Pawel-SV Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 Tak więc po głębokich przemyśleniach, po planach które nie wypaliły, po rozważeniu wszelkich za i przeciw zaczynam szukać sprzęta. SV'ka zostaje, chce kupic jakies drugie moto, na zdecydowanie co to dokładnie będzie oraz znalezienie właściwego egzempalrza mam całą zimę. Kryteria: przedewszystkim ma to byc motocykl do turystyki we dwoje i z bagażami, wygodny. Wiek najlepiej do 7 lat, przebieg do 50 tys km, dojrzała i ceniona konstrukcja, bezawaryjna o dobrych właściwościach użytkowych i nie wymagająca specjalistycznego serwisu, tak żebym więkoszść rzeczy mógł zrobić sam. Budżet: 9-15 tys pln Po przejrzeniu ofert allegro znalazłem kilka możliwości: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M567035deauvillka http://moto.allegro.pl/item257885226_honda...t_cbr_zzr_.htmlpan europa tylko ze to juz staroc jest http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M525633trampek http://moto.allegro.pl/item258320504_piekn...uper_cena_.htmlbandit http://moto.allegro.pl/8662_szosowo_turyst...ce_to=15000&p=6kolejny bandziorek http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M548728ciekawa pan europa http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M561354viadreko Może coś z BMW? Tylko że tam serwis autoryzowany raczej.... tak więc pomocy bo wybór jest spory Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C_L_K Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Proponuję przyjrzeć się VFR-ce:przedewszystkim ma to byc motocykl do turystyki we dwoje i z bagażami, wygodny. Bardzo wygodna. Śmigamy czasem z żonką i jeszcze nie słyszałem od niej złego słowa. Wiek najlepiej do 7 lat, przebieg do 50 tys km, W tym przedziale cenowym powinieneś znaleźć cukiereczka z 2000 r. dojrzała i ceniona konstrukcja, bezawaryjna o dobrych właściwościach użytkowych i nie wymagająca specjalistycznego serwisu, tak żebym więkoszść rzeczy mógł zrobić sam.To masz zapewnione. Pięknie ciągnie od samego dołu (V4), żadnych kłopotów z rozrządem (koła zębate), zapominasz o synchronizacji i regulacjach gaźników (wtrysk), układ hamulcowy Dual CBS (w turystycznej jeździe super sprawa). Oczywiście teoretycznie im więcej bajerów, tym większe prawdopodobieństwo, że jhak coś pierdyknie to już kaplica, ale popytaj mechaników jak częstymi gośćmi w ich warsztatach są VFR-y :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 VFR'ka owszewm swietny sprzęt ale obawiam sie że za mało turystyczny. Dwie połówki kierownicy więc pozycja chyba za bardzo pochylona. Deauvilka + typowy wygodny turystyk, kardan, zintegrowane kufry - słaby silnik Pan Europa + duży turystyk, kardan, kuferki - za ten budżet staroc niestety Trampek + enduro, duże skoki zawieszeń - chyba za mały do turystyki Bandit 1,2 + mocny silnik - raczej nie najwygodniejszy przy dalkiech trasach we dwoje Viaderko + enduro, duża kobyła, mocny silnik, chyba wygodny - hmmm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 (edytowane) Siemka ! Deauvill jest dobrym motorkiem do bardzo ( subjektywne ) spokojnej jazdy, spalanie male, moj nauczyciel jazdy wychwalal go pod niebiosa ( mial dwa pod rzed wiec cos w tym musi byc ). Nie orietuje sie w polskich cenach wiec nie wypowiem sie czy dostaniesz PanEuropean'a za ta cene, ten bylby chyba wygodniejszy i bardziej komfortowy. Co do BMW to moze cos z pierwszych rzedowych czworek. Jezeli nie przeszkadzaja Ci wibracje boxer'a to ktorys z wiekszych " turystow " wpelni spelni Twoje turystyczne wymagania,Z tym autoryzowanym service'm to troche przesada, twlaszcza jak szukasz starszego sprzetu ktorego nie obejmuje juz gwarancja, tylko przelamac sie trzeba. :icon_rolleyes: Edytowane 20 Października 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
