Skocz do zawartości

Kocham swoją XT


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dokladnie tak, pod górkę zawsze jest lepiej stawać. działa wtedy większa siła na koło i lepiej się wszystko kontroluje.

Róznica jest i to największym wyzwaniem jest przezwyciężyć własną psychikę, strach przed wywróceniem się do tyłu.

Chociaż ja raz już goniłem swoją XTkę. Ale na szczęście przyknęłem w porę gaz i skończyło się na strachu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

No, KTMem pare metrów na gumie pojade.

Tyle że oduczyłem się już stawiania na koło na asfalcie. Bo oponka idzie w mig. A model Michellin Competition IV, enduro, FIMowiski, do rajdów, taki, który mi najbardziej odpowiada, to ponad 400 zł (tył). Szkoda siana.

Stawiam więc na koło zwykle na łąkach. Fakt, uczucie balansowania motocyklem i robienie przy tym lekkich przegazówek aby moto utrzymało się w pionie, a jednocześnie balansowanie dupskiem na kanapie do tyłu i do przodu to fajne i wciągające uczucie. Ja jednak najbardziej lubię gumy z jazdy, tzn jade na stojąco, biorę hopę, ląduję na tylnym kole i na stojąco na kole jadę dalej. To mnie cholernie rajcuje.

hehehe, kurde, dziwne mamy hobby.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jednak najbardziej lubię gumy z jazdy, tzn jade na stojąco, biorę hopę, ląduję na tylnym kole i na stojąco na kole jadę dalej. To mnie cholernie rajcuje.

Heh, tu masz racje... uczucie jest kapitalne kiedy laduje sie na tyle a przednie kolo jeszcze przez chwilke utrzymuje sie podniesione... Ostatnio udalo mi sie zrobic cos takiego na kumplowej tenerce. Nawet mam zdjecie z tejze akcji.

 

02.jpg

 

 

hehehe, kurde, dziwne mamy hobby.

Ale ile przy tym frajdy... Zarowno Michal jak i ja mamy dosc podobne podejscie do motocykli enduro... daja wiele frajdy z roznych zabaw, to jakis skok, to guma... zawsze cos sie dzieje. Ty podchodzisz do jazdy enduro znacznie bardziej profesjonalnie, ale jak widac tez lubisz sie pobawic sprzetem i to jest wlasnie piekne w tych motocyklach.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi mówił własciciel XRki waży ona koło 110 kg. Poza tym ja jestem od niego 20 kilo cięższy więc 40 kg różnicy było spokojnie, jeśli nie więcej.  

 

xr600r "na mokro" (http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9728) waży 140 czyli na sucho i tak nie mniej niż 125kg

 

pisząc o xt miałem na myśli ostatni model który w teren się praktycznie nie nadaje (masa)

 

Nie koniecznie sie pomyliłeś. Honda XL 600 to także singiel z lat 80-tych a jego silnik do dziś biega w Dominatorze i Vigorze  

http://www.bikez.com/bike/18100/index2.jpg  

no i w xr600r był najprawdopodobniej ten sam silniczek

 

mimo wszystko i tak jestem za tt600r :)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gratuluje wyboru. Chetnie powitam nowego uzytkownika tej wspanialej maszyny

niestety nie wcześniej niż za rok/dwa :)

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega konrad1f lubi poprawiac i się do wszystkiego przypieprzać więc i ja trochę poprawiam

 

 

nawet xr waży te 140-145kg (na sucho) więc nie moze być aż o 40kg lżejszy od xt

 

xr600r "na mokro" (http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9728) waży 140 czyli na sucho i tak nie mniej niż 125kg

 

 

po pierwsze "na mokro" to możesz mieć w gaciach jak popuścisz. Na mokro i na śmierdząco.

Poprawanie technicznie mówi się: MASA POJAZDU GOTOWEGO DO DROGI albo MASA POJAZDU W STANIE SUCHYM bądź BEZ PŁYNÓW.

 

XR waży 122 kg

http://www.motofun.cc.pl/druk/honda%20endu...duro%20druk.htm

XT waży 168 kg (ostatni model który miałeś na myśli)

http://www.republika.pl/chudzikj/XT600.htm

wtedy jeszcze nie wiedziałeś który model XT mam więc ile wychodzi różnica mas :?: I po co się czepiasz szczegółow skoro nie masz żadnych danych? Nie pierwszy zresztą raz i nie tylko mnie. Napisałem ci w ruskach co o tym sądzę.

