Skocz do zawartości

Ranking sportowa turystaka czyli speedbikes


Rekomendowane odpowiedzi

Każdy próbuje zachowac pozory obiektywności, ale zawsze chwali swoje. Włosi kochają swoje maszyny, Niemcy BMW a Anflicy Triumph'a.

W angielskiej prasie podobny test wygrał oczywiście Triumph ST, tutaj go w ogóle nie ma - nie kwalifikuje się czy co???

Z przymróżeniem oka...

 

:)

niedawno opisywałem, jak to spotkałem wycieczkę włochów na moto w krakowie; 2 czy 3 bmw + jeden triumph - żadnej włoskiej maszyny. kochać może kochają, ale ślepa ta miłość raczej nie jest :icon_eek:

a dlaczego nie ma bielizny w tym teście? może dlatego, że wzięte są pod uwagę tylko sprzęty z górnego przedziału pojemności silnika? tak strzelam - ale wygląda to prawdopodobnie

BTW mogli jeszcze wziąć r1200st... wiem, nie miałby pewnie szans w zakresie silnika - ale chętnie zobaczyłbym jak wygląda porównanie innych parametrów ;)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh te niemiekie obiektywne testy :) Dziwne ale zawsze lub prawie zawsze bmw wygrywa. Podium jest zawsze :)

 

Patrz a mi sie wydawalo, ze Niemcy jakos slyna z dobrach wyrobow ( nie tylko przemysl motoryzacyjny ) Swego czasu w Pl jezdzilo wiecej Mesiow niz W Niemczech, ciekawe dlaczego ?

 

Zwroc uwage kto produkuje najwiecej motocykli na Swiecie. Jezeli niue bylyby takie dobre napewno nie byliby na pierwszym miejscu w prpdukcji i sprzedazy, he, he

 

...Taka stara Haya o konstrukcji sprzed 10 lat ma lepszy silnik a reszte nie gorsza a model 2008 posprzata

 

powiedz mi jeszcze tylko

 

Gdzie i kiedy ? na razie jakos nie dal rady

 

Wiesz sam silnik to jeszcze raczej nie wszystko :icon_mrgreen:

 

wszystko ale wtedy Motorrad nie zrobi takiego testu bo ich BMW jest od razu na spalonej pozycji :bigrazz:

 

Angel nie pitol tylko wstaw wyniki tego testu z innych zrodel wtedy pogadymy. Tak jak wyzej motocykl to nie tylko silnik. Na torze Nürburgring mozesz przejechac sie jako pasazer na dwokolowej taxowce, jak myslisz dlaczegp nie byla nia Hayabuza ? ( do tej pory uzywana byla CBR 1100 XX co maja teraz nie wiam ). Do rekordu jaki ustanowil Markus Barth na K 1200 S w roku 2004 jakos jak do tej pory nikt ani Hayabusa ani ZZR 1400 do dzisiaj nie pobil. Wyjasnij mi moze dlaczego ?

 

A skad Ty wiesz ze Hayabusa na 2008 ma miec ABS??? Z tego co ja wiem to raczej go nie bedzie miala co pewnie dla Ciebie bedzie tragedia i powodem do smiechu ale tak to jest jak sie nie umie hamowac bez ABS'u ;)

 

Bo w przeciwienstwie do Ciebie stale rozwijam moje horyzonty i czytam, dlatego wiem ze ABS bedzie na poczatku przyszlego roku. Jezeli go nie bedzie to sprzedaz w Europie ograniczy sie do ninimum, wiesz takie dzisiaj standardy panuja :crossy:

 

Co do hamowania bez ABS'u to juz widze jak masz to pod kontrola, jak wiekszosc Expertow na klawiaturze w konkretnym przypadku na drodze ( nie na torze ) za mocne nacisniecie klamki hamulca i szlifujesz asfalt. To akurat juz dawno stwierdzili juz lepsi od nas wiec sie nie osmieszaj.

 

No i nie ABS'y tylko ABS,to jeden system a nie kilka Panie Najmadrzejszy.

 

Kak zwal tak zwal nie zmienia to jednak raczej postaci :bigrazz:

 

Każdy próbuje zachowac pozory obiektywności, ale zawsze chwali swoje. Włosi kochają swoje maszyny, Niemcy BMW a Anflicy Triumph'a.

