pakus Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Mam problem z moją Hondą ns-1 80Na postoju nie wkręca się na Maxymalne obroty a z tego co wyczytałem z forum to powinien się wkręcić na 13 tyś na śliniku nie obciążonym a mój się wkreca na 10 i ani trochę więcej i do tego odrazu zaczyna przerywać. Podczas jazy max to jakieś 9.5 tyś ale to tak z bólem. Wiem że kompresje ma napewno bo ma nowy tłok i cylinder (dotarty) . Filtr powietrza czysty. Mam wkręconą świece NGK B10EG. nie wiem co robic co regulowac itp.. juz zgłupiałem może ktoś z was miał już taki przypadek to mógłby sie podzielic wiedza..:notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Wina swiecy moze byc... Wykrec swiece pojdz na kuchenke gazowa i ja przepal czyli troche nad ogniem trzymaj potem wkrec spowrotem i zobacz czy sie wkreca :notworthy: Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 W tych motocyklach jak pamiętam jest już moduł zaplonowy który ma wgrane mapy zapłonu więc kwestia regulacji odpada. Jedyne co to może nadmiar paliwa dostaje i go przylewa, więc opuść iglice o jeden ząbek. Jeżeli masz gaźniki podciśnieniowe to sprawdź membrany i poziom paliwa w gaźnikach. Świece dobierz zgodnie z katalogiem do twojego motocykla i pożonny kabel WN, np. NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 A jak przerywa na tych max twoich obrotach... może masz tak ustawiony moduł ze przy 10 masz już odcięcie? Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mckrzysiek Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 po pierwsze - zgodnie z manualem potrzebujesz świecy oznaczonej symbolami:BR8 ECS - albo, jak nie dostaniesz takiej, alternatywnie: BR9 ECS. Ta druga jest dostępna na 100% w sklepie na www.scigacz.pl, ale może uda Ci się gdzieś znaleźć pierwszą.Sam jeżdżę na tej drugiej i jest OK. Po drugie - jak miałem problemy z obrotami pomogły trzy rzeczy zrobione równocześnie - wymiana świecy, przeczyszczenie filtra powietrza i regulacja gaźnika. Po tych operacjach maszyna śmigała jak nowa :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 A czy tu nie ma czasem blokady w module ??? Kumpel jakiś czas temu miał taką i mu odcinało zapłon przy 10 tys. A ile ci idzie ta ns-1 ? Jeśli około 90 to masz blokadę P.s zawsze tak chodziła czy teraz jej sie coś stało ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 swieca zaplonowa to niekoniecznie musi byc br8ecs(dostepna w KLASIE), moze byc br8es. wartosc cieplna jest dokladnie ta sama, tylko ECS jest odporniejsza na zalewanie. zreszta nie ma to az takiego znaczenia- na iskrze moto bedzie chodzilo niemal dokladnie tak samo(jesli prawidlowo wyregulowana) Krzysnik363 nie sugeruj sie predkoscia maksymalna. moja ns1 miala cylinder 80ccm, gaznik 24mm, normalny modul i tez leciala niewiele wiecej jak 90 kahaema- wszystko zalezy od przelozenia. zmienilem i spokojnie latala powyzej 120. jak dla mnie to modul. podjedz do kogos kto ma ns1 i sie zamien na chwile. ja moge ci zaoferowac modul od mbxa- bedzie latalo tak samo, tylko ze bez turbo-dziury. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Z tą prędkością to tak z ciekawości zapytałem. Jak już mówiłem nie sądzę żeby to było coś z gaźnikiem tylko moduł P.s Co to znaczy turbo-dziura ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakus Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 no nie wiem ale odciecie to chyba raczej nie. idzie mi 80 ale mam z tyłu zebatke 47 zebów.Nie chodziła od początku. Czasem jak agresywnie dodam gazu to się dławi i odpuszczam i juz znowu normalnie. Nie znam nikogo kto ma ns1:( mckrzysiek mam czysty filtr ale gażnika nie wiem jak wyregulować a świece bede musiał koniecznie kupić powiedz mi jak wyregulować ten gażnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakardi Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Wiem że kompresje ma napewno bo ma nowy tłok i cylinder (dotarty) może źle dotarty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakus Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 ja docierałem tak jak powinno sie docierać nikasil.. a jak według ciebie to powinno wygladać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Po pierwsze NS1 nie ma nicasilu tylko żeliwna tuleje a co za tym idzie dociera się ją zupełnie inaczej niż sprzęty na nicasilu. Docieranie maszyny na nicasilu przebiega znacznie krócej niż na zwyklej żeliwnej tulei więc jeśli docierałeś sprzęt za krótko to możliwe że Ci się przyatarł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 turbo dziura- to taki moment kiedy jedziesz, puszczasz gaz, blow-off spuszcza z turbiny ciśnienie, chcesz gwałtownie przyspieszyć, dodając gazu, i jest tzw dziura charakteryzująca sie chwilowym brakiem mocy, spowodowanym czasem potrzebnym na ponowne ropędzedzenie turbiny.Turbo dziura to też określenie kiedy turbina nie pracuje jak powinna- niskie obroty silnika, niskie obroty turbiny= brak wydajności turbo.srawdź kompresje w tym motorze, potem pisz co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 przecież w ns-1 nie ma turbiny ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mirooo Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Idzie mi 80 ale mam z tyłu zebatke 47 zebów. Co prawda ja mam 46 ale mi idzie niewiele ponad 100 z modułem od mbxa, który kręci moto do 10tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.