Arbiterpl Opublikowano 29 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2007 Dzięki za odpowiedzi Jak coś ustalę, to jeszcze sie tu odezwę.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 2 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 To chłopaki wyglada na to że jest sukces a przyczyna banalna Olej wyciekał przez otwór po śrubie trzymającej kolanko. Śruba odpadła pod wpływem wibracji i polał się olejhttp://arbiter.pl/zdjecie/13675.Oil.leak Po zakręcieniu śrubki i odpaleniu olej nie ciekniehttp://arbiter.pl/zdjecie/13676.Silikon.do.wydechu Ciekawe tylko czy obecność oleju w tym otworze nie jest niepokojąca Wiecej fotek z naprawy tutajhttp://arbiter.pl/galeria/lc4.600.problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Najprawdopodobniej otwor siega do wnetrza glowicy, tam gdzie umieszczone sa dzwigienki zaworowe zawory i walki rozrzadu. Stamtad olej przedostaje sie do otworu sruby i potem na zewnatrz.Ze zdjec widze ze z oryginalnych 3 srub, ktore maja trzymac ta rure wydechowa jedna wyglada na urwana a 2 pozostale otwory maja zmeczone i wyrobione gwinty. Nie ma zadnego sladu po uszczelce miedzy rura wydechowa a glowica.Aby dobrze to zrobic to trzeba naprawic wszystkie 3 otwory, czyli uzyc np wkladek stalowych gwintowanych z obu stron lub sprezyn naprawczych do gwintow - silikon w tym miejscu dla mnie jak mowia amerykanie "nie pokroi musztardy". Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Hej. Uszczelkę zdjąłem do zdjęcia - ogólnie posiadam ją (płaska pomiędzy płaszczyzną głowicy a uchwytem kolanka) Dwa gwinty wydają się niezłe http://arbiter.pl/zdjecie/13678.Gwint ale trzeciego rzeczywiście brak. Zobaczę, jak to się wkomponuje na 2 śruby - do naprawy gwintu pewnie trzeba by było wyjąć silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 ten walec z radiatorami co zaznaczyles na focie to mikrofiltr , dziwne ze tam umieszczony bo spotykalem takowe na silniku , to dodatkowy filtr oleju wynalazek KTM-oski zmiana co 2 zmiany oleju , kosztuje sporo bo ok 100 zl Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 a wg mnie bylo tak ze ktoś już naprawial te gwinty i wjechał jednym za głęboko az do środka glowicy. watpie zeby na wylot przechodziło tamtędy mocowanie kolanka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Oczywiscie tak, firma tak tego nie zrobila.Jak tego raz porzadnie nie zrobisz to co 2 jazdy bedzie sie wszystko rozkrecalo i cieklo - twoj wybor. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 (edytowane) jak rozbierałem ttr to oryginalne śruby dawno nie były ruszane tak przegniły ze wszystkie 4 się upitolily :banghead: ….ja rozwiercałem :wink: teraz porobiłem szpilki z kwasiaka m8 oryginalny gwint i nakrętki również jak na razie baja bonko ;) …jak wymieniałem łańcuszek rozrządu to jak już cos dobrze zrobione to ponowna rozbiórka to przyjemność jak wszystko ładnie się kreci :evil: … nie wiem jak tam u ciebie ale jak da rade zakładać kolektor na szpilki ta ja bym porobili 3 szpilki m9 zamiast m8, tam gdzie już poryte gwinty (choć ta jedna u dołu już się wydaje jakąś nad wymiarowa) … wkręcił na np. loctite-a i do tego 3 nakretki ( ja zrobiłem je 2 cm „długość” ) nakrętki na pastę do gwintów nowa uszczelkę miedziana pod kolektor i będzie dobrze :crossy: http://img232.imageshack.us/img232/1015/yyyyyyjs4.jpg http://img232.imageshack.us/img232/7044/rrrrrrpt3.jpg Edytowane 3 Listopada 2007 przez loko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.