 

W angielskiej prasie podobny test wygrał oczywiście Triumph ST, tutaj go w ogóle nie ma - nie kwalifikuje się czy co???

 

Z przymróżeniem oka...

 

Po czesci masz racje i sie z tym zgodze, sam zreszta zamieszczalem na lamach forum ranking niezawodnosci Trumpha ST ktory chyba o jeden punkt pobil K 1200 S.

 

Nie ma to jak kolejny test ks-ridera :)

 

Moze niech wypowiedza sie posiadacze takich motocykli w polskich warunkach, czyli zachowanie sprzetow na NASZYCH drogach, w naszych warunkach finansowych (koszta czesci,seriwsu itd), niech wyraza opinie ludzie, ktorzy maja zaciecie do wygodnej a moze szybkiej turystyki. Jezeli ktos jest doswiadczonym jezdzcem to dla mnie jego opinia na forum jest bardziej wartosciowa niz kolejny test ludzi z gazety.

 

Pozdrawiam

 

:clap: :crossy: Jak myslisz kto testuje te sprzety ? Pan Wacek z sasiedniego garazu ? Wytlumacz mi co maja warunki finansopwe do testu ? ( koszta czesci, serwisu itd. - poza tym w tescie miedzy tymi motocyklami ). Panowie ktorzy robia te testy przeprowadzaja je rowniez na innych typach i modeklach motocykli.

 

Poza tym mozesz przeciez napisac do polskicz czasopism motocyklowych i zwrocic sie z prosba o zrobienie takiego testu, chetnie bym go przeczytal czy w SM czy w Motocyklu - bez przedruku z niemieckiego Motorrad'u.

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks-rider - prawda jest tylko jedna, testy zawierają cechy subiektywne jak i obiektywne z przewagą tych pierwszych. Każdy z nas kupując nowy motocykl raczej kieruje się odczuciem subioektywnym, czyli jezdzisz bmw raczej kupisz bmw nawet jak w rankingu bedzie na ostatnim miejscu. Dlatego jak dla mnie przy ocenie np modeli motocykli sportowych na 2008r zx10r moze być w rankingu nawet za cbr125 i tak dla mnie najlepsze jest zielone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niemcy od dawna słyną z tego, że są silnie przywiązani do tego co sami wyprodukują (a raczej co turek ma zrobić), w przeciwieństwie do polaków.

Szczególnie taki test, można tak długo opracowywać, aby wskazał konkretnego wygranego.

 

No cóż, raczej ciekawostka obok, której należy przejść obojętnie, a najlepszym testem zawsze było, jest i będzie dosiadanie kilku motocykli, a nie kierowanie się gazetami, które z czegoś się utrzymywać muszą, poza tym tak jak napisałem wcześniej - większa część osób pracujących w tej gazecie, a przynajmniej testerów - ma w swoim garażu BMW, Audi czy inny wyrób niemieckiej motoryzacji, nie ważne czy to będzie motocykl czy cztery kółka.

 

Taki test jedynie mógłby do mnie poważniej dotrzeć gdyby był robiony w kraju kwitnącej wiśni.

 

Zresztą, kogo to obchodzi?, mtoocykliści mają się kłócić o to, który motocykl jest lepszy?, według mnie najlepsze są czerwone. O to tutaj chodzi - o dwa kółka, a nie o to czy szwabski czy japoński. Frajda jest ta sama, a o nią tutaj chodzi i szkoda ją trochę psuć kłótniami o bzdury. BZDURY i już.

 

@ks-rider wybacz, ale rzucasz czasem wyniki jakiegoś testu, w sumie nie wiem po co?, aby udowodnić, że niemieckie najlepsze, bo nie wiem o co Ci chodzi? przecież to jest stronnicze najczęściej, mało wartościowe dla każdego tu z forum. Sądzisz, że niemieckie gazety są nieomylne i zawsze mają rację?

 

PS. mam niemiecki jednoślad :-D

 

pozdrawiam

Edytowane przez tmi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taki test jedynie mógłby do mnie poważniej dotrzeć gdyby był robiony w kraju kwitnącej wiśni.

 

@ks-rider wybacz, ale rzucasz czasem wyniki jakiegoś testu, w sumie nie wiem po co? (...)

