Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mało dostępna,ale dzięki poszukam jednak drz 400 może coś się trafi do wiosny dużo czasu mam na szukanie motorka więc może coś znajdę :bigrazz:

Czy waga drz 400 e jest ok to jazdy w ciężkim terenie?Moja yamaha xt 350 ok 130kg była za ciężka jednak tu mam ok 10kg różnicy więc sporo.

 

Mało dostępna,ale dzięki poszukam jednak drz 400 może coś się trafi do wiosny dużo czasu mam na szukanie motorka więc może coś znajdę :bigrazz:

Czy waga drz 400 e jest ok to jazdy w ciężkim terenie?Moja yamaha xt 350 ok 130kg była za ciężka jednak tu mam ok 10kg różnicy więc sporo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem za 8tyś KTM EXC 4o0

http://bikepics.com/members/grebur/00400exc/

zarejestrowany, zrobiłem nim już 600km a tylko leje benzyne, można trafić na coś godnego, bądź cierpliwy ;)

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja kupiłem za 8tyś KTM EXC 4o0

http://bikepics.com/members/grebur/00400exc/

zarejestrowany, zrobiłem nim już 600km a tylko leje benzyne, można trafić na coś godnego, bądź cierpliwy ;)

Wyjątek potwierdza regułę ;)

A tak przy okazji odnośnie zdjęć - zakładaj kask kiedy jeździsz motocyklem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a co myslicie o tym ktm http://moto.allegro.pl/ktm-125-po-remoncie...1211627801.html Wpadło mi pare zł i szukam moto do 4-5 tyś zł, nie mam jakiś strasznych wymagań, po prostu moto do lasu, na polne drogi itp. Motocykl będzie używany rekreacyjnie.

<p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a co myslicie o tym ktm http://moto.allegro.pl/ktm-125-po-remoncie...1211627801.html Wpadło mi pare zł i szukam moto do 4-5 tyś zł, nie mam jakiś strasznych wymagań, po prostu moto do lasu, na polne drogi itp. Motocykl będzie używany rekreacyjnie.

 

Nie pchaj się w ktm z przed 98 roku, oprócz tłoka i korby nie dostaniesz nic z zamienników, o sprzęgle możesz zapomnieć, chyba że trafisz na jakiś stary zapas za chore pieniądze. Miałem starego ktm z 96r i puki jeździł to było ok ale jak trzeba było coś zrobić przy nim to masakra, śruby wykręcające się z gwintami, kruszące się aluminiowe elementy silnika. Za te pieniądze lepiej kup jakąś yamahe dt gdzie części masz w brud i nie będziesz miał problemu że moto się zepsuje i nie będzie skąd wziąć części

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pchaj się w ktm z przed 98 roku, oprócz tłoka i korby nie dostaniesz nic z zamienników, o sprzęgle możesz zapomnieć, chyba że trafisz na jakiś stary zapas za chore pieniądze. Miałem starego ktm z 96r i puki jeździł to było ok ale jak trzeba było coś zrobić przy nim to masakra, śruby wykręcające się z gwintami, kruszące się aluminiowe elementy silnika. Za te pieniądze lepiej kup jakąś yamahe dt gdzie części masz w brud i nie będziesz miał problemu że moto się zepsuje i nie będzie skąd wziąć części

 

 

fakt kolega ma racje ale dt może nie koniecznie aprillie rx może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Coraz częściej zaglądam do tego działu. Do rzeczy: KLX 650, ten:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1172364711

Może ktoś oglądał kiedyś to moto? Jakieś uwagi? Od pewnego czasu zgłębiam temat klx-ów, mniejszych lub większych (nawet trułem już głowy paru właścicielom z forum). Znam już wady i zalety, może jednak pomożecie w ocenie tego egzemplarza.

Pozdrawiam

SQ7NSQ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

daj se siana z KLX, a szczegoilnie wersja C - mialem z nim doczynienia , jak chesz moto z rozrusznikiem to kup XR 650 L ( rama XR 600 , silnik z Dominatora ) , a jak bez to XR 600 , TTR 600.

 

Grebur 600 km to naprawde duuzo.....ocen stan moto po 5 tys .

 

Mam pytanko , co wybrac do endurowania , moze bez hardcoru - bo latam sam w wiekszosci , a w kolo plaskie lasy ,ale kazdy lubi jak motocykl jest mocny , lekki i ma dobra zawieche . W tej chwili biore dwa sprzety do wyboru XR 650 L i EXC 520/525 - kasa powiedzmy 8 - 10 tys . Do jazdy po szosie mam VFR ke , wiec koza sluzyla by wylacznie do endurowania i krotkich przelotow po asfalcie .

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no może to nie jakiś super wyczyn, jednak trafienie na zdrowego kata od początku nie jest takie proste, huske kupiłem, na drugi dzień mi się zatarła, w derbi po tygodniu elektryka padła, mam przykre wspomnienia z pierwszymi miesiącami na moto, więc jestem narazie z kata zadowolony.

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie , zauwazylem ze w kolesia SX 525 szybko siadaja zawory , reguluje mu co kilkadziesiat MH i zawsze sa z minimalnym juz luzem. W starej XR ce , regulowalem raz w roku , a sprawdzalem co 3 tys km i nie musialem ruszac.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...