 

Mój model jest faktycznie lżejszy, ale ja sam ważę koło 100 kg gość od XRki koło 70. Więc różnica mas była sporo większa.

 

pisząc o xt miałem na myśli ostatni model który w teren się praktycznie nie nadaje (masa)

 

może dla ciebie się nie nadaje bo cienki Bolek jesteś, ale ja jeździłem po terenie Tenerą 660 która waży 190 kg i nie wymiekałem. Kup sobie Komarka - tę bestię opanujesz :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee... Michal... nie za ostro? nie znam Waszych poprzednich scysji ale nie wiem czy w tym przypadku obrazanie to dobry kierunek. Nie chce byc adwokatem, ale Konrad w tym watku rzucal danymi bez osobistych wycieczek, wiec nie wiem skad taka Twoja reakcja.

 

Poza tym ja tez uwazam, ze nowe XT (ostanie, nieprodukowane juz, z silnikiem 600) niespecjalnie nadaje sie w teren. Bardzo slabe (co chwile dobijajace zawieszenie) i masa skutecznie utrudniaja jazde w ciezszym terenie (bo chyba nie mowimy o latwych lesnych drozkach). Dodam, ze tez mam doswiadczenie w jezdzie po terenie ciezszym sprzetem (Big). Wiem ze niejednym sprzetem mozna sie w terenie pobawic ale nie mozemy porownywac Bigow, Afric Twin, czy tenerek 660 i 750 do lekkich sprzetow pokroju Twojego XT, TTR czy XR.

 

ps. oczywiscie nie bronie Konrada tylko dlatego, ze podoba mu sie TTR :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega konrad1f lubi poprawiac i się do wszystkiego przypieprzać więc i ja trochę poprawiam

 

 

nawet xr waży te 140-145kg (na sucho) więc nie moze być aż o 40kg lżejszy od xt

 

xr600r "na mokro" (http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=9728) waży 140 czyli na sucho i tak nie mniej niż 125kg

 

 

po pierwsze "na mokro" to możesz mieć w gaciach jak popuścisz. Na mokro i na śmierdząco.

Poprawanie technicznie mówi się: MASA POJAZDU GOTOWEGO DO DROGI albo MASA POJAZDU W STANIE SUCHYM bądź BEZ PŁYNÓW.

 

XR waży 122 kg

http://www.motofun.cc.pl/druk/honda%20endu...duro%20druk.htm

XT waży 168 kg (ostatni model który miałeś na myśli)

http://www.republika.pl/chudzikj/XT600.htm

wtedy jeszcze nie wiedziałeś który model XT mam więc ile wychodzi różnica mas :?: I po co się czepiasz szczegółow skoro nie masz żadnych danych? Nie pierwszy zresztą raz i nie tylko mnie. Napisałem ci w ruskach co o tym sądzę.

 

Mój model jest faktycznie lżejszy' date=' ale ja sam ważę koło 100 kg gość od XRki koło 70. Więc różnica mas była sporo większa.

 

pisząc o xt miałem na myśli ostatni model który w teren się praktycznie nie nadaje (masa)

 

może dla ciebie się nie nadaje bo cienki Bolek jesteś, ale ja jeździłem po terenie Tenerą 660 która waży 190 kg i nie wymiekałem. Kup sobie Komarka - tę bestię opanujesz :!:

 

 

 

 

TAAAAAAAAAA bijcie się o mase motocykli offroad z których tak na prawdę każdy waży inaczej

ty akumulator ty jakieś ruły się zdejmie i już 5 kg w dół.

zależy też czy liczymy mase moto umytego czy w terenie bo błocka na moim nazbierałem kiedyś prawie pół wiadra.