 

ad. 1. a dlaczego niby japsi mieliby być bardziej obiektywni niż niemcy? pytamboniewiem

swoją drogą pewnie żaden japs nie zauważyłby (przy swojej posturze), że europejski kierowca motocykla w lusterkach bandita widzi tylko swoje łokcie. więc jaki byłby sens czytać taki test, skoro testerzy nie odpowiadaliby naszym przeciętnym warunkom anatomicznym? :(

ad. 2. dlatego, że takie testy są. ja na przykład z przyjemnością i zainteresowaniem czytałem opisy alpen masters: takie artykuły, czy choćby ich wyniki, przekładają się później na świadomość choćby przy wyborze następnego motocykla

z resztą... o czym mowa: nie interesuje - idź poczytaj inną część forum. nie krytykuj tego, że ktoś chce się podzielić z ludźmi informacjami w inny sposób dla nich niedostępnymi

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak myslisz kto testuje te sprzety ? Pan Wacek z sasiedniego garazu ? Wytlumacz mi co maja warunki finansowe do testu ? ( koszta czesci, serwisu itd. - poza tym w tescie miedzy tymi motocyklami ). Panowie ktorzy robia te testy przeprowadzaja je rowniez na innych typach i modeklach motocykli.

 

Poza tym mozesz przeciez napisac do polskicz czasopism motocyklowych i zwrocic sie z prosba o zrobienie takiego testu, chetnie bym go przeczytal czy w SM czy w Motocyklu - bez przedruku z niemieckiego Motorrad'u.

 

To ja sie zapytam tak, co oznaczaja te poszczegolne punkty przyznane w roznych kategoriach? Ja nie rozumiem za co dokladnie dostawaly te maszyny plusy czy minusy. Co dla ciebie znaczy , ze np Haybasua dostala 213 pkt za ogol silnika, tzn ze miala ladnie pomalowany dekiel? A moze wkrecala sie lepiej niz konkurencja? Domyslam sie , ze napisanie kilkunastu zdan o poszczegolnych kryteriach dla poszczegolnych motocykli nie sprawi ci problemu. Jestes widze specem.

 

Dla mnie te cyferki to ch..jnia, bo nie oddaja nic merytorycznego. Opis kolego, opis, a nie szacowanie cyferkami!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie dyskusja traci poziom. Myślałem że dowiem się czegoś ciekawego, może ktoś przedstawi inny ,ciekawszy test lub chociaż jakiś użytkownik Hayabusy czy Kawasaki do znać ile jago maszyna pali ,jakie ma prędkości przelotowe, jak zachowuje się w mieście , na ile starcza tylna guma - to były by jakieś konkrety , a tu widzę tylko że test do dupy , że stronniczy, że buahaha , że robili go emeryci...

Ja jeżdżę szybko około 160-180 jeżeli jadę z kimś i 200- 240 jeżeli jadę sam. Może to nie zgodne z przepisami ale tak robię i do tego potrzebuje motocykla. Nie interesują mnie specjalnie teksty w stylu:" BMW najlepsze... buahaha..." bo z poziomu pyskówki już wyrosłem, ja chciał bym pogadać z kimś kto jeździ szybko i zna tego typu maszyny ,ale widzę że może być ciężko. No to jak ma ktoś Kawasaki 1400 albo Hayabusę bo jak na razie tylko Ks Rider jeździł na tych motocyklach i wybrał BMW, ale on jest tendencyjny, waszym zdaniem, to może jeszcze ktoś jeździł tymi maszynami i wybrał np Kawasaki i powie dlaczego bo że zielona to już wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ks-rider - prawda jest tylko jedna, testy zawierają cechy subiektywne jak i obiektywne z przewagą tych pierwszych. Każdy z nas kupując nowy motocykl raczej kieruje się odczuciem subioektywnym, czyli jezdzisz bmw raczej kupisz bmw nawet jak w rankingu bedzie na ostatnim miejscu. Dlatego jak dla mnie przy ocenie np modeli motocykli sportowych na 2008r zx10r moze być w rankingu nawet za cbr125 i tak dla mnie najlepsze jest zielone.

