Gość Dorsześ Opublikowano 19 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2002 Pojaawiły się w moim Janku wycieki? Co z tym zrobic. Uszczelki glanc jednak dalej sa wycieki pomocy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 19 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2002 A gdzie masz te wycieki? Bo w Junaku jest tyylee miejsc co śrub. Ja mam Enfielda i na początku trochę ciekł, ale teraz ani kropli. Oprócz nowych uszczelek można użyć silikonu odpornego na temperaturę. Ja użyłem go nawet pod głowicę i od 3 tys km. się sprawdza. Pozrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 19 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2002 Jak ci cieknie z kadłuba,to albo uszczelki,albo masz takie wgłębienia(np.poprzedni właściciel używał śrubokręta do zdejmowania dekli),a jak z głowicy,a uszczelki masz dobre,to możesz mieć zasraną odmę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio Opublikowano 19 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2002 Jak masz "uogólnine" wycieki, to jest dobra okazja (nadchodzi zima), żeby przejrzeć wszystkie miejsca i posklejać silnik "na nowo". Pisałem o silikonie, ale to dotyczy tlko gładkich, równych powierzchni styku, jak masz uszkodzone to nic nie pomoże nawet najlepsza uszczelka i silikon, musisz rozebrać, ewentualnie uzupełnić braki, zplanować i złożyć na nowo. Pomyśl też, przy okazji o odpowietrzeniu silnika - jest cały artykuł w Świecie Motocykli.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kudłaty Opublikowano 19 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2002 Junak nie cieknący to nie Junak :( Cytuj http://www.motozloty.com Informacje o zlotach motocyklowych https://www.facebook.com/motozloty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dorsześ Opublikowano 20 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2002 Kudlaty, zlituj sie ze swoimi zlotymi myslami BUahahaha :( jednak wole zeby nie bylo wciekow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m67 Opublikowano 20 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2002 Jeśli przylgi są gładkie (można je zregenerować materiałami kompozytowymi) i uszczelka dobrej jakości, nie ma prawa być wycieków. Jedną z najbardziej prawdopodobnych przyczyn wycieków oleju może być niedrożność układu odpowietrzania skrzyni korbowej. Nie napisałeś z którego roku posiadasz motocykl. W Junakach stosowano kilka systemów odpowietrzania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiwigips Opublikowano 24 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2002 a moze mi ktos wytlumaczyc co to jest te odpowietrzanie? i w ktorym miesiacu pisano o tym w Swiat Motocykli? dziki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bauer Opublikowano 26 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2002 O odpowietrzaniu jest w siódmym numerze z 2002 roku na stronie 89 na czterech stronach.Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krecik123pl Opublikowano 26 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2002 Jaki ciekną bo taka jest ich natura.Dla pocieszenia mogę dobisać: większość starych anglików czy HD też ciekła więc Janek ma doborowe towarzystwo.Kartery i dekle najlepiej uszczelniać silikonem. Jeśli na płaszczyznach są poważne odkształcenia używaj uszczelki i silikonu.Pod głowicą i pod cylindrem nie powinno być żadnych uszczelek! Odpowietzenie skrzyni korbowej powinno być w każdym Janku, problem w tym, że w późniejszych modelach odpowietrzenie przebiegało przez koło napędowe prądnicy i powierze/olej wychodziło lewym deklem na szosę. W późniejszych modelach odpowietrzenie/olej szedł na łańcuch napędowy. Problem polega na tym, że jeśli koło nie jest ustawione na znakach odma nie działa i wtedy ciśnienie z pod tłoka wypycha olej przez uszczelki. W starych modelach odpowietrzenie było cały czas otwarte. Znajdowało się w przodzie prawego karteru. W swoich Junakach zakładałem takie właśnie odpowietrzenia w lewym deklu albo np w korku u góry głowicy z kąd olej był odprowadzany do filtru powietrza.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczepcio Opublikowano 7 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2003 to sie ciesz ze go masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Randy T. Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2003 Witam Ja do tego wszystkiego dodam tylko, że można zrobić silnik Junaka tak żeby nie ciekł wcale! Opisałem już jakiś czas temu swoje metody i polecam je wszystkim. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.