 

a tak na prawdę to wszyscy jesteście cieniasy bo (jestem pewien) żaden z was nie potrafi postawić mojego moto na gumie... hehehehe cieniasy :lol:

a tak nawiasem mówiąc to 50 o wadze 90 kg z paliwem (3l) lata jek bocian po straceńskich bulwarach (BUGI wie o czym mówie)

hehe

 

dajcie mi się kiedyś przejechać waszymi mułkami to wam pokaże co można zrobić jak się jest wytrenowanym jak dzik na 10 KM

 

BUGI byłeś na zawodach w brackiej jak tak lało???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

facet przecież to dane zupełnie innego moto-xr650 :)

nie denerwuj się tak Michał bo Ci oczy z orbit powyskakują

dzisiaj nie mam czasu żeby odpowiedziać Ci na piśmie więc będziesz musaił poczekać kilka dni zanim mi stałkę zamontują

:(

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajrzałem do ostatniego wydania "motocykle używane"

xr600r waży (według tamtych danych) na sucho 129kg

z tenerką (660) też przesadziłeś-190 to ona może i waży ale zatankowana (171 na sucho)

co do czepiania się słówek-"na mokro"użyłem specjalnie w cudzysłowiu i w nieco żartobliwym tonie a sam "miałem" mokro już ładnych kilka lat temu jak wylądowałem z motorynką w rowie melioracyjnym:)

 

nie wiem czego się spodziewałeś-że napiszę jaki to jesteś mistrzu bo jeźdźisz w terenie cięższym moto i to nawet lepieju niż właściciel Xr?

sam latam (czasem dosłownie-zawieszenia się kończą) w terenie sprzętem który ma ok 150kg, robie to od niedawna i w małych ilościach więc na pewno jesteś lepszy-ale to nie powód żeby od razu na mnie najeżdżać (mam jakieś 172 cm wzrostu i ważę ok 68kg)

poza tym myślę że dużo łatwiej jest facetowi o wadze 90kg (za razem dyży wzrost) opanować sprzęta w terenie więc także nie wiem po co dodawałeś swoją wagę do motocykla wykazując że wasz zespól był o wiele cięższy

jeszcze na temat komara-może faktycznie z braku kaski się na niego przeżucę ale nie sądze żeby to był jakiś powód do wstydu

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zajrzałem do ostatniego wydania "motocykle używane"

xr600r waży (według tamtych danych) na sucho 129kg

z tenerką (660) też przesadziłeś-190 to ona może i waży ale zatankowana (171 na sucho)

co do czepiania się słówek-"na mokro"użyłem specjalnie w cudzysłowiu i w nieco żartobliwym tonie a sam "miałem" mokro już ładnych kilka lat temu jak wylądowałem z motorynką w rowie melioracyjnym:)

 

człowieku pomyśl trochę zanim coś napiszesz :!:

jak może XTZ ważyć tyle co XT skoro ma chłodzony cieczą silnik i jest większa :?:

co mi tam jakaś książka "motocykle używane".

Mam przed sobą książkę serwisową od Tenery bo miałem takową

album_pic.php?pic_id=13

 

i jak wół stoi:

Grundgewicht:

Mit Ol - und

Krafstoffstand : 195 kg

 

czyli masa pojazdu gotowego do jazdy. W stanie suchym raczej mnie masy nie interesują bo tak przecież nie da się jeździć. Nie wiem po co je w ogóle uwzględniać.

 

 

nie wiem czego się spodziewałeś-że napiszę jaki to jesteś mistrzu bo jeźdźisz w terenie cięższym moto i to nawet lepieju niż właściciel Xr?

nigdzie nie napisałem' date=' że jeżdże lepiej od gościa na XR. Jeżdżę gorzej, a napisałem, że nie wymiękałem.

 

poza tym myślę że dużo łatwiej jest facetowi o wadze 90kg (za razem dyży wzrost) opanować sprzęta w terenie więc także nie wiem po co dodawałeś swoją wagę do motocykla wykazując że wasz zespól był o wiele cięższy

 

100 kg dla ścisłości.

im ciężdszy sprzęt i jeździec tym gorzej w terenie. To własnie po to jest ten "kilogramowy wyścig zbrojeń" w enduro. A 40 kg to naprawdę dużo na zespół.

 

jeszcze na temat komara-może faktycznie z braku kaski się na niego przeżucę ale nie sądze żeby to był jakiś powód do wstydu

 

pokaż, gdzie napisałem, że to wstyd jeździć Komarkiem. Wiedz, że sam mam komarka i jeżdżę nim do sklepu. Mam nawet na nim koszyczek na zakupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...