kulka Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) mam zamiar zanabyć któryś z tych motocykli :) chciałbym wysłuchać opinii wszych na temat tychże sprzętów :notworthy: wszelkie za i przeciw są mile widziane :notworthy: w ogóle ciekaw jestem , który sprzet wg. waszych opinii bedzie bardziej polecany :eek: zaznaczam że mam 182cm wzrostu i 94kg wagi :) na obu zasiadalem i oba wydają mi się wygodne.no to zaczynamy :eek: :) nikt sie nie wypowie? :Dmialem nadzieje na jakies argumenty za i przeciw - jak to w boju bywa :( Edytowane 21 Października 2007 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba220 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Nie znam gsxr tzn nie mialem ale fireblada moge ci polecic bo sam go posiadam mam 189 wzrostu i 102 kg i jezdzi sie zajebiscie jest krotki i na kolo wchodzi z gazu hamowanie super wady jeszcze nie dostrzeglem w nim moze tylko ze za nisko szyba jak na moj wzrost ale to poprostu ja jestem za wysoki :D Slyszalem wiele opini na temat SUZUKI i jakos nie jestem zwolennikeim tej firmy, Hondy za to maja zywotne silniki i opinie sa dobre na ich temat. Kiedy w 1992 roku Honda wypuściła na świat swoje nowe dziecko,Honda CBR900RR Firebladekonkurencja długo nie mogła podnieść się z desek po tak silnym knockout'cie. Nowatorskie rozwiązania, długowieczny i odporny na wszelkie tortury silnik, mocna skrzynia biegów oraz bardzo mała masa - to wszystko pozwoliło Hondzie odskoczyć na dużą odległość od reszty wielkiej japońskiej czwórki.Silnik w CBR 900RR to jedna z najbardziej żywotnych jednostek napędowych wśród motocykli. Na początku lat 90-tych niemiecka gazeta "Motorrad" zrobiła test długodystansowy Fireblade'a. Po przejechaniu 50 tys. km rozebrano silnik na czynniki pierwsze. Stwierdzono absolutnie zerowe zużycie elementów. Zmieniono płytki zaworowe, zestaw napędowy (łańcuch + zębatki) i po ponownym złożeniu silnika motocykl wyruszył w dalszą trasę. Ile kilometrów przejechał ten motocykl bez ingerencji w układ tłokowy i wał korbowy? 200 tysięcy kilometrów, a ciśnienie na pierwszym cylindrze spadło jedynie do 7,0 kPa. Poza tym w Firebladzie został znakomicie rozwiązany problem smarowania - panewki i góra silnika po prostu nie chcą się zużywać podczas jazdy na jednym kole. A jakim moto jezdziles bo jak ma byc to twoj pierwszy to zastanow sie 3 razy:) Edytowane 22 Października 2007 przez seba220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 moze tak zaczne : jestem i zawsze bylem fanem suzuki , co nie przeszkadza mi wcale w jezdzeniu motocyklami innych marek . na moto latam juz ponad 20lat i mysle ze umiem jezdzic. [cb 750f2, zzr1100,gsx1200inazuma,dr650rse,junak,mz,jawyi inne patenty...dam rade :)wiem b. duzo na temat cbr i gsxr i w tym sęk ,ze oba sa zajebiste i naprawde nie wiem na co sie zdecydowac .na pewno ktorys z nich...hmm ,który?:D Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Ja np nigdy nie slyszalem zlego slowa o FireBlade, a o GSX-R owszem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Tak to prawda - CBR900RR 98-99r. to najwytrzymalszy sprzęt ze wszystkich CBR-ek :banghead: Wielu mechaników jak i wiele czasopism chwali udaną konstrukcje tego modelu do znudzenia... Tego poprostu nie da sie zajechać :biggrin: Gdybym miał wybierać pomiedzy tymi sprzetami to wybrałbym Honde.Ale jakbyś sie zastanawiał pomiędzy GSXR-1000 a RR to wtedy dałbyś SUZUKI jakąś szanse :biggrin: Bo porównywanie 900 do 750 jest z góry przesądzone Wtedy brałbym GIXER-a :lalag: Ale pierwszy GIXER 1000 to juz młodsza konstrukcja także to porównanie też jest bez sensu... Miałem okazję przejechać sie własnie RR-ą 98r. Silniczek niby fajnie ciągnie, ale jest aż zbyt liniowy - poporstu brak mu wariacji takiej jak w przypadku właśnie SUZUKI. Koledze ten silnik znudził sie po 2 tytgodniach i wrocił do ZX-9R która daje więcej adrenaliny. Taka liniowośc idealana jest natomiast do gumowania :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...173&hl=750+srad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Witt :rolleyes: thx za linka .przyznam ze nie czytalem .no i w sumie tam bardziej chawli sie srada hehe tu natomiast fajerka. zastanawialem sie nad sprzetem kolegi z forum naszego [gsxr] a cbrke mam na oku u znajomego tylko ze ceni za nia troche za duzo ale mysle ze dogadalbym sie.oba sa w b. ladnym stanie- porównywalne w sumie w sradzie podoba mi sie to ze jest na wtrysku i ze nie ma dziury w oddawaniu mocy oraz to ze za sprawa kompa etrysk podaje paliwo nie tylko kiedy odkrecamy manetke gazu ale takze zleznie z jaka predkoscia to robimy przez co nie dusimy sprzeta.jest stabilna w prowadzeniu podobnie jak honda zreszta honda mi sie podoba tak w ogóle . -ladniejsza chyba troche. aha, czy modele po 98r nie maja czasami juz 17" z przodu? Edytowane 22 Października 2007 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witt Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Według mnie bierz tego który jest w lepszym stanie, a jeśli oba są dobrze utrzymane to bierz tego co Ci sie bardziej podoba (; Edytowane 22 Października 2007 przez Witt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Hejka - Ja słuszałem ze w SRADach jest bardzo męcząca pozycja , na krótkich odcinkach tego nie ma ale dalej jechać to niezabardzo. Posiadam co prawda starszy model fajera ale to PRAWIE to samo :cool: nigdy mnie nie zawiódł i wcale nie musze piłowac jak smigam sobie z kumplami co mają 1000 i 1100 - faktycznie silnik jest łagodny w oddawaniu mocy dopiero potem dostaje strzała :clap: pali mi malutko w granicach 6-7L w zależności jak śmigam , nie pamietam zeby mi spaliła wiecej niz 8 ale to było dosłownie bydłowanie po wiejskich dróżkach - jeden dwa i hebel , jeden dwa i hebel - relax :) . Kupiłem CBRe dlatego ze tak jak wcześniej koledzy pisali jest nie do zajebania i ja to tez potwierdzam :banghead: Co do Suzy sie nie wypowiadam bo poprostu za duzo nie wiem - coś tam mi sie obiło o uszy , ze właśnie niewygodny jest , odpada tylna pokrywka zadupka , w ostrych winklach robi się ciężka ;) to tyle - PS - bierze CBR :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba220 Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 (edytowane) TAK JEST BIERZ FAJERA :icon_rolleyes: :notworthy: Edytowane 23 Października 2007 przez seba220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.