C_L_K Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 VFR'ka owszewm swietny sprzęt ale obawiam sie że za mało turystyczny. Dwie połówki kierownicy więc pozycja chyba za bardzo pochylona.Proponuję się przymierzyć. Ja przed zakupem też tak myślałem, ale po przymiarce miło się zaskoczyłem. Pozycja moim zdaniem podobna do B12, dobrze chroni przed wiaterkiem, chociaż pow. 160-180 zaczyna telepać beretem na boki. Do swojej zamówiłem turystyczną szybę MRA Vario i myślę, że to przejdzie :( Z mojego doświadczenia wynika, że przy prędkości 120-140 jedziesz sobie bardzo komfortowo i spokojnie jednym strzałem robisz 300km i nie spadasz odrętwiały z motocykla :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Tak sobie przeglądam różne oferty i z całej tej układanki wychodzi mi Varadero tylko teraz czy rocznik do 2002 gaźniki i 5 biegów? czy warto dołożyć i szukać po roku 2003 na wtrysku i z 6 biegową skrzynia? Ponoć szósty bieg bardzo obniżył zużycie paliwa na autostradach, a Viaderko ogólnie lubi sobie "łyknąć". No i że rama została wzmocniona po modenizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandit22 Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Trochę zamieszam może warto zastanowić się też nad nad Triumph TIGER, chodź osobiście wybrałbym oczywiście Suzuki Bandit 1200S do szybkiej turystki ideał jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Tak sobie przeglądam różne oferty i z całej tej układanki wychodzi mi Varadero tylko teraz czy rocznik do 2002 gaźniki i 5 biegów? czy warto dołożyć i szukać po roku 2003 na wtrysku i z 6 biegową skrzynia? Ponoć szósty bieg bardzo obniżył zużycie paliwa na autostradach, a Viaderko ogólnie lubi sobie "łyknąć". No i że rama została wzmocniona po modenizacji.W nowym ''Swiecie Motocykli'' jest artykul o varadero.Polecaja model od 2003 glownie z powodu mniejszego zuzycia paliwa ale nie tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Oglądałem dziś jedno Varadero z 2002 roku. Wizualnie bardzo ładny, niestety nie przejechałem się bo "motocykl w stanie igła" nie odpalił na jeden cylinder :buttrock: Ogólnie pasuje mi ten styl - duże bydle, wygodne i pakowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 w tych pieniadzach to proponuje VFR a jest to moto mocno turystyczne tak wiec warto sprobowac. jak dolozysz troche kasiorki to wejdz w FJR. Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminek Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Możesz również zastanowić się nad ST2, ST4 lub ST3 - równie dobrze sprawdzają się w szybkiej turystyce jak i w mieście. Również w tych pieniądzach można coś znaleźć - również z polecenia i od znajomych DucatistówKris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CosmoSquig Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 Jak teraz masz SV, to trampka i deauvillkę sobie lepiej odpuść. Różnica w KM w stosunku do SV nie jest jakaś wielka, ale dynamika jest o 2 klasy gorsza. Chyba, że teraz jeździsz na nie więcej niż pół gazu, to ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) Moj "Varan" pali 5,2 L/100 km. Wystarczyło zmienić zębatkę tylną przy wymianie łańcucha. Edytowane 22 Października 2007 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 -Tiger oraz Ducati odpadają boję się egzotyki, dostępu do części oraz tego że ciężko będzie trafic dobry egemplarz w naszym kraju.-Viadro myślę że uda mi się wyrwac nowsze na wtrysku do 18-20 tys w zimowej cenie.-VFR'ka będe się musiał jeszcze przyjrzec z bliska ale chyba jest mniejsze od XL.-Hun ty masz który rocznik - 5 biegów? Po takiej wymianie musiał stracic na przyśpieszeniu, bo domyślam się że zmieniłeś tyną na mniejszą-FJR to jednak troche więcej trzeba jeszcze wydac, tak myśle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 (edytowane) -Viadro myślę że uda mi się wyrwac nowsze na wtrysku do 18-20 tys w zimowej cenie.-VFR'ka będe się musiał jeszcze przyjrzec z bliska ale chyba jest mniejsze od XL.-Hun ty masz który rocznik - 5 biegów? Po takiej wymianie musiał stracic na przyśpieszeniu, bo domyślam się że zmieniłeś tylną na mniejszą? Ad.1 - Szansa jest ale może być trudno. Trafisz "golasa" a koszt doposażenia może sięgnąć 2-3 tyś. Budżet podałeś wcześniej do 15 tyś. Skąd nagły wzrost pułapu finansowego?Ad.2 - zdecydowanie mniejsza i pozycja bardziej sportowa. Mniejsze możliwości "załadunkowe". Za to szybsza.Ad3. - rocznik 2000. Skrzynia 5 biegów. Różnicy nie zauważyłem, bo jeżdżę spokojnie (ok.120) i raczej płynnie, za to średnie spalanie spadło z 6,0 do 5,2L. :smile: Zmiana zębatki z 47 na 44 dla litrowego silnika to pryszcz. Ale na 13-latka to zdecydowanie za ciężki motocykl. :P Edytowane 22 Października 2007 przez Hun996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.