Skocz do zawartości

Wszystko o DRZ 400


mbk
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam wymienić tłok w mojej DRZ wersja E 50 KM.

Czy ktoś z użytkowników przez to przechodził?

Konkretnie pytanie brzmi: czy jest sens kupować tłok tuningowy np Wiseco lub Prox, zwiększający sprężenie?

Czy też przy mocniejjszej wersji drz'ty 50KM już nie ma co przesadzać, bo spadnie żywotność silnika.

Prośba o opinie!!

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Brak tylnych podnóżków dla pasażera oraz brak wielofunkcyjnego licznika wskazuje na wersję E

Romet Chart>Jawa 350> dłuuuuuuuuuuugo nic> Dr350 > DRZ400E> YZF-250> KTM 450 EXCR> obecnie KTM EXC-F 350 SixDays

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest to raczej E, tylko, że niezły składak :biggrin:

 

Jednakże oglądnij, jak z mechaniką OK to można zaryzykować :buttrock:

 

A znalazłem ładną (na pierwszy rzut oka) sztukę...

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M601408

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

 

Jest to raczej E, tylko, że niezły składak :biggrin:

 

Jednakże oglądnij, jak z mechaniką OK to można zaryzykować :buttrock:

 

A znalazłem ładną (na pierwszy rzut oka) sztukę...

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M601408

 

Fiba, napisz dlaczego składak wg. ciebie?

 

Ta drz co podałeś w linku była 1,5 tygodnia temu na ebay.de za cene 10k zł jeszcze- całkiem ładna :icon_razz: tylko ma kombinacje w postaci tłoka zwiększającego kompresje itp. co pewnie trochę zmniejsza żywotność silnika... ale coś za coś.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciach wnioskuje jakby każdy plastik był "nie od tej samej mamy" :buttrock:

 

Ale wiadomo, to enduro i ktoś mógł kombinowac z plastikami, bo okleina widze też nowa.

 

Technicznie się nie wypowiadam, bo może być całkiem OK.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M598527

 

No i cena też niezła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zdjęciach wnioskuje jakby każdy plastik był "nie od tej samej mamy" :buttrock:

 

Ale wiadomo, to enduro i ktoś mógł kombinowac z plastikami, bo okleina widze też nowa.

 

Technicznie się nie wypowiadam, bo może być całkiem OK.

 

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M598527

 

No i cena też niezła...

 

No z tymi plastikami masz rację :biggrin:, ale za ta cenę myślę, jeżeli wszytko gra tak jak pisze właściciel to warto... sie zastanowić.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...) to warto... sie zastanowić.

 

Dobrze powiedziane, znaczy sie napisane :D

 

No ze zdjęcia nikt nie będzie wróżył jak z fusów. Za tą cene wydaje się być "okazja", ale one prawdopodobnie nie istnieją...

 

Jednak szczerze mówiąc również bym sie nad nim zastanawiał gdyby nie fakt, że jedną Deerzete już mam :)

 

A teraz kończąc temat o tej DR-Z...

 

 

Ważył ktoś z Was kiedyś swoje motocykle? Strasznie ciekawy jestem jak się mają dane katalogowe w porównaniu do realnych danych.

 

Pozdrawiam.

Fiba

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to się podepnę pod temat chłodnic :clap:

 

w sobotę odpaliłem moto i poczekałem aż się nagrzeje - zaczęło coś śmierdzieć prawie jak palona izolacja ale tak nie do końca.

obwąchałem cąły silnik ale nic nie znalazłem do momentu kiedy nie podniosłem głowy i nie zobaczyłem korka od chłodnicy.

Okazło się że korek zachował się jak dziubek w czajniku - sliczna strużka pary się wydobywała.

Zgasiłem moto odczekałem, zapaliłem, strużka pary się nie pokazała. ALe jak potem go pokatowałem to znowu czułem ten zapach spalenizny.

I tutaj pytanie czy to normalne że z chłodnicy wylatuje para przez korek?

Jak dla mnie nie ale może ja to się nie znam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie normalne ,

 

dobrze jest zakręcony ? zbiorniczek wyrównawczy powinien eliminować wzrost ciśnienia

Edytowane przez enduromaster

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i stało się.

Po odkreceniu boczków okazało się że wiatraczek wbił się w bak.

Bak nie ustapił i pogiał wiatraczek (a w zasadzie jego obudowę).

Wnioski: własnie oglądam osłony i musze cos takiego wyklepać.

Jak wyklepie osłonę witarczaka się okaze czy to koniec problemów czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy siak nie powinno wywalać cieczy z powodu braku wiatraczka .

u mnie nie ma wiatraka i nic się nie dzieje, a układ z tego co widziałem taki sam .

Napisałeś że wiatrak uległ uszkodzeniu po kontakcie ze zbiornikiem, a chłodnica jak się ma ? jesteś pewien że nie ma jakiś pęknięć w okolicach korka ?

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...