piasektt Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 konikkonik daj konkretny link do konkretnego tematu to ułatwi... Dla mnie KTM źle się prowadzi "za sztywno" szczególnie tył. Może mam za małą wagę, dlatego może ten kloc źle jedzie. A oficjalnie seryjna sprężyna jest pod moją wagę. W moim starym EXC nigdy nie byłem wstanie tak wyregulować tylnego amortyzatora żeby przy dohamowaniu tylne koło nie podskakiwało. A w obecnym CRFie nie mam z tym żadnego problemu i jedzie jak przyklejone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Dla mnie KTM źle się prowadzi "za sztywno" szczególnie tył. Może mam za małą wagę, dlatego może ten kloc źle jedzie. A oficjalnie seryjna sprężyna jest pod moją wagę. W moim starym EXC nigdy nie byłem wstanie tak wyregulować tylnego amortyzatora żeby przy dohamowaniu tylne koło nie podskakiwało. A w obecnym CRFie nie mam z tym żadnego problemu i jedzie jak przyklejone.Zmienia się tylko blaszki w tłumiku dampera i już, koszt 15 dolarków. Wszystko masz na forum, którego adres podałem.A CRF to bardzo fajna bryka, tylko ja wolę 450.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Blaszki tez zmieniałem i poświęciłem wiele czasu na regulacje i efekt mnie nie zadowalał. Może gdybym miał zawiechę od SXS z podwójną regulacją to by była inna gadka (ale niestety koszt jest ogromny) Trochę żeśmy Off topa zrobili więc juz dalej nie będę kontynułował Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lassar Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Włodar czy ktokolwiek inny: jestem "na kupnie" i normalnie mnie szlag trafia bo sie nie moge zdecydowac. Zostal gora miesiac do zakupu i nie wiem czy 450 czy 530. Jezdzil ktos oprocz kolesi ze scigacza ( ktory to test akurat nic nie wniosl - zero wypowiedzi zawodnikow tylko jakis kolo w adidaskach i kurtce na ttrke :lalag: moze wypunktowac roznice i powiedziec jasno: 530 ku**ewsko za mocna albo 450 - brakuje dolu - bardzo prosze o podpowiedz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 jeden i drugi mocny , ale 530 jakoś wolniej się rozkręca i w ogóle równiej moc oddaje , 450 troszkę narwana jest , nic nic nic i nagle pierdu że na koło idzie :) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suchy95 Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 kolego 530 lub 450 te moto sa swietne moc podobna mala roznica w oddawaniu mocy 530 jezdzilem w gdansku na torze i po ustawieniu zawiechy bylo swietnie 450 jezdzilem w toruniu na piaszczystym torze i tez super jak juz pisalem mala roznica w mocy,jak bys porownywal 250 do 530 to jest roznica ze hoho ale kto poza czolowka naszej kadry to opanuje nie znam takich jak troszke pojezdzisz to przesiadziesz sie na 125 2t lub 250 4t i bedziesz objezdzal nowicjuszy na 530 :wink: i zobaczysz jaka to frajda i ich minki :cool: pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia w chelmnie na cc 5,6kwietnia08. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lassar Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Pytanie moje brzmi: czy to prawda ze 450 exc r oddaje moc tak jak 525 exc? Jeśli tak - mój wybór jest prosty. Jeśli jest podobnie jak w 450 exc - wybiore 530. Ktoś wie jak to jest? jak troszke pojezdzisz to przesiadziesz sie na 125 2t lub 250 4t i bedziesz objezdzal nowicjuszy na 530 :icon_mrgreen: i zobaczysz jaka to frajda i ich minki :icon_mrgreen: Zeby byla jasnosc - jezdze dla wlasnej satysfakcji a nie dla ogladania minek "nowicjuszy". Nie to podejscie. Nie interesuje mnie juz jazda na 2T. Pytam o konkretne dwa motocykle bo tylko te dwa wchodza w rachube. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plocho Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Jak nie chcesz latać w zawodach (chodzi mi o zawziętą walkę o pudło) tylko jak to powiedziałeś "dla satysfakcji" do kup 530. Duży zapas mocy, co podczas wypraw jest nawet bezpieczniejsze. Odkręcasz i jazda. Co do exc 450, tak samo masz dużo mocy lecz nie dostępnej od zaraz. Maszynę trzeba trochę wkręcić na obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.