Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

http://moto.allegro.pl/item1097358084_ktm_...any_enduro.html

 

Szukam szukam i nic ciekawego znaleźć nie mogę i wpadł mi w oko ten KTM. Według tego co napisane i tego co mówi właściciel sprzęt wydaje się godny kupienia ale jutro skoczę go obejrzeć bo daleko nie mam i się zobaczy co i jak. Wrzucam linka może jakieś sprawniejsze oko wypatrzy coś ciekawego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://moto.allegro.pl/item1097358084_ktm_...any_enduro.html

 

Szukam szukam i nic ciekawego znaleźć nie mogę i wpadł mi w oko ten KTM. Według tego co napisane i tego co mówi właściciel sprzęt wydaje się godny kupienia ale jutro skoczę go obejrzeć bo daleko nie mam i się zobaczy co i jak. Wrzucam linka może jakieś sprawniejsze oko wypatrzy coś ciekawego.

 

Taki trup? Ile możesz na motor przeznaczyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A uzasadnij dlaczego trup? :biggrin: Przeznaczyć mogę max w tej kwocie żeby mieć zapas na ewentualne wydatki. Szukam nie koniecznie tego modelu ale na bieżąco przeglądam oferty i zbytnio ciekawego znaleźć nic nie mogę a i boje się kupić np. wyczynowego 4t.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, opłaca się brać KTM EXC 400 z 2000r za 8500zł ?

http://moto.allegro.pl/item1090209175_ktm_...400_racing.html

z tego co zaobserwowałem z dzisiejszych oględzin niema czemu się przyczepić, wszystko w porządku, motocykl swietnie przyspiesza, zawieszenie nie cieknie, silniczek chodzi równo, zapala na zimnego po 2sekundach krecenia rozrusznikiem, zarejestrowany, elektryka 100% sprawna. Brałbym go gdyby nie to że jest to 2000r a nie 2002, nie chce mieć za rok problemu ze sprzedażą w mniej-więcej tej samej kwocie, a nie chce tracić ponad 1000zł na sprzedaży. Ogólnie szybko schodzą takie ktm czy trzeba się meczyć jak z (co nie którymi) Husqvarnami ?

 

 

ps. Czy te motocykle miały stacyjke (kluczyk) ?

Edytowane przez grebur

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, opłaca się brać KTM EXC 400 z 2000r za 8500zł ?

http://moto.allegro.pl/item1090209175_ktm_...400_racing.html

z tego co zaobserwowałem z dzisiejszych oględzin niema czemu się przyczepić, wszystko w porządku, motocykl swietnie przyspiesza, zawieszenie nie cieknie, silniczek chodzi równo, zapala na zimnego po 2sekundach krecenia rozrusznikiem, zarejestrowany, elektryka 100% sprawna. Brałbym go gdyby nie to że jest to 2000r a nie 2002, nie chce mieć za rok problemu ze sprzedażą w mniej-więcej tej samej kwocie, a nie chce tracić ponad 1000zł na sprzedaży. Ogólnie szybko schodzą takie ktm czy trzeba się meczyć jak z (co nie którymi) Husqvarnami ?

ps. Czy te motocykle miały stacyjke (kluczyk) ?

 

To że silnik jest w bardzo dobrym stanie nie musi wcale oznaczać że koleś coś w nim robił. Może okazać się że jest to bomba z opóźnionym zapłonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje mi sie że wszystko działało jak należy, jeżeli miałbym go brać pojade drugi raz z manometrem, nie wtajemniczajmy się w te kwestie, powiedzmy że jest zdrowy, warto brać w tej cenie czy lepiej odpuścić i poczekać na lepszą okazje ? i co ze sprzedawalnością takich ktm ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje mi sie że wszystko działało jak należy, jeżeli miałbym go brać pojade drugi raz z manometrem, nie wtajemniczajmy się w te kwestie, powiedzmy że jest zdrowy, warto brać w tej cenie czy lepiej odpuścić i poczekać na lepszą okazje ? i co ze sprzedawalnością takich ktm ?

