jawic Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Mam takie nietypowe pytanie i nie wiem czy dostane odpowiedz, no więc jeżeli chodzi o szlifowane płytki zaworowe to jaka jest ich norma nierówności tz dopuszczalna różnica wysokości po przecowległych krańcach??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Na to pytanie raczej nikt ci nie odpowie. Ale dokładność szlifierki do płaszczyzn zupełnie wystarczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawic Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Teoretycznie to raczej napewno nie, ale w praktyce to może... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Jeżeli dostarczysz je do szlifierza,a ma on dobrą szlifierkę do płaszczyzn(magnesówka) to nie powinno być żadnych problemów,pamiętaj jednak aby rozmagnesować takie płytki,po szlifowaniu! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawic Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 a jak sie rozmagnesowuje?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maneta Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Zbadane elementy należy po zakończonych badaniach rozmagnesować. Rozmagnesowanie to polega na wielokrotnym magnesowaniu powierzchni, zmieniając każdorazowo kierunek magnesowania na przeciwny i zmniejszając stopniowo natężenie pola magnetycznego Przepraszam,początek nie jest taki jaki powinien byc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 Rozmagnesowywanie :icon_twisted: Pierwszy raz o tym słyszę :icon_mrgreen: A jak sie tego nie zrobi to czymt o grozi :biggrin: Człowieks ie uczy całe życie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Namagnesowana płytka zbiera Ci cały syf z silnika,typu mikroopiłki metalu itp..Istnieje poważne zagrożenie dostania się tych zanieczyszczeń do części ruchomych silnika i poważna awaria gotowa.Niektóre manuale zakazuja np wyjmowaniepłytek z silnika zapomocą magnesu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 Namagnesowana płytka zbiera Ci cały syf z silnika,typu mikroopiłki metalu itp.. No faktycznie - proste i logiczne ;) A czasami tak trudno na to wpaść :icon_biggrin: Pozdrawiam :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 18 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2007 co do rozmagnesowania, nie lepiej byloby podlaczyc do jakiegos zrodla niskiego(do 25V) napiecia PRZEMIENNEGO??? prad o czestotliwosci 50Hz nie zdazy chyba zostawic tak duzej pozostalosci magnetycznej w ferromagnetyku(zakladam ze te plytki to zelazo)... a magnesami stalymi to sie mozna bawic i bawic... tak przynajmniej mi sie wydaje- czysta teoria- zero praktyki. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.