walus150 Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Czy motor może sie nie wkręcać przez dyfuzor?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolo_rn Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Może.Jakie masz objawy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szpilka Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Jeżeli jest czymś zapchany to oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
walus150 Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Po obciążeniem się nie wkręca... a jeśli był "wybebeszony"?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 19 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2007 ja stawiam na kompresje albo zawur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 KOMPRESJA to samo mialem w ktm gs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 26 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2007 rafael gdyby nie mial kompresji to albo by poprostu motocykl nie stal na wolnych obrotach tzn nie mozna bylo by ustawic albo jak zimny to z kopa za setnym razem z ssaniem albo pycha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 Wydaje mi się ze tu chodzi o regulacje gaźnika, jeśli miałby słabą kompresje to by chodził tylko byłby słaby, w mojej byłej DT kompresja była katastrofalna, można było ją odpalić 2 palcami, po wykręceniu świecy zatkałem otwór palcem i mogłem kopać, nawet nie syczało. W dodatku nie było kawałka tłoka a DT-tka chodziła normalnie tylko była słaba. Tak więc spróbuj wyregulować gaźnik i sprawdź działanie zaworu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 rafael gdyby nie mial kompresji to albo by poprostu motocykl nie stal na wolnych obrotach tzn nie mozna bylo by ustawic albo jak zimny to z kopa za setnym razem z ssaniem albo pycha niedokonca i niezawsze w dzisiejszych silnikach 2T granica palnosci wynosi jakies 4-5 Atm gdy masz 7 moto bedzie tykalo jak zegarek na luzie i palilo na dryg.a pod obciazeniem jechac niebedzie.jakis Kmxem jezdzilem na obkruszonym tloku i na jedneym pierscieniu.palil i chodzil jak marzenie.mial 8 kompresi i jezdzil w miare normalnie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 27 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2007 no ja bym jednak obstawial za kompresja w swoim kacie mialem identyczne objawy zamenilem tlok i chodzil jak zloto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.