 

Mnie by było szkoda pieniędzy, wiem że dla większości brzmi to bardzo naiwnie, ale dla mnie takie motory to żywe trupy. Za takie pieniądze na pewno znajdziesz motor młodszy. Czy musi być to koniecznie KTM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie wygląda dobrze, co prawda bak i plastiki są z rocznika 2001, ale poza tym nie ma sie do czego przyczepić, to w cale nie musi być "bomba z opóźnionym zapłonem". Dla pewności po zakupie możesz zdjąć głowicę i sprawdzić w jakim stanie są zawory, z tego co wiem te modele są bardzo trwałe tylko trzeba pamiętać o zaworach bo z czasem siadają i jak sie nie dopilnuje to może się wypiąć zawór ale to jest na prawdę tylko przez zaniedbanie gdzie zawór jest już cienki jak żyletka, z resztą niech wypowiedzą się fachmani od silnika RFS.

Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków!

 

Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w gre wchodzi jeszcze ten KTM, jednak

po 1. Jest coś podejrzanie tani..

po 2. Boje sie exc 450, już moc exc 400 na początku mnie przeraziła (na jeździe próbnej), wolałbym 400 (też ze względu na tańsze koszty utrzymania) ale myśle że warto będzie pojechać do BDG i oglądnąć tego exc 450.

Podobno 0 ukrytych wad, możliwość rejestracji, stan bdb.

 

http://moto.allegro.pl/item1115402428_cross_ktm_exc_450.html

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema !

 

Mam pytanko . Niedaleko mnie stoi KTM LC2 125 ... Jest trochę "dotyrany" , m.in : nie ma licznika/stacyjki ; nie ma klamki i przewodu przedniego hamulca , tak samo tylnego ; nie ma zaworu wydechowego ; gaźnik jest do regulacji ; nie ma w ogóle elektryki , ktoś poprostu wywalił wszystkie kable , przełączniki , zostawił tylko przednią lampę . I moje pytanie : Na ile byście go wycenili , części trochę by kosztowały , o ile w ogóle bym je gdzieś dostał , a znajomy mechanik zrobiłby instalację i pozakładał wszystkie pierdoły ... Dodam , że rocznik `97 , ma papiery przygotowane do rejestracji .

 

Oto linki do fotek :

 

http://photos01.otomoto.pl/photos/original.../M1698596_2.jpg

 

http://photos01.otomoto.pl/photos/original.../M1698596_1.jpg

 

Liczę na wyczerpujące odpowiedzi .

 

Pozdro !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sory ale nie stać mnie na '08, zresztą trupem to ten KTM nie jest, a w gre wchodzi tylko KTM bo reszta moim zdaniem jest lvl niżej. Czekam na inne komentarze ;>

 

Też tak myślałem, ale chyba nie ma co porywać się na markę, poszperaj też wśród innych sprzętów.

Peace :flesje:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema !

 

Mam pytanko . Niedaleko mnie stoi KTM LC2 125 ... Jest trochę "dotyrany" , m.in : nie ma licznika/stacyjki ; nie ma klamki i przewodu przedniego hamulca , tak samo tylnego ; nie ma zaworu wydechowego ; gaźnik jest do regulacji ; nie ma w ogóle elektryki , ktoś poprostu wywalił wszystkie kable , przełączniki , zostawił tylko przednią lampę . I moje pytanie : Na ile byście go wycenili , części trochę by kosztowały , o ile w ogóle bym je gdzieś dostał , a znajomy mechanik zrobiłby instalację i pozakładał wszystkie pierdoły ... Dodam , że rocznik `97 , ma papiery przygotowane do rejestracji .

 

Oto linki do fotek :

 

http://photos01.otomoto.pl/photos/original.../M1698596_2.jpg

 

http://photos01.otomoto.pl/photos/original.../M1698596_1.jpg

 

Liczę na wyczerpujące odpowiedzi .

 

Pozdro !

Na twoim miejscu to wogole bym sie nie pchał w to , taki ktm na alledrogo chodzi po ok 4 tysiące. Myślę że cena brakujących części spokojnie przekroczy wartość kompletnego i sprawnego moto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...