającego kompresje itp. co pewnie trochę zmniejsza żywotność silnika... ale coś za coś.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Po zdjęciach wnioskuje jakby każdy plastik był "nie od tej samej mamy" :buttrock: Ale wiadomo, to enduro i ktoś mógł kombinowac z plastikami, bo okleina widze też nowa. Technicznie się nie wypowiadam, bo może być całkiem OK. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M598527 No i cena też niezła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k_smart Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Po zdjęciach wnioskuje jakby każdy plastik był "nie od tej samej mamy" :buttrock: Ale wiadomo, to enduro i ktoś mógł kombinowac z plastikami, bo okleina widze też nowa. Technicznie się nie wypowiadam, bo może być całkiem OK. http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M598527 No i cena też niezła... No z tymi plastikami masz rację :biggrin:, ale za ta cenę myślę, jeżeli wszytko gra tak jak pisze właściciel to warto... sie zastanowić. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fiba_Enduro Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 (...) to warto... sie zastanowić. Dobrze powiedziane, znaczy sie napisane :D No ze zdjęcia nikt nie będzie wróżył jak z fusów. Za tą cene wydaje się być "okazja", ale one prawdopodobnie nie istnieją... Jednak szczerze mówiąc również bym sie nad nim zastanawiał gdyby nie fakt, że jedną Deerzete już mam :) A teraz kończąc temat o tej DR-Z... Ważył ktoś z Was kiedyś swoje motocykle? Strasznie ciekawy jestem jak się mają dane katalogowe w porównaniu do realnych danych. Pozdrawiam.Fiba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 to się podepnę pod temat chłodnic :clap: w sobotę odpaliłem moto i poczekałem aż się nagrzeje - zaczęło coś śmierdzieć prawie jak palona izolacja ale tak nie do końca.obwąchałem cąły silnik ale nic nie znalazłem do momentu kiedy nie podniosłem głowy i nie zobaczyłem korka od chłodnicy.Okazło się że korek zachował się jak dziubek w czajniku - sliczna strużka pary się wydobywała.Zgasiłem moto odczekałem, zapaliłem, strużka pary się nie pokazała. ALe jak potem go pokatowałem to znowu czułem ten zapach spalenizny.I tutaj pytanie czy to normalne że z chłodnicy wylatuje para przez korek?Jak dla mnie nie ale może ja to się nie znam? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 (edytowane) nie normalne , dobrze jest zakręcony ? zbiorniczek wyrównawczy powinien eliminować wzrost ciśnienia Edytowane 30 Listopada 2007 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 nie normalne , dobrze jest zakręcony ? zbiorniczek wyrównawczy powinien eliminować wzrost ciśnienia OK sprawdze w sobotę - dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skacowany Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 No i stało się.Po odkreceniu boczków okazało się że wiatraczek wbił się w bak.Bak nie ustapił i pogiał wiatraczek (a w zasadzie jego obudowę).Wnioski: własnie oglądam osłony i musze cos takiego wyklepać.Jak wyklepie osłonę witarczaka się okaze czy to koniec problemów czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2007 tak czy siak nie powinno wywalać cieczy z powodu braku wiatraczka .u mnie nie ma wiatraka i nic się nie dzieje, a układ z tego co widziałem taki sam .Napisałeś że wiatrak uległ uszkodzeniu po kontakcie ze zbiornikiem, a chłodnica jak się ma ? jesteś pewien że nie ma jakiś pęknięć w okolicach korka ? Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.