Skocz do zawartości

Suzuki GSXR 750 - Bandit 1200


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli by zmodyfikować Bandytę tak jak Ty :

Yosh TRS FS HE/t55 h.gasket, PCIIIusb/FPro ignition adv./BMC air filter/Ivan's TRE/520 Afam -1/+3/ Vortex magneto cover/PP Tuning clip-ons/Beringer BR14 M/C+Lightech hoses+Vesrah RJL pads/PT cl. lever/Ohlins damper + springs/RobbyMoto q.a.t

Bądź wymienić glowicę oraz gaźniki na komplecik od GSXR 1100, to nie wiem czy dałbyś radę :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli by zmodyfikować Bandytę tak jak Ty :

Yosh TRS FS HE/t55 h.gasket, PCIIIusb/FPro ignition adv./BMC air filter/Ivan's TRE/520 Afam -1/+3/ Vortex magneto cover/PP Tuning clip-ons/Beringer BR14 M/C+Lightech hoses+Vesrah RJL pads/PT cl. lever/Ohlins damper + springs/RobbyMoto q.a.t

Bądź wymienić glowicę oraz gaźniki na komplecik od GSXR 1100, to nie wiem czy dałbyś radę bigrazz.gif

Własnie chciałem to napisać.

Nawpierdalać bajerów i dopalaczy kazdy może. Niech lecą takie pjur :icon_evil: :evil: ;)

Pees. B12 do wszelkiego tjuningu nadaje się doskonale....to wiedzą wszyscy...nawet mistrzowie prostych i trasy siekierkowskiej :P

Czy dobrze zrozumialem Lobo....wszyscy którzy nie latają sportami to precle lub geje???

Edytowane przez rebel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie Bandita ( i rama) dużo gorzej spisuje się przy większych prędkościach.

 

Jedyny + bandita to taki, że jest tak brzydki że go na pewno nikt nie ukradnie :notworthy:

 

Starając się patrzeć obiektywnie to faktycznie Badit jest motocyklem bardziej praktycznym i lepiej przystosowanym do turystyki, chociaż i moją R6 jeździłem w dalsze trasy i nigdy nie nażekałem. Jedynie co mogę powiedzieć że sportem w gęstych korkach mało przyjemnie się jeździ ( jeśli robisz to codziennie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja sie wlasnie dowiedzialem hehe, ze MOC to nie bandyte ma, a vmaxa... nieladnie kolego, nieladnie :flesje:

 

tak, czy inaczej na wiosne zobaczymy co te 300kg preclowatego zlomu potrafi :bigrazz:

pozdro600

 

To mial byc taki niewinny psikus :bigrazz: ale sie wydalo :icon_question: co do wiosny to zobaczysz co te 300 kg potrafi...

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy wiecie o czym piszecie ale moje modyfikacje daly tylko jakies 7-8 koni wiecej na kole. reszta sluzy lepszej kontroli nad bajkiem. a sie podniecacie jakbym mial supersporta z 135+bhp na kole w ktorym sie robi przeglad z wymiana zaworow co 500km :notworthy: a to ze se lubie wrzucic co nie co w bajka to juz nie nie poradze:).

Janusz, mozesz sobie wrzucic sobie glowice od 1100, nie zmieni to jednak faktu ze sportowy sprzet to jest gixer. jesli chodzi o osiagi 3/4 to ten bajk daje sobie rade bez bolu z 954rr, a 954(ktory jest najbardziej zmulonym sprzetem w swojej klasie!) wciagnie kazdego bajka bazujacego na silniku gsxr1100(bez dragrejserow oczywiscie), bo WSZYSTKIE TE BAJKI MAJA MNIEJSZE LUB WIEKSZE ODCHYLKI W STRONE PRECLOWANIA, czyli sa sporo ciezsze i zbieraja sie dobrze do 170-200km/h! na starcie fury tego typu na pewno beda mialy lepsze odejscie, ale wystarczy ze dżiksi-king wejdzie na srednie obroty i jestescie w tyle z powodu wiekszej masy, aerodynamiki itd.

zreszta po co te podniety? przeciez kupujac preclobajka musieliscie sobie zdawac sprawe ze nie bedzie od szybszy na prostej od sporta? taka jest cena kompromisu i grzanych manetek :flesje:

Edytowane przez pozdro600
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy wiecie o czym piszecie ale moje modyfikacje daly tylko jakies 7-8 koni wiecej na kole. reszta sluzy lepszej kontroli nad bajkiem. a sie podniecacie jakbym mial supersporta z 135+bhp na kole w ktorym sie robi przeglad z wymiana zaworow co 500km :flesje: a to ze se lubie wrzucic co nie co w bajka to juz nie nie poradze:).

Janusz, mozesz sobie wrzucic sobie glowice od 1100, nie zmieni to jednak faktu ze sportowy sprzet to jest gixer. jesli chodzi o osiagi 3/4 to ten bajk daje sobie rade bez bolu z 954rr, a 954(ktory jest najbardziej zmulonym sprzetem w swojej klasie!) wciagnie kazdego bajka bazujacego na silniku gsxr1100(bez dragrejserow oczywiscie), bo WSZYSTKIE TE BAJKI MAJA MNIEJSZE LUB WIEKSZE ODCHYLKI W STRONE PRECLOWANIA, czyli sa sporo ciezsze i zbieraja sie dobrze do 170-200km/h! na starcie fury tego typu na pewno beda mialy lepsze odejscie, ale wystarczy ze dżiksi-king wejdzie na srednie obroty i jestescie w tyle z powodu wiekszej masy, aerodynamiki itd.

zreszta po co te podniety? przeciez kupujac preclobajka musieliscie sobie zdawac sprawe ze nie bedzie od szybszy na prostej od sporta? taka jest cena kompromisu i grzanych manetek :bigrazz:

 

 

W pelni sie zgadzam z twoja opinia :icon_question: ale fajnie jest czasem od swiatel do swiatel zloic dupe sportowi...

:notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...