pieciu Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) witam chcialbym sie dowiedziec czy jesli silnik chodzi cicho nic nie stuka nie puka to czy zalecane jest sprawdzenie luzow zaworowych? czy regulacje zaworow robic jak silnik zacznie glosniej pracowac? niewiem kiedy bylo ostatni raz to robione ale moto ma 40 tys przebiegu i jest sprowadzone z wloch w idealnym stanie.A czy nierówna praca silnika na wolnych obrotach takie wof wof wof na około 1,5 tys to znaczy ze wymaga regulacji gaźników czy one tak maja spalanie w normie? na wolniejszych lub wyższych obrotach chodzi równo a około 1,5 tys tak trochę falują poza tym silnik nic sie nie dusi ciągnie idealnie do końca? Edytowane 6 Października 2007 przez pieciu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 co z tego ze zawory nie stukaja czy pukają. to nie mówi nam nic o tym czy sa dobre luzy czy złe. wrecz przeciwnie - jezeli zawory beda podparte to tym bardziej stukalo nie bedzie a podparcie zaworów jest bardzo nikorzystne dla silnika. lepiej sprawdzić - za samo sprawdzenie wiele nie zaplacisz a bedziessz mial pewnosc. w zasadzie jesli masz jakas wiedze mechaniczna to sam sobie to mozesz zrobic ale z postu wynika ze raczej jej nie masz... za nierowną prace na wolnych obrotach odpowiada synchronizacja gazników. mozesz sprawdzić tez czy krucce sa szczelne bo w yamahah czesto pekają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Spraw sobie manuala i sprawdź co trzeba zrobić przy takim przebiegu.Ten model wymaga sprawdzenia luzów zaworowych po 35.000 km. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Te silniczki mają tendencję do zacieśniania luzów,więc jak nie stuka to sprawdzaj luz jak najszybciej!Sprawdzenie luzu robisz patrząc na przebieg jak i okres czasu,u mnie w manualu stoi co 42000 km lub co 4 lata!Jak Piotr napisał patrz manual do Twojego silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 a masz wydech oryginalny czy przelotowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 a masz wydech oryginalny czy przelotowy??mam wydech przelotowy arrowa gazniki sa dostrojone napewno do wydechu bo nic go nie dusi i nie strzela wogole przy schodzeniuz wysokich obrotow ani za pomoca wylacznika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 3 ostatnie posty wyrzucilem bo czytac hadko.Oprocz pisania proponuje rowniez panom Szpilce i Arhasowi czyta to co napisano przed nimi.pieciu poczytaj temat o serwisowkach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.