Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja mysle ,że jest ok.Duzo cześci wymienionych i wyglada na zadbany egzemplarz.Xt nie sa lekkie -bez wzgledu na wersje,ale mysle że jak tego co nieco odchudzisz ze zbędnych klamotów to da ci duzo frajdy. Sam miałem kiedys podobnego ale rok 84 i naprawde dawał rade!

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak waga - 154 kg.

 

Tu masz więcej danych:

 

http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_xt_600_1988.php

 

Czy jest leszy od póxniejszych roczników po. 90r

 

Zależy do czego lepszy ,ale jesli pytasz o jazde offroad -to tak jest lepszy,ale nie są to jakieś duze różnice.

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie stać mnie na moto w wyższej cenie niz 5000zł. Czytałem już że w tej kwocie można kupic XJ, CB czy GS lub GPZ , no mówiąc krótko chciałbym motocykl o pojemności wyższej niż 600.

Znalazłem na allegro VFR. Moto jest stare, lecz jedyne co zwróciło moja uwagę jest w dobrym stanie technicznym - sprowadzone ze Szwajcarii i tam serwisowane oraz kupione w salonie Hondy i sprowadzone do PL. Ponieważ sprzedający mieszka bardzo blisko mnie, jutro jadę do niego obejrzeć VFR. Moje pytanie dotyczy tego czy warto kupić tak stary motocykl. Czytałem o VFR ale informacje z internetu dotyczyły raczej młodszych roczników, nie wiem na co powinienem się przygotować aby zwrócić uwagę w trakcie oględzin. Generalnie chodzi mi o mankamenty VFR z podanego modelu, oraz koszty eksploatacji i tu mam na myśli koszt nowych opon, napędu, czynności regulacyjnych. Być może, ktoś z Was ma ten model i jego uwagi będą dla mnie cenne. Nie wiem czy lepiej szukać moto z klasy 500 i 600 ale młodsze czy skupić sie na tej VFR?

Link do ogłoszenia.

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M465074] [/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALe czy za tą cene(5k niby do negocjacji,to moze za 4500pojdzie)opłaca sie go brać?

 

Odpowiem tak ja 2 lata temu sprzedałem swojego xt 600 z 84 roku z rozrządem do wymiany i bez plastika bocznego od strony tłumika,z niedziałającym obnrotomierzem i lekkim wyciekiem oleju za 3600.Teraz masz porównanie.Jeśli jest naprawde w dobrym stanie po remoncie i wymianach to warto. :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, ja też czekam na odpowiedź.

:cool:

Nie znam się na szosówkach ale wiem, że motocykle ze Szwajcarii są zazwyczaj w idealnym stanie co potwierdza wygląd tej Hondy. Nie wiem także, czy ten konkretny model ma jakieś słabe punkty ale to moto ma już ponad 20 lat i jeśli miłoby się coś w nim popsuć to już dawno to by się stało. Pojedź i ją oblukaj, jeśli silnik nie nosi śladów grzebania, jest cichy i ładnie pracuje to powinno być ok. Sprawdź także jak wygląda olej, czy nie jest czarny i gęsty jak smoła. Swoją drogą to moto chyba nie miało nigdy nawet parkingówki :icon_razz:

Pozdro.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co powiecie na temat tego moto: http://moto.allegro.pl/item303492829_honda_xr600.html ??Czy jest awaryjne no i jak wyglłada sprawa częśći.?NA bikez znalazłem model z 91 r.I on wazy 139kg. A co do tego z aukcji to nieznalazłem info.Posiada ktos?>co myłsicie o nim?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No widze zmieniłeś upodobania z xt na xr- i bardzo dobrze na xr 600 już można konkretnie poszaleć w terenie.Dlatego jeśli to moto jest w dobrym stanie.To bierz i będziesz zadowolony.Na fotkach wygląda ok.Zadzwoń zapytaj co i jak, a najlepiej oglądnąć na żywo .

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co z czesciami i ich cena?

 

hmmm.nikt nie odpowiada.dlaczego?ponawiam pytanie.jak jest z czesciami do hondy xr600?

 

Powiem Ci to samo co mówił mi kolega gdy szukał XR-ki dla siebie ( teraz już ma 600 i jest zadowolony ). Tego się praktycznie nie remontuje, cylinder ma twardą nieścieralną tuleje, tłok też jest z jakiejś stali i w zasadzie jedyne co tam robisz to zmiana pierścieni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema opłaca sie brać te moto http://www.bikepics.com/pictures/891283/ chodzi o tego na pierwszym planie. Silnik chodzi chociaż kopci, ale po dłuższej jeździe przestaje, troche ciężko pali, ale to raczej dlatego że ma gaźniki od MZ 250, poza tym nie jest najgorzej zawiecha jest w miare ok opony i napęd dobre. Jak odpali to ciągnie całkiem nieźle, użytkowałbym go tylko po lesie i bocznych drogach i nie do hard-coru tylko bardziej endurowanie posiada papiery na niego. Jak myślicie za jaka kase opłaca sie go brać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...