ReD-GreeN Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 jak do 8k to RMX odpada a szkoda,nówki sprzęty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Honda XR 400 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CormaC Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2010 Mało dostępna,ale dzięki poszukam jednak drz 400 może coś się trafi do wiosny dużo czasu mam na szukanie motorka więc może coś znajdę :bigrazz: Czy waga drz 400 e jest ok to jazdy w ciężkim terenie?Moja yamaha xt 350 ok 130kg była za ciężka jednak tu mam ok 10kg różnicy więc sporo. Mało dostępna,ale dzięki poszukam jednak drz 400 może coś się trafi do wiosny dużo czasu mam na szukanie motorka więc może coś znajdę :bigrazz: Czy waga drz 400 e jest ok to jazdy w ciężkim terenie?Moja yamaha xt 350 ok 130kg była za ciężka jednak tu mam ok 10kg różnicy więc sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 ja kupiłem za 8tyś KTM EXC 4o0 http://bikepics.com/members/grebur/00400exc/ zarejestrowany, zrobiłem nim już 600km a tylko leje benzyne, można trafić na coś godnego, bądź cierpliwy ;) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 1 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2010 ja kupiłem za 8tyś KTM EXC 4o0 http://bikepics.com/members/grebur/00400exc/ zarejestrowany, zrobiłem nim już 600km a tylko leje benzyne, można trafić na coś godnego, bądź cierpliwy ;) Wyjątek potwierdza regułę ;) A tak przy okazji odnośnie zdjęć - zakładaj kask kiedy jeździsz motocyklem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Koledzy, a co myslicie o tym ktm http://moto.allegro.pl/ktm-125-po-remoncie...1211627801.html Wpadło mi pare zł i szukam moto do 4-5 tyś zł, nie mam jakiś strasznych wymagań, po prostu moto do lasu, na polne drogi itp. Motocykl będzie używany rekreacyjnie. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2010 Koledzy, a co myslicie o tym ktm http://moto.allegro.pl/ktm-125-po-remoncie...1211627801.html Wpadło mi pare zł i szukam moto do 4-5 tyś zł, nie mam jakiś strasznych wymagań, po prostu moto do lasu, na polne drogi itp. Motocykl będzie używany rekreacyjnie. Nie pchaj się w ktm z przed 98 roku, oprócz tłoka i korby nie dostaniesz nic z zamienników, o sprzęgle możesz zapomnieć, chyba że trafisz na jakiś stary zapas za chore pieniądze. Miałem starego ktm z 96r i puki jeździł to było ok ale jak trzeba było coś zrobić przy nim to masakra, śruby wykręcające się z gwintami, kruszące się aluminiowe elementy silnika. Za te pieniądze lepiej kup jakąś yamahe dt gdzie części masz w brud i nie będziesz miał problemu że moto się zepsuje i nie będzie skąd wziąć części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Nie pchaj się w ktm z przed 98 roku, oprócz tłoka i korby nie dostaniesz nic z zamienników, o sprzęgle możesz zapomnieć, chyba że trafisz na jakiś stary zapas za chore pieniądze. Miałem starego ktm z 96r i puki jeździł to było ok ale jak trzeba było coś zrobić przy nim to masakra, śruby wykręcające się z gwintami, kruszące się aluminiowe elementy silnika. Za te pieniądze lepiej kup jakąś yamahe dt gdzie części masz w brud i nie będziesz miał problemu że moto się zepsuje i nie będzie skąd wziąć części fakt kolega ma racje ale dt może nie koniecznie aprillie rx może? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 KDX, CRM, RX, lepsze od DT a w utrzymaniu tak samo tanie. Najlepszy dostęp części jest do CRM z racji takiego samego silnika w NSR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 Witam Coraz częściej zaglądam do tego działu. Do rzeczy: KLX 650, ten: http://allegro.pl/show_item.php?item=1172364711 Może ktoś oglądał kiedyś to moto? Jakieś uwagi? Od pewnego czasu zgłębiam temat klx-ów, mniejszych lub większych (nawet trułem już głowy paru właścicielom z forum). Znam już wady i zalety, może jednak pomożecie w ocenie tego egzemplarza. Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2010 (edytowane) daj se siana z KLX, a szczegoilnie wersja C - mialem z nim doczynienia , jak chesz moto z rozrusznikiem to kup XR 650 L ( rama XR 600 , silnik z Dominatora ) , a jak bez to XR 600 , TTR 600. Grebur 600 km to naprawde duuzo.....ocen stan moto po 5 tys . Mam pytanko , co wybrac do endurowania , moze bez hardcoru - bo latam sam w wiekszosci , a w kolo plaskie lasy ,ale kazdy lubi jak motocykl jest mocny , lekki i ma dobra zawieche . W tej chwili biore dwa sprzety do wyboru XR 650 L i EXC 520/525 - kasa powiedzmy 8 - 10 tys . Do jazdy po szosie mam VFR ke , wiec koza sluzyla by wylacznie do endurowania i krotkich przelotow po asfalcie . Edytowane 4 Września 2010 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 no może to nie jakiś super wyczyn, jednak trafienie na zdrowego kata od początku nie jest takie proste, huske kupiłem, na drugi dzień mi się zatarła, w derbi po tygodniu elektryka padła, mam przykre wspomnienia z pierwszymi miesiącami na moto, więc jestem narazie z kata zadowolony. Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 mimo wychwalania przez ludzi 525-tki kupił bym Hondów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 wlasnie , zauwazylem ze w kolesia SX 525 szybko siadaja zawory , reguluje mu co kilkadziesiat MH i zawsze sa z minimalnym juz luzem. W starej XR ce , regulowalem raz w roku , a sprawdzalem co 3 tys km i nie musialem ruszac. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 4 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2010 Nitomen, czemu dać sobie spokój z KLX? Trochę szczegółów. Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.