Skocz do zawartości

Dyfuzor


walus150
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wydaje mi się ze tu chodzi o regulacje gaźnika, jeśli miałby słabą kompresje to by chodził tylko byłby słaby, w mojej byłej DT kompresja była katastrofalna, można było ją odpalić 2 palcami, po wykręceniu świecy zatkałem otwór palcem i mogłem kopać, nawet nie syczało. W dodatku nie było kawałka tłoka a DT-tka chodziła normalnie tylko była słaba. Tak więc spróbuj wyregulować gaźnik i sprawdź działanie zaworu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rafael gdyby nie mial kompresji to albo by poprostu motocykl nie stal na wolnych obrotach tzn nie mozna bylo by ustawic albo jak zimny to z kopa za setnym razem z ssaniem albo pycha

niedokonca i niezawsze w dzisiejszych silnikach 2T granica palnosci wynosi jakies 4-5 Atm gdy masz 7 moto bedzie tykalo jak zegarek na luzie i palilo na dryg.a pod obciazeniem jechac niebedzie.jakis Kmxem jezdzilem na obkruszonym tloku i na jedneym pierscieniu.palil i chodzil jak marzenie.mial 8 kompresi i jezdzil w miare normalnie:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...