 

Calkowicie zgodze ie z subiektywnoscia, jak JUZ pisalem W Lipcu sprzedalem moja pierwsza " K" i mialem otwarty wybor. Zastanawialem sie wiec ponownie nad czymy co by mnie usatysfakcjonowalo. Jak widac wybor padl na ten sam model dlaczego ? Snobm raczej nie jestem, kasy na zbyciu nie mam Resztra motocykli jest zdecydowanie tansza wec....., I tak jak mowisz, jestes przekonany do jakiegos sprzetu to dynda Ci na ktorym miejscu jest w rankingu.

 

TEST NIEOBIEKTYWNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

 

Masz racje model " S " powinien byc na pierwszym miejscu przed " GT " :P

 

(a raczej co turek ma zrobić), w przeciwieństwie do polaków.

 

 

No tego nie rozumiem,

 

... a nie kierowanie się gazetami, które z czegoś się utrzymywać muszą, poza tym tak jak napisałem wcześniej - większa część osób pracujących w tej gazecie, a przynajmniej testerów - ma w swoim garażu BMW, Audi czy inny wyrób niemieckiej motoryzacji, nie ważne czy to będzie motocykl czy cztery kółka.

 

Nie wiem z kad masz te wiadomosci, mi sa one niedostepne.

 

@ks-rider wybacz, ale rzucasz czasem wyniki jakiegoś testu, w sumie nie wiem po co?, aby udowodnić, że niemieckie najlepsze, bo nie wiem o co Ci chodzi? przecież to jest stronnicze najczęściej, mało wartościowe dla każdego tu z forum. Sądzisz, że niemieckie gazety są nieomylne i zawsze mają rację?

 

Nie wiem czy zdazyles juz zauwazyc ale wrzucam nie czasami ale zawsze jezeli pokaze sie cos nowego i ne zawsze jest to Niemieckie, ostatnio bylo japonskie i nazywalo sie Kawasaki ZZR 1400.Wiec mozna by mi bylo rownie dobrze zarzucic, ze chwale to co "wrzucam". Nikt nie jest nie omylny ale czego chcesz sie trzymac jezeli inni takich czy podobnych testow nie robia. Tak jak zauwazyl Jeszua testujacymi nie koniecznie musza / sa Niemcy. Dylemat w tym, zw Mottorad jest w grupie Motorpresse Stuttgard ktora wspolpracuje z wlasciwie cala EU Polski Motocykl tez ma z nimi powiazania ( sprawdz w czasopismie ) Czyli Polacy tez sa stronniczy.

 

a kto ten test robił? Niemieccy emeryci ?Chyba tak skoro BMW wygrało.

 

Wiesz chcialbym zobaczyc jak ci niemieccy emeryci lupia Ci dupe na kazdym jednym winklu i jak dlugo jestes w stanie dotrzymac im tempa :P

 

Zaraz ktoś w w dojczlandzie zrobi test i wyjdzie że....niemcy wygrali II wojne światową heheh

 

Widziales juz rysunek Andrzeja Mleczko jak nosorozec kopuluje zyrafe a pod tym napis

Obywatelu nie pieprz bez sensu ?

 

Dokladnie to samo pod tym Twoim zdaniem strzel baranka :D i zastanow sie copiszesz, czasami warto aby sie nie osmieszyc, zenada

 

:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz racje model " S " powinien byc na pierwszym miejscu przed " GT " :icon_rolleyes:

Nie no bez przesady, dobrze mi sie nim smiga i jest ok, nie potrzebuje jakigoś 1-ego czy 2-ego miejsca w Teście przeprowadzonym przez Motosrad, gdzie zawsze wygrywa BMW. :icon_rolleyes:

 

Po prostu te Testy są nieobiektywne, niestety :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam, ale czy wyście się ludzie szaleju nażarli? jakaś kacza grypa wam na mózg padła? :icon_rolleyes:

czego jak czego, ale że germanofobia dotrze z belwederskiej grzędy na forum - tego się nie spodziewałem :evil:

i co, teraz mamy wam pozałatwiać portreciki w Die Tageszeitung..? :icon_rolleyes:

 

krytykę proszę sobie przenieść na pw ewentualnie do piwa - tutaj rozmawiamy o wynikach testu i testowanych maszynach!

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszua, nie napinaj sie, przeciez rozmawiamy o Teście i jego wynikach :icon_rolleyes:

 

p.s. Czy chodzi o BMW 1400 S czy BMW 1200 S bo widze sprzeczność między Tytułem Tematu a listą Modeli uczestniczących w Teście w 1-ym poście KS-Rajdera :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...