DZIKI Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 WITAM. CZY MOZECIE MI NAPISAC JAK ODROZNIC MW 750 OD WOJSKOWEJ KASKI?? PYTAM BO OBILO MI SIE GDZIES O USZY ZE SPRZEDAWANE SA PODROBKI ROBIONE Z K750.CZY TYLKO MW MIALY NAPED KOSZA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Według pewnych źródeł K750 nie miała napędu na wózek boczny, nawet K750W.Za to napęd na wózek miały jedne z pierwszych Dnieprów z dolnozaworowymi silnikami.Praktycznie z zewnątrz różniły się poza oczywiście jakością, drobnymi szczegółami.Zbiornikiem paliwa, tylnym błotnikiem, lampami, kształtem wspornika pod tylnym błotnikiem. Jeżeli wymienić te elementy, dla nawet dobrze obeznanego człowieka może stanowić problem aby odróżnić takiego sprzęta od MW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misza Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Proponuje zeby na ten temat wypowiedzial si eczłowiek który wg mnie na ten temat wie naprawde duzo czyli Michał. Z mojej strony dodam tylko tyle ze MW były o wiele lepszej jakości niż kaśki. Czytałem kiedyś ze na każdej części MW są dwa numery i gwiazdka ( taki ruski symbol jakości). Pierwszy nr jest to numer człowieka odpowiedzialnego za produkcję danej części. Drugi numer to jest nr. człowieka który ową część sprawdził. Jeżeli coś z takim motocyklem się stało łatwo było sprawdzić kto nawalił. A za czasów stalinowskich wiadomo co stało sie z człowiekiem uznanym za wroga ZSRR bo prawdopodobnie za takiego uważano tych ludzi. Wracając do sedna sprawy MW istotnie miały napę na wózek i blokadę mechanizmu róznicowego co znacznie poprawiało jego skuteczność w błotnistym ( w przypadku protoplasty BMW saharapieszczystym) terenie. Póżniej napędy na kosz były montowane w Dnieprach MT 16 i chba jeszcze gdzieś ale nie jestem pewien. No i chyba na tym różnice sie kończą no moze poza tym o czym wcześniej wspominałem - motocyl jest ogolnie lepszej jakosci co oznacza ze kazda czesc jest z o wiele lepszego materiału i jest dokladniej sprawdzana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2003 Na moim MW nabity jest numer i tylko jedna gwiazdka z numerem w środku. Nic więcej.Sprawa druga , nie wszystkie MW miały blokadę mechanizmu różnicowego.Wczesne wersje MW ( takie jak moje ) miały krótką ramę i skrzynie bez wstecznego. Późniejsze miały dłuższą ramę i skrzynie ze wstecznym montowaną do dnieprów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 14 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2003 Na moim MW nabity jest numer i tylko jedna gwiazdka z numerem w środku. Nic więcej.Sprawa druga , nie wszystkie MW miały blokadę mechanizmu różnicowego.Wczesne wersje MW ( takie jak moje ) miały krótką ramę i skrzynie bez wstecznego. Późniejsze miały dłuższą ramę i skrzynie ze wstecznym montowaną do dnieprów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 14 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2003 Kiedyś już to pisałem, ale jeszcze raz bo nie pamiętam w którym poście.Od MW od K-750 odróżnia przede wszystkim napęd na kosz. Ale jak odróżnić MW od Dniepra 12/16 ? W ostanich czasach z ofert dziwnym trafem zniknęły te Dniepry, a pojawiła się cała masa MW mimo, że tak naprawdę wypuszczono ich stosunkowo niewiele.Przede wszystkim MW ma matowe chromy na lagach, kolankach, tłumikach, kapslach ochraniających gumy wahacza, nakrętkach lag na półkach. Poza tym MW są lepiej wykonane, mają ładniejsze spawy, lepsze odlewy. Nigdy w MW nie stosowano rozpierczy kół :!: Co do gwiazdek i cech (obok gwiazdki powinny być dwie cechy) to nie zawsze były bite. Ja spotkałem się na następujących częściach:Rama przy n-rze, krater silnika, skrzyna biegów, dyfer, cylindry (pod uszczelkami przy zaworach), gaźniki, koła wypalane lub odciśnięte białą farbą na regulatorze napięcia.Jeśli na blokadę dyfra to napewno jest MW, ale są MW bez blokady, te które wypsażane były w skrzynię ze wstecznym. Na koszu na zewnątrz montowane były uchwyty na saperkę, siekierę, uchwyty(wzmacniane od środka) na pojemnik narzędziowy i kanister, dwa uchwyty na "puliemiota". W środku kosza uchwyty na "puliemiota", w bagażniku uchwyt na pompkę i coś jeszcze (nie wiem co). Poza tym w bagażniku był jeszcze stojak na talerze do Diegtariewa. To rarytas ale mam :)No i chyba wszystko chyba, że o czymś zapomniałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misza Opublikowano 15 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2003 A co to jest ten "puliemiot" ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 15 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2003 A co to jest ten "puliemiot" ?? Karabin maszynowy :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.