M4NIEK Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 ...dopiero na wiosne :biggrin: P.S. obstawiam 3/4 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinhc Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 tez obstawima gixxera. Choc chcialbym zeby bandyta wygral :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 ja stawiam ze zdymam b12 do 200km/h :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Jeśli by zmodyfikować Bandytę tak jak Ty :Yosh TRS FS HE/t55 h.gasket, PCIIIusb/FPro ignition adv./BMC air filter/Ivan's TRE/520 Afam -1/+3/ Vortex magneto cover/PP Tuning clip-ons/Beringer BR14 M/C+Lightech hoses+Vesrah RJL pads/PT cl. lever/Ohlins damper + springs/RobbyMoto q.a.tBądź wymienić glowicę oraz gaźniki na komplecik od GSXR 1100, to nie wiem czy dałbyś radę :banghead: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 to może od razu turbo zamontuj :banghead: ...ale fakt, pasowało by porównać stockowe maszyny :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 ja stawiam ze zdymam b12 do 200km/h :crossy:Sądze że dasz rade, tylko wpierw wymień Motorynke na Motocykl :banghead: :evil: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 (edytowane) Jeśli by zmodyfikować Bandytę tak jak Ty :Yosh TRS FS HE/t55 h.gasket, PCIIIusb/FPro ignition adv./BMC air filter/Ivan's TRE/520 Afam -1/+3/ Vortex magneto cover/PP Tuning clip-ons/Beringer BR14 M/C+Lightech hoses+Vesrah RJL pads/PT cl. lever/Ohlins damper + springs/RobbyMoto q.a.tBądź wymienić glowicę oraz gaźniki na komplecik od GSXR 1100, to nie wiem czy dałbyś radę bigrazz.gifWłasnie chciałem to napisać.Nawpierdalać bajerów i dopalaczy kazdy może. Niech lecą takie pjur :icon_evil: :evil: ;)Pees. B12 do wszelkiego tjuningu nadaje się doskonale....to wiedzą wszyscy...nawet mistrzowie prostych i trasy siekierkowskiej :PCzy dobrze zrozumialem Lobo....wszyscy którzy nie latają sportami to precle lub geje??? Edytowane 3 Listopada 2007 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lobo Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 oczywiscie Pawelku, ze tak :icon_evil: pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Zawieszenie Bandita ( i rama) dużo gorzej spisuje się przy większych prędkościach. Jedyny + bandita to taki, że jest tak brzydki że go na pewno nikt nie ukradnie :notworthy: Starając się patrzeć obiektywnie to faktycznie Badit jest motocyklem bardziej praktycznym i lepiej przystosowanym do turystyki, chociaż i moją R6 jeździłem w dalsze trasy i nigdy nie nażekałem. Jedynie co mogę powiedzieć że sportem w gęstych korkach mało przyjemnie się jeździ ( jeśli robisz to codziennie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinhc Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 lobo, ponoc sporty kupuje sie zeby wrszcie miec cos miedzy nogami no i nie wiem czy klasyczny naked jest brzydszy od kolorowego odkurzacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 a ja sie wlasnie dowiedzialem hehe, ze MOC to nie bandyte ma, a vmaxa... nieladnie kolego, nieladnie :flesje: tak, czy inaczej na wiosne zobaczymy co te 300kg preclowatego zlomu potrafi :bigrazz: pozdro600 To mial byc taki niewinny psikus :bigrazz: ale sie wydalo :icon_question: co do wiosny to zobaczysz co te 300 kg potrafi... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 oczywiscie Pawelku, ze tak mrugacz.gif To dobrze.....a już myślalem że to tylko obiegowa opinia :notworthy: :flesje: :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 (edytowane) nie wiem czy wiecie o czym piszecie ale moje modyfikacje daly tylko jakies 7-8 koni wiecej na kole. reszta sluzy lepszej kontroli nad bajkiem. a sie podniecacie jakbym mial supersporta z 135+bhp na kole w ktorym sie robi przeglad z wymiana zaworow co 500km :notworthy: a to ze se lubie wrzucic co nie co w bajka to juz nie nie poradze:). Janusz, mozesz sobie wrzucic sobie glowice od 1100, nie zmieni to jednak faktu ze sportowy sprzet to jest gixer. jesli chodzi o osiagi 3/4 to ten bajk daje sobie rade bez bolu z 954rr, a 954(ktory jest najbardziej zmulonym sprzetem w swojej klasie!) wciagnie kazdego bajka bazujacego na silniku gsxr1100(bez dragrejserow oczywiscie), bo WSZYSTKIE TE BAJKI MAJA MNIEJSZE LUB WIEKSZE ODCHYLKI W STRONE PRECLOWANIA, czyli sa sporo ciezsze i zbieraja sie dobrze do 170-200km/h! na starcie fury tego typu na pewno beda mialy lepsze odejscie, ale wystarczy ze dżiksi-king wejdzie na srednie obroty i jestescie w tyle z powodu wiekszej masy, aerodynamiki itd.zreszta po co te podniety? przeciez kupujac preclobajka musieliscie sobie zdawac sprawe ze nie bedzie od szybszy na prostej od sporta? taka jest cena kompromisu i grzanych manetek :flesje: Edytowane 3 Listopada 2007 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 nie wiem czy wiecie o czym piszecie ale moje modyfikacje daly tylko jakies 7-8 koni wiecej na kole. reszta sluzy lepszej kontroli nad bajkiem. a sie podniecacie jakbym mial supersporta z 135+bhp na kole w ktorym sie robi przeglad z wymiana zaworow co 500km :flesje: a to ze se lubie wrzucic co nie co w bajka to juz nie nie poradze:). Janusz, mozesz sobie wrzucic sobie glowice od 1100, nie zmieni to jednak faktu ze sportowy sprzet to jest gixer. jesli chodzi o osiagi 3/4 to ten bajk daje sobie rade bez bolu z 954rr, a 954(ktory jest najbardziej zmulonym sprzetem w swojej klasie!) wciagnie kazdego bajka bazujacego na silniku gsxr1100(bez dragrejserow oczywiscie), bo WSZYSTKIE TE BAJKI MAJA MNIEJSZE LUB WIEKSZE ODCHYLKI W STRONE PRECLOWANIA, czyli sa sporo ciezsze i zbieraja sie dobrze do 170-200km/h! na starcie fury tego typu na pewno beda mialy lepsze odejscie, ale wystarczy ze dżiksi-king wejdzie na srednie obroty i jestescie w tyle z powodu wiekszej masy, aerodynamiki itd.zreszta po co te podniety? przeciez kupujac preclobajka musieliscie sobie zdawac sprawe ze nie bedzie od szybszy na prostej od sporta? taka jest cena kompromisu i grzanych manetek :bigrazz: W pelni sie zgadzam z twoja opinia :icon_question: ale fajnie jest czasem od swiatel do swiatel zloic dupe sportowi... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
01kriters Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Ważne są jeszcze umiejętności, bo sprawny start to nie takie hop-siup. No a potem Moc, pojawia się pierwszy zakręt i twój motocykl znika gdzieś daleko w lustrku sporta :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.