Skocz do zawartości

SHL M11 3-biegowa 175ccm


janek2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli łapka wysprzeglająca jest wygięta tak, że nie możesz założyć dekla, to znaczy, że coś żle złożyłeś.

nasuwają się następujące możliwości:

1.Zastosowałeś inną sprężynę dociskającą tarcze lub też jest ona za mocno ściśnięta. Zwoje opierają się o siebie i nie można wysprzęglić tarcz.

2. Zastosowałeś dłuższy pręt wyciskowy, lub włożyłeś więcej niż trzeba kulek (jeśli pręt składa się z 2 części)

3. Pokrywka dociskająca tarczkę oporową ze śrubą jest uszkodzona i styka się z kielichem w którym umieszczono sprężynę w inny sposób niż przewidziany przez konstruktora.

4. Tarcze korkowe są bardzo cienkie, lub włożyłeś mniej niż powinno być zamontowane.

Są to moje przemyślenia na gorąco. Myślę, że powinieneś sprzęgło ponownie zdemontować, a nastepnie składać je zgodnie ze schematem ze strony http://www.shlka.prv.pl/warsztat.php?id=sprzeglo.html

Pozdrawiam :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co piszesz to prawdopodobnie odkręciła ci się śruba dociskająca sprężyne, rozkładałeś silnik czy stało się to samoistnie ?? czy bolec od sprzęgła w ogóle wchodzi w otwór gdy wciskasz sprzęgło ?

 

przy dzwigni sprzęgła (przy silniku) jest regulacja, śruba + nakrętka, można tym zmienić położenie dzwigni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...