Skocz do zawartości

Kocham swoją XT


Michał
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

i ja wół stoi:

Grundgewicht:

Mit Ol - und

Krafstoffstand : 195 kg

 

no widzisz- sam podajesz "na mokro"

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bijcie się

 

Ludzie wyluzujcie trochę.

 

ustalcie że tenere waży 179 (5050)

dla jednego będzie z połową baku baku a dla drugiego z odrobinką wachy ( coby się dało polotać w terenie)

 

może być???

 

 

ps. jak się wkleja zdjęcia do postów ctrl V?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok

jeśli już porównujesz masy motocykli to chociaż porównuj taki sam "rodzaj" masy a nie raz podajesz na sucho jak w przypadku xr650 na sucho a twojej tenerki zatankowanej i z olejami

 

moim zdaniem i tak dla jazdy w terenie ważniejsza jest masa na sucho albo tylko z olejami-bez paliwa bo gdy chcesz poendurować "hard" twoją tenerką to przed jazdą nie lejesz do zbiornika do pełna

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam.

Kupiłam ostatnio tenerke xtz660, problem polega na tym, że nic nie wiem na temat tego moto jeśli chodzi o sprawy mechaniczne. Poszukuje serwisówki do tego moto.jeśli ktoś jest w stanie mi pomóc, proszę o wiadomość PW.rocznik moto to 1993.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I znowu zaczyna się pier******* :smile: na temat wagi XR, zapamiętajcie kursanty raz a porządnie że XR600R waży na sucho 120kg według danych z servisówki i jest to jedna z najlżejszych 600tek, wagowo zbliżone są TT i LC4 SC. TT tylko w wersji "R" bo pozostałe wersie TT to już klocki. Poza tym zapewniam cię "Michał" że gdyby tą XR jechał choćby przeciętny jeździec to nie miał byś najmniejszych szans :rolleyes: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od niedawna w sumie tez latam na XT...i też ją kocham :) hehe. Ale na gume na razie poki co nie probowałem stawiac, choc mam kumpla który umie, i nie wkłada w to zbytniego wysiłku, zeby moto sżło w pionie wiec....zobaczymy :notworthy: poki co rajcuje mnie co innego :] Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

xl to typowy enduro-miejski-turystyk (chyba pomyliłeś z xr) a nawet xr waży te 140-145kg (na sucho) więc nie moze być aż o 40kg lżejszy od xt

 

 

co do tej kwesti to jest za ciężki żeby w terenie naprawdę polatać (dosłownie) zaś tt600r już można :) choć co prawda jest trochę mniej wygodna

poza tym choć xt ma niżej siedzenie to jest ono szerokie to mi z moimi 172cm wzrostu jest łatwiej na tt600r sięgnąć ziemi i mieć jako takie podparcie

 

i pytanko: czy naprawdę xt idzie tak łatwo na gumkę z gazu?ja żeby postawić moją 350tkę na koło muszę jej dać prawie full obrotów i strzał za sprzęgła

 

 

 

 

 

 

morze pozdejmował lampy to co nie potrzebne jak mówi że typowy cross dlatego jest lżejszy o 40 kg ale niewiem co byś musiał zdjąć z motoru żeby starcił te pare dziesiąt kilo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...