m16 Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 Co sie dzieje jezeli zaraz po zapaleniu moto straszni edymi (ale tylko do mometu jak sie troszke nagrzeje) - dym jest bialy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 moze masz problemy z odpaleniem, i sie troche zalewa, ma nadmiar oleju i się musi wypalić?? u mnie sie dymi własnie jak nie moge odpalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 Co sie dzieje jezeli zaraz po zapaleniu moto straszni edymi (ale tylko do mometu jak sie troszke nagrzeje) - dym jest bialy. Za duzo oleju wlałes hehe Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 12 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 Problem w tym ze ja leje 1:40 a w instrukcji jest 1:30 - to chyba za duza ilosc oleju odpada :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 dymi bo zimny silnik - jest dobrze .ja tyz tak mam w MZnajwyzej cos walnie :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 12 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2003 to normalne przy zimnym silniku :lol: mój kupel jak odpala wsk 125 to na trawniku utrzymuje sie piekny siwy dym :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Ja mam dokladnie tak jak napisal Emzet...mam problemy z odpaleniem a jak juz odpali to strasznie kopci...wiecie co zrobic zeby palil lepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukasz Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Problem w tym ze ja leje 1:40 a w instrukcji jest 1:30 - to chyba za duza ilosc oleju odpada :/ Jak w instrukcji napisali "1:30" to leje się 1:30, chyba że kiedyś na trasie chcesz stanąć z zatartym silnikiem.A co dymienia zaraz po zapaleniu, to jak już napisał Marian, jest to zupełnie normalne przy zimnym silniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wawrzyn15 Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 ale to ze ciezko pali to chyba nie jest normalne...akumulator mam nowy wiec moze problemy z ladowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 13 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 ukasz: Ok - bede lal 1:30 ale mam jeszcze jedno pytanko:lalem 1:30 i mialem pelno nagaru w rurze, teraz leje 1:40 i dalej jest pelno nagaru :/ Silnik nie przepala wszystkiego i olej normalnie zastyga w rurze :) CO zrobic z tym fantem ?? Jezdrze na Castrolu TT cos tam mineralnym.Swego czasu jezdzilem na oleju H... cos tam i nagaru bylo mnie i wydawalo mi sie ze silnik jest dynamiczniejszy - mozliwe zeby to byla zasluga oleju ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 CO zrobic z tym fantem ?? Wyczyścić.Jezdrze na Castrolu TT cos tam mineralnym.Swego czasu jezdzilem na oleju H... cos tam i nagaru bylo mnie i wydawalo mi sie ze silnik jest dynamiczniejszy - mozliwe zeby to byla zasluga oleju ?? Sprawdź ustawienie zapłonu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 ukasz: Ok - bede lal 1:30 ale mam jeszcze jedno pytanko:lalem 1:30 i mialem pelno nagaru w rurze, teraz leje 1:40 i dalej jest pelno nagaru :/ Silnik nie przepala wszystkiego i olej normalnie zastyga w rurze Zle ustawiasz zaplon nie wszystko jest spalane i jawka ci zyga olejem z benzyna zmieszanym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 13 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Przyznam sie szczerze ze zaplon ustawialem pierwszy raz i to na oko. A mozecie mi powiedziec jakie jest prawidlowe wyprzedzenie (czy opuznienie - jak to sie tam nazywa) w jawce ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Przyznam sie szczerze ze zaplon ustawialem pierwszy raz i to na oko. quote] Na oko to chłop w szpitału umarł :lol: A tak na serio to ustaw przerwe na przerywaczu 0,35 mm,a nie jak podawała fabryka 0,4mm,a wyprzedzenie zapłonui na 1,2 do 1,7 mm przed GMP najlepiej jest jak ustawisz dokładnie na 1,5 mm przed GMP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość joserodo Opublikowano 13 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2003 Proponuję 1.8 - 2 mm. Za tomaszem Sałkiem. Fabrycznie jest coś koło 1.6 mm przed GMP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.