bartek85 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) Pisalem w mechanice ze poszedl mi amortyzator tylni. Co sie okazalo to przetarl sie wezyk laczacy amortyzator ze zbiorniczkiem o zbiornik oleju (ktory tez zostal niebezpiecznie obtarty). I chcialbyc ostrzec innych posiadaczy TTR zeby przypilnowali tego co ja zaniedbalem (wlasciwie trudno to zobaczyc, najlepiej odkrecic zbiorniczek zeby ogladnac wezyk z kazdej strony). Zaraz gdy sie dowiedzialem co bylo przyczyna wycieku oleju sprawdzilismy stan tego wezyka u brata w TTR no i co sie okazalo ze jest takze mocno podtarty. Teraz za to niedopatrzenie bede musial slono zaplacic bo z tego co sie dowiedzialem z forum to regeneracja kosztuje do 300 zl. Edytowane 21 Października 2007 przez bartek85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Który rok tej ttr? Bo w mojej jakos daje rade! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Moja 2001, brata 1999. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Jeśli to będzie tylko dobicie gazu, wymiana oleju i przegląd to Eryk z Sopotu skasuje Cię na ok. 120-150 PLN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) ja bym go nie ruszal i tylko dobil gazu ( no chyba ze i olej uciekl to co innego ) , na regeneneracje amora oddaj do sprawdzonego i polecanego przez wielu forumowiczow serwisu , ja oddalem do seba motor i zaluje bo zrobili straszna kaszane pogubili czesci , poprzestawiali elementy w srodku... gdzies kiedys wyczytalem ze wezyki od oleju przy silniku rowniez lubia sie przecierac , ogladnij pozostale wezyki Edytowane 21 Października 2007 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 U mnie w ttr tez był już lekko wytarty o zbiornik oleju tak samo osłona przewodu olejowego od łańcucha przeciera ten że przewód Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek85 Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 O olejowym wezu czytalem i go kontroluje na biezaca chociaz i tak jest juz podtarty, ale o wezyku od amortyzatora nic nie slyszalem. Jak bede skladal naloze na niego gruby waz paliwowy od samochodu. Tak samo chyba zrobie z olejowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 Wszystko pięknie ładnie-bardzoprzydatna informacja .bartek85 dzieki. Tylko ma ktoś może na to jakiś domowy patent i wie jak zapobiec "katastrofie" bo sam nie wiem dokładnie jak mam to posprawdzać-pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.